Skocz do zawartości

sztywny kopniak ktm sc 620


gientar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!

 

jechalem dzisiaj katem i nagle zgasl gdy chcialem go odpalic kopniak byl sztywny sciagnalem pokrywe zero opilkow wsz. ok. kluczem zruszylem srube od walu puscilo kreci sie w obie strony ale kopniak dalej sztywny przed tym jak zgasl nie dawal znakow typu : nie kopcil nie slabl . czy ma ktos jakies rozwiazanie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pisząc sztywny kopniak masz na myśli to, że nie da się mim ruszyć (go kopnąć). Jeżeli tak to może to być nawet korbowód :icon_twisted:, jeżeli nie słabł to raczej nie zatarcie, ale wszystko możliwe . Wał się obraca czy nie ,bo jakoś nie zrozumiałem postu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pisząc sztywny kopniak masz na myśli to, że nie da się mim ruszyć (go kopnąć). Jeżeli tak to może to być nawet korbowód :), jeżeli nie słabł to raczej nie zatarcie, ale wszystko możliwe . Wał się obraca czy nie ,bo jakoś nie zrozumiałem postu?

"kreci sie w obie strony"

 

chyba krańci się

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli wal sie kreci , to zdejmuj pokrywe od strony kopniaka i ocen organoleptycznie co poszlo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dekiel od strony magneta odkrec jak nie ruszysz magnesy znaczy wał zatarty!

 

 

 

gdy sciagnolem pokrywe nie bylo opilkow ani nic takiego jak wezme klucz i poruszam walem to sie kreci motor nie slabl stalo sie to nagle 2 miesiace temu robilem regeneracje walu nowe lozyska itd. poprostu sam kopniak nie chce sie ruszyc ale gdy ruszam kluczem wal to kosz spreglowy sie kreci ...

 

ps.

 

i nie ma opcji odpalic go na pycha kolo jest w miejscu nawet na 5 biegu ps. nie kupie nigdy ktma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gientar kupujac uzywane moto, kupujesz kota w worku :buttrock:. juz mi kiedys ktos doradzil; kupic sprzeta ,rozlozyc go na czescoi pierwsze , wymienic co cza ,zlozyc i latac latami bez zadnej awarii.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gientar może łożysko na korbie się przytarło? Napisz gdzie robiłeś regeneracje, bo mnie też to niestety czeka (albo nowa korba):/ Pzdr.

korba zawsze! albo regeneracja korby ale to juz kombinacje z lozyskami.... akurat z 620 wchodzi k40/50/23 wysokoobrotowe łatwiej jest z 600 tam jest k35/43/22 --jak dopilnujesz czy proces regeneracji byl prawidłowy to chodzi dobrze!!:icon_exclaim: przy skladaniu silnika unikac silikonu a jesli to w mnimalnych ilosciach!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korba zawsze! albo regeneracja korby ale to juz kombinacje z lozyskami.... akurat z 620 wchodzi k40/50/23 wysokoobrotowe łatwiej jest z 600 tam jest k35/43/22 --jak dopilnujesz czy proces regeneracji byl prawidłowy to chodzi dobrze!!:notworthy: przy skladaniu silnika unikac silikonu a jesli to w mnimalnych ilosciach!!

krokodyl, właśnie stoję przed wyborem czy regenerować starą korbę (400zł i roczna gwarancja DOR-MAR), czy kupić nową korbę Proxa za 700zł (długie oczekiwanie). Tyle, że z tą nową to jest taki zonk, że mój model 540 SXC nie widnieje w katalogu tej firmy, a jednynie 620 i 640 z tego samego rocznika (98). Myślisz, że ona podejdzie ? Wg katalogu części zamiennych KTM'a korba od wszystkich LC4 z 98 ma ten sam numer, więc wydaje się że są takie same... Aaa, oryginał nie wchodzi w grę, wołają asytronomiczne kwoty. Pzdr.

PS. A propos, co wiecie n/t zdystansowania osiowego wału? Czy takie coś robi zakład czy to się robi samemu?

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem zawsze jest ryzyko zaplacisz a dostaniesz to czego nie chcesz!! korba 600 i 620 jest zupelnie inna! to zamo wał korbowy--dal bym do rozprasowania wał i sam wszystko ocenił z wałem nie są zarty jak stuka to rozbieraj bo narozrabiasz!!-- jak dasz w calosci to zawsze cos wymodzą! a jak odbierzesz sprawdz droznosc smarowania! bo lubią zle poskladac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...