Skocz do zawartości

nie moge ustawić wolnych obrotów....


motowojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jechałem sobie ostatnio tak około 100 km/h i na chwile motor przerwał ale za chwilke zaskoczył z powrotem i jechałem dalej, kiedy sie zatrzymałem zauważyłem że motor nie utrzymuje wolnych obrotów i w ogóle był troche mulasty..... rozebrałem gaznik, wyczysciłem, i nie moge ustawic wolnych obrotów.... na 3 tys chodzi dobrze ale jak ustawie poniżej 3 ts obr to chwilke chodzi a potem obroty spadają i silnik gaśnie... ustawiałem też powietrze ale krece śróbką we wszystkie strony i wiele sie nie poprawia, jedynie wtedy kiedy sróbka od powietrza jest wykrecona prawie całkowicie.... Co to moze być?? Dodam jeszcze ze nie chce palić z rozrusznika tylko musze na popych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jechałem sobie ostatnio tak około 100 km/h i na chwile motor przerwał ale za chwilke zaskoczył z powrotem i jechałem dalej, kiedy sie zatrzymałem zauważyłem że motor nie utrzymuje wolnych obrotów i w ogóle był troche mulasty..... rozebrałem gaznik, wyczysciłem, i nie moge ustawic wolnych obrotów.... na 3 tys chodzi dobrze ale jak ustawie poniżej 3 ts obr to chwilke chodzi a potem obroty spadają i silnik gaśnie... ustawiałem też powietrze ale krece śróbką we wszystkie strony i wiele sie nie poprawia, jedynie wtedy kiedy sróbka od powietrza jest wykrecona prawie całkowicie.... Co to moze być?? Dodam jeszcze ze nie chce palić z rozrusznika tylko musze na popych...

Jedną z przyczyn może być "lewe powietrze". Sprawdz uszczelnienia pomiędzy gaziorem a cylindrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto chodzi normalnie... wydaje mi sie ze to cos z gaznikiem....

 

a czy przyczyną moze być nieszczelny simmering na wale od strony koła magnesowego??

 

;) :buttrock: :biggrin:

 

Nieszczelny simmering od strony kola magnesowego powoduje ze lapie lewe powietrze :cool:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem identyczny problem w rs 50 mialem zasyfiony otwor powietrza od wolnych obrotow w gazniku

 

ok sprawdze jutro, ale to moze byc własnie to, bo jak mam wykreconą na maxa śróbke od powietrza to chodzi troche lepiej.... czyli ma za mało powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak ci wszyscy radza - sprawdz uszczelnienia (lacznie z tym simerringiem) a pozniej pobaw sie znow gaznikiem. Jak nie pomoze to pewnie wina jakichs syfow w gazniku. Rozbierz i ustaw porzadnie. POZDRO

 

Dokładnie, ale ja bym zaczął od gaźnika....

Generalnie pachnie zapchanym układem wolnych obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec powiedzcie mi panowie co ma dysza wolnych obrotow do zgasniecia moto przy 100 kahaema?

 

jak dla mnie to musial ci strzelic pierscionek- mialem to samo w ns1, choc ulamany byl tylko ok 1 mm od zamka...

 

oczywiscie proponuje najpierw wymyc i porzadnie wydmuchac caly gazniczek, jezeli nie to to mozesz sobie kombinowac- i tak postawie na peirscienie. wyczysc tez swiece, moze jakiegos przebicia dostala czy cos...:) choc przy tym to wymiana sie klania...;)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec powiedzcie mi panowie co ma dysza wolnych obrotow do zgasniecia moto przy 100 kahaema?

 

Wiesz... Od czegoś trzeba zacząć... Niekoniecznie od razu od zwalania cylindra... Zwłaszcza, ze teraz podobno na wyższych chodzi OK. A moze zaciągneło wodę z baku... Powodów może być 1001 i zawsze zaczyna się od wyeliminowania tych najprostszych... Świeca też może być winowajcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece sprawdzałem, sprawdze jeszcze raz gaznik....

a to zgaśniecie wyglądało tak jakgdyby na chwile wyłoączył sie zapłon a potem jechałem dalej ale moto juz nie miał wolnych obrotów- mam nadzieje ze to nie beda pierscionki:(

a ile by ewentualnie kosztowały pierscienie do nsr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze poszukasz to mysle ze w 100 powinienes sie zmiescic za pierscienie+uszczelki pod cylinder i glowice.

zazwyczaj w serwisie krzykna ci okolo 30zl za sztuke zwykla, badz po 60 za wzmacniene(chartowane, chromowane etc)

razy dwa chyba bedziesz wiedziec jak to wyjdzie:P

 

co do chodzenia na wyzszych-norma. moja nska krecila przy popekanych pierscieniach blisko 12 tysiecy. a jak nie ustawilem 3 tysiecy na jalowym to nie bylo mowy o chodzeniu:/

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...