motowojtas Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam Jechałem sobie ostatnio tak około 100 km/h i na chwile motor przerwał ale za chwilke zaskoczył z powrotem i jechałem dalej, kiedy sie zatrzymałem zauważyłem że motor nie utrzymuje wolnych obrotów i w ogóle był troche mulasty..... rozebrałem gaznik, wyczysciłem, i nie moge ustawic wolnych obrotów.... na 3 tys chodzi dobrze ale jak ustawie poniżej 3 ts obr to chwilke chodzi a potem obroty spadają i silnik gaśnie... ustawiałem też powietrze ale krece śróbką we wszystkie strony i wiele sie nie poprawia, jedynie wtedy kiedy sróbka od powietrza jest wykrecona prawie całkowicie.... Co to moze być?? Dodam jeszcze ze nie chce palić z rozrusznika tylko musze na popych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witam Jechałem sobie ostatnio tak około 100 km/h i na chwile motor przerwał ale za chwilke zaskoczył z powrotem i jechałem dalej, kiedy sie zatrzymałem zauważyłem że motor nie utrzymuje wolnych obrotów i w ogóle był troche mulasty..... rozebrałem gaznik, wyczysciłem, i nie moge ustawic wolnych obrotów.... na 3 tys chodzi dobrze ale jak ustawie poniżej 3 ts obr to chwilke chodzi a potem obroty spadają i silnik gaśnie... ustawiałem też powietrze ale krece śróbką we wszystkie strony i wiele sie nie poprawia, jedynie wtedy kiedy sróbka od powietrza jest wykrecona prawie całkowicie.... Co to moze być?? Dodam jeszcze ze nie chce palić z rozrusznika tylko musze na popych...Jedną z przyczyn może być "lewe powietrze". Sprawdz uszczelnienia pomiędzy gaziorem a cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Jak kolega wyżej, sprawdź połączenia, gaźnik->cylinder, i gaźnik->filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 ale to sie stało nagle i tam powinno byc szczelnie bo wczoraj czysciłem gaznik i sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 A czy moto jezdzi normalnie, tzn czuc moc nie spadl Vmax itp?? Bo moglo ci sie cos w silniku stac, np pierscien pekl... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 moto chodzi normalnie... wydaje mi sie ze to cos z gaznikiem.... a czy przyczyną moze być nieszczelny simmering na wale od strony koła magnesowego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 moto chodzi normalnie... wydaje mi sie ze to cos z gaznikiem.... a czy przyczyną moze być nieszczelny simmering na wale od strony koła magnesowego?? ;) :buttrock: :biggrin: Nieszczelny simmering od strony kola magnesowego powoduje ze lapie lewe powietrze :cool:pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja mialem identyczny problem w rs 50 mialem zasyfiony otwor powietrza od wolnych obrotow w gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja mialem identyczny problem w rs 50 mialem zasyfiony otwor powietrza od wolnych obrotow w gazniku ok sprawdze jutro, ale to moze byc własnie to, bo jak mam wykreconą na maxa śróbke od powietrza to chodzi troche lepiej.... czyli ma za mało powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Czyli tak jak ci wszyscy radza - sprawdz uszczelnienia (lacznie z tym simerringiem) a pozniej pobaw sie znow gaznikiem. Jak nie pomoze to pewnie wina jakichs syfow w gazniku. Rozbierz i ustaw porzadnie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Czyli tak jak ci wszyscy radza - sprawdz uszczelnienia (lacznie z tym simerringiem) a pozniej pobaw sie znow gaznikiem. Jak nie pomoze to pewnie wina jakichs syfow w gazniku. Rozbierz i ustaw porzadnie. POZDRO Dokładnie, ale ja bym zaczął od gaźnika....Generalnie pachnie zapchanym układem wolnych obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 wiec powiedzcie mi panowie co ma dysza wolnych obrotow do zgasniecia moto przy 100 kahaema? jak dla mnie to musial ci strzelic pierscionek- mialem to samo w ns1, choc ulamany byl tylko ok 1 mm od zamka... oczywiscie proponuje najpierw wymyc i porzadnie wydmuchac caly gazniczek, jezeli nie to to mozesz sobie kombinowac- i tak postawie na peirscienie. wyczysc tez swiece, moze jakiegos przebicia dostala czy cos...:) choc przy tym to wymiana sie klania...;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 wiec powiedzcie mi panowie co ma dysza wolnych obrotow do zgasniecia moto przy 100 kahaema? Wiesz... Od czegoś trzeba zacząć... Niekoniecznie od razu od zwalania cylindra... Zwłaszcza, ze teraz podobno na wyższych chodzi OK. A moze zaciągneło wodę z baku... Powodów może być 1001 i zawsze zaczyna się od wyeliminowania tych najprostszych... Świeca też może być winowajcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 27 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 świece sprawdzałem, sprawdze jeszcze raz gaznik.... a to zgaśniecie wyglądało tak jakgdyby na chwile wyłoączył sie zapłon a potem jechałem dalej ale moto juz nie miał wolnych obrotów- mam nadzieje ze to nie beda pierscionki:( a ile by ewentualnie kosztowały pierscienie do nsr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 dobrze poszukasz to mysle ze w 100 powinienes sie zmiescic za pierscienie+uszczelki pod cylinder i glowice. zazwyczaj w serwisie krzykna ci okolo 30zl za sztuke zwykla, badz po 60 za wzmacniene(chartowane, chromowane etc)razy dwa chyba bedziesz wiedziec jak to wyjdzie:P co do chodzenia na wyzszych-norma. moja nska krecila przy popekanych pierscieniach blisko 12 tysiecy. a jak nie ustawilem 3 tysiecy na jalowym to nie bylo mowy o chodzeniu:/ pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.