Skocz do zawartości

SUZUKI KATANA, Prosze o pomoc


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem Suzuki Katana 50 (rocznik 1998) wersja chłodzona cieczą (chłodnica) poprzedni właściciel zrobił wniej tuning, cylinder 80ccm, cały wał sportowy, łożyska na wale, tłok + pierścienie, wszystkie części są TUNINGOWE z dobrych firm: TOP RACING. I mam pytanie ile docierac i jak docierac tego skutera, części są praktycznie świeżo załorzone wszystkie, mają przejechane od nowości około 3 km. PRosze o odpowiedzi jak i ile docierac bo pierwszy raz skutera docieram... p00zdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki tuning to raczej trzeba sumiennie i ostroznie dotrzec...

kolega zwykla wilge docieral niejezdzac szybciej niz 30 km/h

nie szalec powoli ruszac i nie gazowac.... pamietaj aby nie przegrzac!!!!!!! :)

jest to silnik chlodzony powietrzem mam racje . o tej porze roku zabardo grzal sie nie bedzie takze spokojnie sobie poradzissz pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do rozgrznania jezdzij bardzo wolno i jak juz zagrzejesz to jedz gdzies tak na pol gazu ... zeby nie smigac na wysokich obrotach to bedzie dobrze

"jest to silnik chlodzony powietrzem mam racje"

nie nie masz racji bo kolega napisal iz jest to silnik lc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 km wystarczy ... co prawda moj kumpel jak odebral moto z serwisu (nowy tlok) to odrazu dawal po garach do tej pory i juz tak jezdzi z 4 miechy i zrobil z 2 tys km chyba bez problemu ... mi sie wydaje ze skutery sa na to odporne .. ale nie polecam ... lepiej 500 przejechac spokojnie i potem pyta !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja mam odmienne zdanie od innych co nawet piszą że 1000 km trzeba zrobic nie przekraczając 50km\h. Ważne żeby motor na początku sie zagrzał a potem to ruuuura ale bez przesady jak temp w normie to mozna cisnąć. No pierwsze 100 km to robie bez wkraczania na czerwone pole przegazówek do końca itp......

 

A ty zrób jak chcesz w moim przypadku konsekwencje moga być duże ale.......... :biggrin::):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, po takim tuningu staraj sie na poczatku zrezygnowac z ostrego ruszania, (czyt.:ostro nie dodawaj gazu) dodawaj go plynnie i oczywicie nie do konca, staraj sie zeby sie nie przegrzal, no i jak odpalasz calkiem zimne moto to daj mu niech pochodzi dosc dlugo na wlonych obrotach, spokojnie.

 

 

POZDRO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy mu gadacie ze nie moze cisnac?? :icon_twisted: Jak nie bedzie nieraz przyciskal to moto bedzie mialo mniejszego kopa po dobrym docieraniu. Moja rada jest taka:

docieranie kolo 500km, jazda dopiero po delikatnym rozgrzaniu silnika (normalne rozgrzanie to z 10 min jazdy az), jazda na zmiennych obrotach a nie caly czas 30km/h oraz ustrzegac sie od przegrzewania silnika (puchniecie tloka).

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez pierwsze 5 tankowań proponuję dolewać 50ml oleju na cały bak jeśli masz dozownik, no i przed każdą jazdą obowiązkowe rozgrzanie, jeździj w miarę normalnie tj w średnim zakresie obrotów i rób przerwy co 30 min . Po 300km już nie powinno zaszkodzić odkręcenie manety, to już nie jest seria, to jest sprzęcik do jazdy o zmniejszonej trwałości

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...