SeibR Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Witam, zakupiłem Suzuki Katana 50 (rocznik 1998) wersja chłodzona cieczą (chłodnica) poprzedni właściciel zrobił wniej tuning, cylinder 80ccm, cały wał sportowy, łożyska na wale, tłok + pierścienie, wszystkie części są TUNINGOWE z dobrych firm: TOP RACING. I mam pytanie ile docierac i jak docierac tego skutera, części są praktycznie świeżo załorzone wszystkie, mają przejechane od nowości około 3 km. PRosze o odpowiedzi jak i ile docierac bo pierwszy raz skutera docieram... p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Taki tuning to raczej trzeba sumiennie i ostroznie dotrzec...kolega zwykla wilge docieral niejezdzac szybciej niz 30 km/h nie szalec powoli ruszac i nie gazowac.... pamietaj aby nie przegrzac!!!!!!! :) jest to silnik chlodzony powietrzem mam racje . o tej porze roku zabardo grzal sie nie bedzie takze spokojnie sobie poradzissz pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 do rozgrznania jezdzij bardzo wolno i jak juz zagrzejesz to jedz gdzies tak na pol gazu ... zeby nie smigac na wysokich obrotach to bedzie dobrze"jest to silnik chlodzony powietrzem mam racje"nie nie masz racji bo kolega napisal iz jest to silnik lc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 (edytowane) ale przez ile km mam jeździc i docierac, 500 km starczy ? P.S tak to silnik LC czyli chłodzony cieczą... pisze wyraźnie... :biggrin: Edytowane 22 Listopada 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 WitamCylinder nickasil czy żeliwo????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 żeliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 500 km wystarczy ... co prawda moj kumpel jak odebral moto z serwisu (nowy tlok) to odrazu dawal po garach do tej pory i juz tak jezdzi z 4 miechy i zrobil z 2 tys km chyba bez problemu ... mi sie wydaje ze skutery sa na to odporne .. ale nie polecam ... lepiej 500 przejechac spokojnie i potem pyta !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Wiesz ja mam odmienne zdanie od innych co nawet piszą że 1000 km trzeba zrobic nie przekraczając 50km\h. Ważne żeby motor na początku sie zagrzał a potem to ruuuura ale bez przesady jak temp w normie to mozna cisnąć. No pierwsze 100 km to robie bez wkraczania na czerwone pole przegazówek do końca itp...... A ty zrób jak chcesz w moim przypadku konsekwencje moga być duże ale.......... :biggrin::):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 witam, po takim tuningu staraj sie na poczatku zrezygnowac z ostrego ruszania, (czyt.:ostro nie dodawaj gazu) dodawaj go plynnie i oczywicie nie do konca, staraj sie zeby sie nie przegrzal, no i jak odpalasz calkiem zimne moto to daj mu niech pochodzi dosc dlugo na wlonych obrotach, spokojnie. POZDRO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Co wy mu gadacie ze nie moze cisnac?? :icon_twisted: Jak nie bedzie nieraz przyciskal to moto bedzie mialo mniejszego kopa po dobrym docieraniu. Moja rada jest taka:docieranie kolo 500km, jazda dopiero po delikatnym rozgrzaniu silnika (normalne rozgrzanie to z 10 min jazdy az), jazda na zmiennych obrotach a nie caly czas 30km/h oraz ustrzegac sie od przegrzewania silnika (puchniecie tloka). POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 23 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 aha ok, zastosuje sie do twojej porady Soku11, ThX wszystkim za odpowiedzi... p00zdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 przez pierwsze 5 tankowań proponuję dolewać 50ml oleju na cały bak jeśli masz dozownik, no i przed każdą jazdą obowiązkowe rozgrzanie, jeździj w miarę normalnie tj w średnim zakresie obrotów i rób przerwy co 30 min . Po 300km już nie powinno zaszkodzić odkręcenie manety, to już nie jest seria, to jest sprzęcik do jazdy o zmniejszonej trwałości Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 a tak przy okazji zapytam ... bede mojego docieral jak zrobie remont silniczka ... mam dozowniki ... oprocz tego trzeba dolac 50ml ? czy to wystarczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 enduromasterowi chodziło, że oprocz oleju do dozownika dolewasz 50 ml do baku bezposrednio :eek: Ma to zapewnic lepsze smarowanie ... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.