Skocz do zawartości

Coś śmierdzi


maruha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie. Śmierdzi, coś jakby liście palone, olej, guma , wszystkie zapachy razem heh. Mam wrażenie , że jakby bardziej się grzał (cieplejsza chłodnica niż przed wymianą). Ale nie grzeje się na tyle żeby włączał się wentylator. Wymieniałem też olej. Ale nie ma śladu po nim na kolektorze ani nigdzie. Więc to nie on śmierdzi. Czy układ się zapowietrzył? Ale skąd ten smród? Czuć go nawet jak stanę na światłach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może BIOPALIWO? ):icon_rolleyes::):

 

Mogł Ci się układ chodzienia zapowietrzyć.

Silnik i układ wydechowy bardziej się nagrzewają i śmierdzi przepalanymi syfami z tłumika.

Może Ci polali silnik płynem chłodniczym i teraz się to wszystko wypala - paruje

 

A może ludziska liście palą na ogródkach i śmierdzi !

 

Jak długo już to czuc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może BIOPALIWO? ):buttrock::):

 

Mogł Ci się układ chodzienia zapowietrzyć.

Silnik i układ wydechowy bardziej się nagrzewają i śmierdzi przepalanymi syfami z tłumika.

Może Ci polali silnik płynem chłodniczym i teraz się to wszystko wypala - paruje

 

A może ludziska liście palą na ogródkach i śmierdzi !

 

Jak długo już to czuc???

 

Dziś trzeci dzień. Od wymiany zrobione jakieś 130km. Raczej spokojnej jazdy. Trochę w mieście ostrzej. Jeśli jest zapowietrzony, odpowietrzy się sam? czy może mieć z tym jakiś problem? Pomoc mu? czy zaczekać?

 

Moze gdzies jest nieszczelny uklad chlodzenia i plyn kapie na goracy silnik. Ma wlasnie taki charakterystyczny zapach

Mało prawdopodobne ale sprawdzę. Wcześniej nic nie śmierdziało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony układ chłodzenia to niezbyt zdrowy (dla silnika)przypadek. Radzę sprawdzić i ew. dobrze odpowietrzyc jak nie chcesz zrobić krzywdy swojej maszynce. "Korek" powietrza moze np. spowodować awarie uszczelki pod głowicą, wykrzywienie głowicy a nawet jej peknięcie. Dlaczego? Od naprężeń w nierówno chodzonych elementach silnika.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale chodzi tu głównie o to że śmierdzi :icon_rolleyes: . Nie przegrzewa się, bo nawet wentylator się nie włacza. Rozumiem , że jakiś czas po wymianie oleju i płynu ma prawo zajeżdzać , ale zrobiłem już jakieś 130km i nadal wali. Nic nie widzę żeby coś się dymiło itp. kolektor czysty, płynu nie wywala, jest max. Poprostu smrodek. I wnerwia mnie to bardzo. Czy po tylu km. moze jeszcze tak walić zakładając , że coś tam pociekło gdzieniegdzie przy wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...odpal moto, wsadż nosa i na pewno zlokalizujesz żródło ...

 

Najlepiej między kolektory :icon_arrow: :icon_mrgreen: :icon_arrow:

 

 

A tak poważnie ... przy wylewaniu/wlewaniu "płynów ustrojowych" nie zostało trochę w jakimś zakamarku?

Skoro wszystko czyste i suche.... :icon_razz:

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...