maruha Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Witam. Jak w temacie. Śmierdzi, coś jakby liście palone, olej, guma , wszystkie zapachy razem heh. Mam wrażenie , że jakby bardziej się grzał (cieplejsza chłodnica niż przed wymianą). Ale nie grzeje się na tyle żeby włączał się wentylator. Wymieniałem też olej. Ale nie ma śladu po nim na kolektorze ani nigdzie. Więc to nie on śmierdzi. Czy układ się zapowietrzył? Ale skąd ten smród? Czuć go nawet jak stanę na światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Może BIOPALIWO? ):icon_rolleyes::): Mogł Ci się układ chodzienia zapowietrzyć.Silnik i układ wydechowy bardziej się nagrzewają i śmierdzi przepalanymi syfami z tłumika.Może Ci polali silnik płynem chłodniczym i teraz się to wszystko wypala - paruje A może ludziska liście palą na ogródkach i śmierdzi ! Jak długo już to czuc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Moze gdzies jest nieszczelny uklad chlodzenia i plyn kapie na goracy silnik. Ma wlasnie taki charakterystyczny zapach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Może BIOPALIWO? ):buttrock::): Mogł Ci się układ chodzienia zapowietrzyć.Silnik i układ wydechowy bardziej się nagrzewają i śmierdzi przepalanymi syfami z tłumika.Może Ci polali silnik płynem chłodniczym i teraz się to wszystko wypala - paruje A może ludziska liście palą na ogródkach i śmierdzi ! Jak długo już to czuc??? Dziś trzeci dzień. Od wymiany zrobione jakieś 130km. Raczej spokojnej jazdy. Trochę w mieście ostrzej. Jeśli jest zapowietrzony, odpowietrzy się sam? czy może mieć z tym jakiś problem? Pomoc mu? czy zaczekać? Moze gdzies jest nieszczelny uklad chlodzenia i plyn kapie na goracy silnik. Ma wlasnie taki charakterystyczny zapachMało prawdopodobne ale sprawdzę. Wcześniej nic nie śmierdziało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Trochę w mieście ostrzej. Jeśli jest zapowietrzony, odpowietrzy się sam?Jeśli zrobi się poduszka powietrzna to wątpię! Po 130km powinna pompa przepchać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Zapowietrzony układ chłodzenia to niezbyt zdrowy (dla silnika)przypadek. Radzę sprawdzić i ew. dobrze odpowietrzyc jak nie chcesz zrobić krzywdy swojej maszynce. "Korek" powietrza moze np. spowodować awarie uszczelki pod głowicą, wykrzywienie głowicy a nawet jej peknięcie. Dlaczego? Od naprężeń w nierówno chodzonych elementach silnika. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 No tak, ale chodzi tu głównie o to że śmierdzi :icon_rolleyes: . Nie przegrzewa się, bo nawet wentylator się nie włacza. Rozumiem , że jakiś czas po wymianie oleju i płynu ma prawo zajeżdzać , ale zrobiłem już jakieś 130km i nadal wali. Nic nie widzę żeby coś się dymiło itp. kolektor czysty, płynu nie wywala, jest max. Poprostu smrodek. I wnerwia mnie to bardzo. Czy po tylu km. moze jeszcze tak walić zakładając , że coś tam pociekło gdzieniegdzie przy wymianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Czy po tylu km. moze jeszcze tak walić zakładając , że coś tam pociekło gdzieniegdzie przy wymianie?Raczej chyba nie. Po prostu odpal moto, wsadż nosa i na pewno zlokalizujesz żródło :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 ...odpal moto, wsadż nosa i na pewno zlokalizujesz żródło ... Najlepiej między kolektory :icon_arrow: :icon_mrgreen: :icon_arrow: A tak poważnie ... przy wylewaniu/wlewaniu "płynów ustrojowych" nie zostało trochę w jakimś zakamarku?Skoro wszystko czyste i suche.... :icon_razz: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.