damian-kmx Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 No wiec w dziale mechanika 2T znalazlem juz kilka dyskusji na temat wybebeszania dyfuzora i wychodzi na to ze nalezy wyciągnąć z niego wszystko. Spaliny maja sie odbijac nie od tej dziurkowanej przegrody, tylko od końca dyfuzora, czyli tego stożkowego zwężenia(przegroda z dziurkami działa dokładnie tak jakby w miejscu przegrody kończył się dyfuzor czyli cała część dyfuzora za przegrodą nie odgrywa zupełnie żadnej roli). Wszystkie wyczynowe silniki 2T maja dyfuzory puste w srodku bez żadnych przegródek. Do każdego silnika oblicza sie i stosuje odpowiedni dyfuzor, czyli nie można stosować ich zamiennie z różnymi silnikami. Czasem zdaża sie ze producent zamiast produkować kilka różnych dyfuzorów do każdego modelu silnika produkuje jeden rodzaj dyfuzorów ale w środku wstawia np. blaszke zmieniającą jego charakterystyke, w zaden sposob nie jest to jednak przegroda tylko raczej wzdłużna kształtka której nie nalezy usuwać. witam!!!!!! mam pytanie czy jak wywalales wszystko z dyfuzora to po tym zabiegu moto zyskalo cos na mocy czy tylko na dzwieku??? i gdzie je rozcinales? wzdluz spawow???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 trzeba ciac dyfuzor wszedzie :P . W kazdym moto cialem i w kazdym efekt to : przyjemny metaliczny dzwiek i wzrost mocy. dodam takze ze w TS70 zmalalo spalanie (mniejsze opory). Ciac najlepiej w najgrubszym miejscu na zagieciu dyfuzora ( pomyslcie! wtedy widac najwiecej jego wnetrza). z reguly jedna ciecie nie wystarczy bo czesto wrzucaja po kilka kryz.http://www.bikepics.com/pictures/354251/Tutaj widac gdzie cialem DT'tke. - moze za pieknie mi tego nie pospawali ale przynajmniej widac co bylo grane :buttrock: co do koncowki przelotowej to bez niej ani rusz - nawet nie ma sensu bawic sie dyfuzorem.W dt dorobilem taka: http://www.bikepics.com/pictures/354242/w ts taka: http://www.bikepics.com/pictures/288082/ Jesli komus sie nie chce w to bawic to chetnie odsprzedam niedrogo seryjna koncowke od EXC125 :biggrin: . 100% przelot dajacy pelna moc, a przy tym swietnie wyciszajacy sprzet. Chetnych zapraszam na PW Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 (edytowane) co do tego dyfuzora to dac to da moc i dzwiek co do spalania to nie wiem ale napewno trzeba dac końcówkę przelotową bo bez tego to na nic ten dyfuzor:P(tak jak kolega wyżej wspomniał) Edytowane 5 Grudnia 2006 przez kolo98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) Stachu 06, jesli dt 125 wkręca Ci sie tylko do 6 tys obrotów to masz ją maxymalnie zamuloną !! odblokowana powinna wykręcac 12 tys obrotów na biegach i predkosc 130-140 km/h na orginalnych przełożeniach wyżej masz opisane co zrobic z tłumikiem i zaworem yvpsnatomiast nikt nie napisał jak zdjąc blokade z modułu czyli kości CDI !!więc najpierw zajmij sie tym co masz wczesniej napisane a moduł zostaw na sam koniec bo to najtrudniejsze a przed zdjeciem poprzednich blokad zabawa z cdi i tak nic nie daposzukaj niemieckiej strony o dt125 i tam masz wszystko poza całkowitym rozblokowaniem CDI pogrzeb w moich postach z wrzesnia/pazdziernika roku 2005 a tam jest kilka wskazówek co do rozblokowania CDI bo to robiłem w swojej dtjest też kilka innych ciekawostek powodzenia Edytowane 6 Grudnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 elo, mam pytanie czy jak założe gaznik od dt 125 tuning do dt 80 to bede musial zmieniac dysze na mniejsza? jesli tak to czy bedzie sie on roznil od gaznika 80 z taka sama dysza co ten 125 z mniejsza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hivision20 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Po co Ci gaźnik ze 125 do 80? I jaki przeloty maja te gaźniki i jaki jest w cylindrze? Dysza to miały pikuś jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ja mam opis jak odblokować DT 125. Jest tam jak powinien być ustawiony YPVS. Jeśli ktoś chce to podać e-mail to prześle :biggrin:Ja bym prosil bym byl wdzieczny. mail: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jak ktos ma kompletny tlok do cylindra malossi 110ccm lub namiary to prosil bym o kontakt w opisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jak ktos ma kompletny tlok do cylindra malossi 110ccm lub namiary to prosil bym o kontakt w opisieznajomy kupował dwa lata temu własnie tłoczek malossi na pierwszy szlif gdzies pod warszawą (megabet chyba?) pod warszawą jest kilka sklepów handlujacych czesciami do włoskich moto i zestawami tuningowymicena to cos koło 350 złpogoogluj Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 znajomy kupował dwa lata temu własnie tłoczek malossi na pierwszy szlif gdzies pod warszawą (megabet chyba?) pod warszawą jest kilka sklepów handlujacych czesciami do włoskich moto i zestawami tuningowymicena to cos koło 350 złpogoogluj Motoroma też sprowadza części włoskich marek no ale najlepszej opini to oni nie mają :banghead: Ale do rzeczy, mam RD80 i kręci mi się do 10 tys. i kiedy je osiąga to przerywa jakby iskra się nie pojawiała czasami a do 12tys to raczej nigdy nie dociągnie. Wydech raczej był rozbebeszany przez poprzedniego właściciela bo widać "smarki" zamiast spawów i koniec wydechu jest ścięty choć pewności nie mam, na pewno widać że nie ma jednej z rurek wewnątrz bo są 3 seryjnie...chyba. Na CDI nie patrzyłem i w najbliższym czasie nie moge zerknąc bo moto jest w innym mieście. Może musze gaźnik od nowa regulować ? Może mnie ktoś tak na szybko poinstruować co, gdzie i jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) Mi sie zdaje ze regulacja gaznika jeszcze raz bo niby do tych 10 tys sie wkreca a potem dopiero przerywa tak jak Piszesz. Czyszczenie gaznika, regulacja, oraz czyszczenie filtra powietrza :icon_twisted: Jesli nie pomoze to zerknij na swiece :evil: Edytowane 13 Stycznia 2007 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 to raczej gaznik tak jak kolega wyzej wspomnial ale moze tez cdi chociaz ono blokuje do 7 tysiecy obroty. A co do tego tłoka malossi to w megabecie 320zł kosztuje a w motoromie podobno kolo 400zł tylko ze szkoda mi tyle kasy wydawac na tlok bo za cylinder dalem 100zł:icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 to raczej gaznik tak jak kolega wyzej wspomnial ale moze tez cdi chociaz ono blokuje do 7 tysiecy obroty. A co do tego tłoka malossi to w megabecie 320zł kosztuje a w motoromie podobno kolo 400zł tylko ze szkoda mi tyle kasy wydawac na tlok bo za cylinder dalem 100zł:icon_twisted: A odlew na wzór tego tłoka ? Znajdziesz wymiary, pójdziesz, pokażesz i powinni odlać z resztą z obrazka n a pewno nie odleją choćby był 1:1 :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 A odlew na wzór tego tłoka ? Znajdziesz wymiary, pójdziesz, pokażesz i powinni odlać z resztą z obrazka n a pewno nie odleją choćby był 1:1 :crossy:akurat znalazlem juz warsztat w ktorym odlewaja jak sie zaniesie tlok lub szczegułowy rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9449 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ja napiszę jakie blokady ma dt50 od roku 2004.- Zwężka na kolanku- Moduł (ogranicza obroty do 10tys. normalnie kręci 14)- Mniejsza dysza- Zawirowacz spalin- Kryza na końcówce wydechu Moc po usunięciu wszystkich blokad to około 12KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.