mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 jak w temacie. te dwie sroby w gornej partii amora sa tak gdzies na polowie gwintu. moglbym je podkrecic wyzej wtedy amor byly twardszy ale i wyzszy czyli na duuuzych skokach by nie dobijal. niestety w drz nie ma tam w ogole dojscia. mam rozkrecac do tego pol moto?? i jeszcze jedno: nie da sie tego jakos zrobic za pomoca tej puszki z gazem ?? zawsze mnie to zastanawialo do czego konkretnie ona jest?? DZIEX za odp PZDR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Puszka z gazem jest od trzymania gazu ;)) Amor jak chcesz podniesc ucinasz na dole mocowania, dospawujesz przejsciowe rurki i caly dlugi amor dospawujesz do wachacza. Wszystko sklejasz poxylina i do tego troche kropelki. Uwaga po tym zabiegu motor bedzie wygladac jak sciagac gdyz jest to ostry tuning :)) A tak na serio bierz moto i jezdzij. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a no niestety ta metode juz wyprobowalem byla co prawda lepsza od wspawywania amortyzatora od malucha ale tez nie na dluzsza mete ;/jakies inne pomysly ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a po jakiego grzyba chcesz zmieniać geometrię ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 no po cos dali ta srobe zeby nia krecic ;P a chce zeby amor byl twardszy bo teraz to doslownie plynie (jezdzi sie zajebicho no ale sadze ze moze dobijac przy spadaniu z duzej wysokosci).a poza tym moto ladnej bedzie wygladal z dupa wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 acha, czyli chodzi Tobie o napięcie sprężyny ? W takim razie postaw moto na kołach, zmierz odcinek oś tylnego koła - błotnik , usiąsć, niech ktoś zmierzy te same punkty. jak różnica będzie ok 10cm jest ok , jak więcej trzeba te nakrętki dokręcić , jeśli mniej poluzować. ta górna kontruje dolną, można to dokręcić albo kluczem hakowym albo śrubkowkrętem + młotek (pozostawia trwałe ślady) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 aaa ok jesli te 10cm to prawda to zrobie tak i zmierze. no wlasnie robilem akcje srubokret + mlotek w CAGIVIE W8 i nie bylo tak zle. tylko ze w drz jest wszystko tak upchane ze nie ma szans tan sie dostac a w instrukcji jest zeby pol tylu moto rozkrecic ;/ dlatego sie zastanawialem czy puszka z gazem nie jest za to odpowiedzialna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Na tym gazowniku masz śrubke i służy ona do regulacji twardości spręzyny. Wkręć ja na maxa i zobaczysz jaki będzie twardy amor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 o dzieki wielkie wlasnie o to mi chodzilo!!! a dokladnie to t srobka na spodzie ?? czy ta u gory taka sporo wieksza ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Tą śrubką u góry regulujesz dobicie a tąna dole odbicie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a ok czaje.. czyli zeby podniesc moto do gory to tylko tymi srubkami na amorku? a te na puszce to tylko miekkosc (dobicie i odbicie) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 (edytowane) Tak, ale wiadomo , ze jak ustawisz miekkszy to bardziej sie ugnie i zarazem bedzie nizszy a jak ustawisz twardy to sie nie bedzie tak uginal i bedzie wyzszy :buttrock: Edytowane 15 Listopada 2006 przez TIJO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a ok czaje.. czyli zeby podniesc moto do gory to tylko tymi srubkami na amorku? a te na puszce to tylko miekkosc (dobicie i odbicie) ?? Chyba nie, napiecie wstepne jest od podnoszenia (utwardzania) te srubiki sa tylko od pracy amora, oczywiscie jak zrobisz za duze napiecie wstepne to sie nie bedzie uginac. Zrob tak jak enduromaster mowi zzmierz ta roznice, jak juz bedziesz mial roznice to sprawdz czy sie nie chowa za szybko albo czy nie wraca za szybko. Jezeli teraz pasuje ci jego praca no to git, a jak nie to krec moj kolego. Jak skrecisz dobicie na H to tez bedziesz mial uczucie twardosci bo gaz czy olej ( nie wiem co jest z tylu, wiem jak dzaiala z przodu) bedzie mial mniejsza dziurke zeby przeplywac, a z odbiciem jest podobnie jak ma wiecej miejsca to szybciej wraca. Zagmatwalem ale mam nadzieje ze cos zrozumiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 na chłopski rozum to sprężyną ustawiasz wysokość pod obciążeniem a śrubkami regulujesz wybieranie dziur Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Na tym gazowniku masz śrubke i służy ona do regulacji twardości spręzyny.No nie chyba najlepszy tekst na forum jaki widzialem :bigrazz: . Siakas magia? Krecisz sruba na zbiorniczku gazu ustawiajac tlumienie, a jednoczescnie zmieniasz napiecie wstepne sprezyny!!! Rob jak chlopaky pisza! Jak Ci dobija na hopach tyl to skrec te sprezyny zeby roznica miedzy pomiarami byla 10 cm (w zasadzie 9-11 w zaleznosci jaki styl jazdy proponujesz), potem ustaw srubki od regulacji tlumienia dobicia i odbicia i metoda prob i bledow dostrajaj zawieszenie przeskakujac o kilka "klikow"Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.