Skocz do zawartości

Gaźnik w NSR 50


Xelibri
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Byłem kiedyś u mechanika aby odblokować NSR`ke, gostek zaczął grzebać i powiedział, że powinienem kupić większy gaźnik bo ten co mam jest za mały (około 13 mm. średnicy :biggrin: )

 

I tutaj pytanie do Was... :icon_mrgreen:

Czy gaźnik albo moduł od hondy NSR 125 będzie pasował ? :icon_mrgreen:

Prosżę o odpowiedź, z góry dzięki :icon_mrgreen:

Pozdrawiam ! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten gaznik co masz niech odblokuje!!!! tak na w tej gumie laczacej gaznik z cylindrem, jest taka jakby przepona zmniejszajaca doplyw mieszanki do cylindra, to musi mechanik wyciagnac i powinno byc gut.

Przynajmniej tak jest w 125

 

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gżnik nie podpasi od 125 bo jest za duży. Kup gażnik od MB MT MBX MTX 80 lub ns1 razem z kruccem lub nie i rozwiercisz stary i bedzie git. A moduł mozesz zmienić jeśli masz zablokowany na odblokowany lub jeśli nie jest blokowany to na sportowy ale dorwać taki jest bardzo ciężko...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak moduł mogę zmienić, ale ile to będzie kosztować ? :flesje: :biggrin: :biggrin:

Drogo na pewno :bigrazz:

A gaźnik dellorto do mnie kosztuje 450 zł ;(

Gaźnika rozwiercić się zbytnio nie da podobno...

Jakbyście mieli jakieś namiary na moduł albo gaźnik to dajcie znać :D

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty chcesz orginalny moduł tylko odblokowany czy sportowy bo jest zasadnicza różnica. A gażnik 19-21mm spokojnie wystarczy czyli szukaj od mbx mtx ns1. Jak dobrze pojdzie to wychaczysz na allegro taki gażnik za 100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy coś da rozwiercanie gaźnika...skoro wyżej pisali ze na gaźniku 18mm nie chodził lepiej.Dibo,a moze w tym gaźniku od MTX'a c ozakładaliscie do NSR'ki była za duża dysza do 50ccm i go zalewało :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem tak samo zablokowanego MBXa z 85 roku.

gaznik 13mm i dysza 65, czyli jak w jawce.

gaznik delikatnie szlifowalem chyba z pol dnia co dalo mi 14 mm i efekt jako taki byl.

to, ze moto na wiekszym gazniku jechalo tak samo a nawet gorzej moglo byc wina membran, ktore w takiej sytuacji nalezaloby chyba troche odgiac, nieprawdaz?

poza tym ja bym wpakowal seryjny gaznik od mbxa/mtxa lub wlasnie jak pisali nski. 18-21mm i do tego kombinowac z membranami, bo moze faktycznie nie przepuszczaly tyle paliwa, ile powinny.

jezeli to nie przyniesie skutku, sugeruje poszukac modulu.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u paiwka byly porozginane membrany,krociec 21mm i gaznik od mtxa.nawet gdyby dysza byla za duza to by sie mulil ale na lzuie wykrecal by duuze obroty.zreszta niemozliwe aby sie mulil bo niebylo filtra powietrza a dotego powietrze odkrecone na ganziku.pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawik znalazł właśnie gościa który rozwiercił gaźnik, króciec, dopasował większą dysze.

Mówił jeszcze żeby przestawić stojan zapłonu na maxa w prawo.

I teraz pytanie, czy ściągacz magneta z simsona będzie pasował do mojej NSR`ki ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...