Xelibri Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam ! Byłem kiedyś u mechanika aby odblokować NSR`ke, gostek zaczął grzebać i powiedział, że powinienem kupić większy gaźnik bo ten co mam jest za mały (około 13 mm. średnicy :biggrin: ) I tutaj pytanie do Was... :icon_mrgreen: Czy gaźnik albo moduł od hondy NSR 125 będzie pasował ? :icon_mrgreen: Prosżę o odpowiedź, z góry dzięki :icon_mrgreen: Pozdrawiam ! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Od setki bedzie o wiele za duzy. Do 50 poj stosuj gaznik o srednicy gardzieli okolo 19-21. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 ten gaznik co masz niech odblokuje!!!! tak na w tej gumie laczacej gaznik z cylindrem, jest taka jakby przepona zmniejszajaca doplyw mieszanki do cylindra, to musi mechanik wyciagnac i powinno byc gut.Przynajmniej tak jest w 125 POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 W NSR 50 jest króciec... Także za dużo nie zdziałam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 To sprawdz go. Ale jak gaznik chcesz wiekszy dac to i krocciec tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Gżnik nie podpasi od 125 bo jest za duży. Kup gażnik od MB MT MBX MTX 80 lub ns1 razem z kruccem lub nie i rozwiercisz stary i bedzie git. A moduł mozesz zmienić jeśli masz zablokowany na odblokowany lub jeśli nie jest blokowany to na sportowy ale dorwać taki jest bardzo ciężko...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Tak moduł mogę zmienić, ale ile to będzie kosztować ? :flesje: :biggrin: :biggrin: Drogo na pewno :bigrazz: A gaźnik dellorto do mnie kosztuje 450 zł ;( Gaźnika rozwiercić się zbytnio nie da podobno...Jakbyście mieli jakieś namiary na moduł albo gaźnik to dajcie znać :D Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 A ty chcesz orginalny moduł tylko odblokowany czy sportowy bo jest zasadnicza różnica. A gażnik 19-21mm spokojnie wystarczy czyli szukaj od mbx mtx ns1. Jak dobrze pojdzie to wychaczysz na allegro taki gażnik za 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 E tam to jest bajka.Zalkdalem Pawikowi do jego nsr gaznik od mtxa 18mm z dyszą 92 i tak smao jechala jak na seryjnym.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 nie tak samo tylko gorzej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Witam ! Dorwałem kolesia, który "odblokował" NSR`ke...Mianowicie rozwiercił on np. gaźnik i króciec.Czy można tego typu sposoby wykorzystać ?I ile to może kosztować w warsztacie ?Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 nie wiem czy coś da rozwiercanie gaźnika...skoro wyżej pisali ze na gaźniku 18mm nie chodził lepiej.Dibo,a moze w tym gaźniku od MTX'a c ozakładaliscie do NSR'ki była za duża dysza do 50ccm i go zalewało :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 mialem tak samo zablokowanego MBXa z 85 roku. gaznik 13mm i dysza 65, czyli jak w jawce.gaznik delikatnie szlifowalem chyba z pol dnia co dalo mi 14 mm i efekt jako taki byl.to, ze moto na wiekszym gazniku jechalo tak samo a nawet gorzej moglo byc wina membran, ktore w takiej sytuacji nalezaloby chyba troche odgiac, nieprawdaz?poza tym ja bym wpakowal seryjny gaznik od mbxa/mtxa lub wlasnie jak pisali nski. 18-21mm i do tego kombinowac z membranami, bo moze faktycznie nie przepuszczaly tyle paliwa, ile powinny.jezeli to nie przyniesie skutku, sugeruje poszukac modulu. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 u paiwka byly porozginane membrany,krociec 21mm i gaznik od mtxa.nawet gdyby dysza byla za duza to by sie mulil ale na lzuie wykrecal by duuze obroty.zreszta niemozliwe aby sie mulil bo niebylo filtra powietrza a dotego powietrze odkrecone na ganziku.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Pawik znalazł właśnie gościa który rozwiercił gaźnik, króciec, dopasował większą dysze.Mówił jeszcze żeby przestawić stojan zapłonu na maxa w prawo.I teraz pytanie, czy ściągacz magneta z simsona będzie pasował do mojej NSR`ki ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.