Hard Core DTM Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Co do pisowni to sory ze odrazu nie napisałem ze jeste dyslektykiem , moge tez przeprosic za przeklenstwa jakie urzyłęm (choc były cenzurowane) , a co do Lirtusa to podobno bajzelu nie robisz , więc czemu piszesz cos o Mbk Booster w temacie o Aprili Sr ??Chcesz wiedziec czy booster miazdzy po tuningu załuz nowy temat i tam sobie pisz. Zaraz co jeden bedzie sie rozpisywał o boosterach kolegów , a ja dalej nie znajde odpowiedzi na moje pytanie. Od tego są inne tematy . Mi zalerzy o konkretnej odpowiedzi. Pozatym ja Ciebie nie nazywałem "Cycem" i "Burakiem". Masz racje Hubert-Moto bede musiał wymienic , lub podłubać w tym zapłonie . Jednaj zeby zamówic musze wiedziec jakie marki jest zapłon w Sr . Najbardziej co przeszkadza w tym to małą predkosc , wczesniej miałem MBK Flipper , który leciał 80km/h i miał bardzo fajne odejście . Niestety sprzedałem go bo chciałem kupic sobie własny motor(MBK był na spóle z bratem , ale tak sie składało ze to ja najwiecej jezdziłem) , druga zecz to ten przypływy i odpływy mocy , które bardzo denerwóją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 niechce sie klocic a o tych tjuningach napisalem przy okazji ... sry ze robilem off topaPozdrawiam i jeszcze jedno ? ile wazysz ? bo to ma znaczenie ... jak mojemu kumplowi speed fight 2 wrc smiga 90km/h na tym samym odcinku to mi smigal max 75 bo jestem od niego o 30 kg ciezszy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Sr leci 80km\h poiwetrzak(ma kolega ze squadu).J w tym czasie mialem malaguti F15 z tym samym silnikiem tyle ze chldozonego ciecza i jechal mi moze 83 na godzine.bylem minimalnie szybszy od niego ale mialem lepsze odejscie.wiecej niewyciagniesz z tego wehikulu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Waże około 63kg :icon_rolleyes: , mi sie tez zdawało ze taka Sr-ka powinna 80km/h lecieć. Niewiecie jakiej marki jest zapłon w takiej Sr?? , druga zecz to jakie powinno byc cisnienie w cylindrze , bo chciał bym zmierzyc, moze i to wpłyneło na spadek osiągów i cylinder nadaje sie na szlifa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 zaplon jest chyba Ducati a sprezanie powinno byc powyzej 10 w granicach 12Atm.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 no to lekki jestes wiec to jakis problem z motorem jednak :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a nie wiecie nic o rególacji zapłonu w skuterze , czy cos takiego sie robi , jak tak to gdzie sie rególuje i jak to wyglada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 W Jawie 50 typ 20 SKUTER którą posiadam, robi sie to następująco:- ustawiasz tłok 2mm od GMP, czy jakoś tak- ustawiasz przerwę między platynkami na żyletkę- i fiuu tak powstał czokapik P.S. Chyba nie o to chodziło ;) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dzis postanowiłem rozebrac mój skuter i sprawdzic cisnienie w cylindrze , na moje oko było zamałe więc sciongłem głowice i cylinder i oczą mojim ukazał sie zapieczony drugi pierscionek tłoka , postanowiłem go jakos sciagnąc i rozruszac. Cylinder wygladał dobrze choc posiadał kilka dorbniutkich rysek , ale był gladki i wyglada na to ze jest niedawno po szlifie . Załorzyłem piersciąki spowrotem na tłoka i wszystko było ok . ale gdy przyszło włorzyc tłoka do cylindra nastapił problem poniewaz za zadne skarby nie chciał wlezc , gdy juz wlazł to sprawiał olbrzymie opory mimo iż posmarowałem gładz cylindra olejem . Wkoncu jakos sie rozruszał ale wystąpił następny porblem , mianowicie pierscienie zachaczały o okno wlotowe od gaznika i nie chciał dalej sie posówac. Troszku je przygiołem i wkoncu zaczoł chodzic po całej płaszczyznie cylindra . Załorzyłem wszystko spowrotem i spróbowałem obrócic magnetem jakcięszko sie obraca , koło obracało sie z odpowiednią ciężkoscia po czym mozna było twierdzic ze kompresja znacznie wzrosła bo jak wczesniej kręciłem to był bardzo mały opór . Więc przystąpiłem do odpalenia machiny . Kopłem go kilka razy poczym kopek nie chciał isc dalej . Sciągłem głowiczke i zobaczyłem ze odłamał sie kwalek tłoka i pękł pierscien zachcaczając o wyzej wymienione okno wlotowe . Naszczęscie cylinder nie został porysowany . W poniedzaiłek musze zamówic nowy tłok i pierscienie. Mam nadzieje ze po zmianie wyzej wymienonych częsci moje problemy z SR znikną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Może poprstu jak składałes spowrotem to dobrze nie ustawiłes pierscieni tzn nie ustawiłes w te zamki i od tego pekły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Nie , poprostu przed ponownym załorzeniem pierscieni troszke sie porozsciagały. Juz zamówiłem tłoka ale wiekszego 40,00mm bo postanowiłem szlifa jednak zrobic . Jest ot niedroga inwestycja , a przynajmniej bede wiedział ze wszystko bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 JAk przeczytalem Twojego posta do polowy to juz chcialem szybko pisac, zebys go czasem nie odpalal jak tak sie dzieje... no ale skusilem sie na doczytanie do konca i widze, ze i tak by to nic nie dalo... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Przyczyną nagłych przyrostów mocy w mojim skuterze nie był modól . Poprostu skuter sie powoli zacierał , jest to widoczne na cylindrze , sworziu i tłoku , na których widac ciemne prypalenia .Nie dostawał on dostatecznej ilosci oleju choc zbiornik na olej był napełniony do połowy. Zawiniła pompka . Ciężko było mu sie przesto zebrac , ale gdy weszedł na obroty to był b.mocny. Szczelanie z rury było wynikiem kiepskiej kompresji wynikajacej z zapieczonego piersciaka(całe paliwo nie dopalało sie i szło w wydech) jeszcze jednym dowodem na to ze była zamała ilosc oleju jest ów zapieczony pierscień . Naszczescie motocykl nie zatarł sie do konca i daleko mu do tego. Gdybym załorzył tłoka poprawnie (nie rozciagając pierscieni) napewno chodził by z powodzeniam . Oczywiscie nalezało by wtedy podkręcic pompke oleju. Ja jezdziłem nieswiadomy tego ze mój motor powoli sie zaciera . Kontrolowałem stan oleju wierząc ze jest on pobierany. Patrzyłem tez na rure wydechową z której sie kopciło (sądziłem ze olej jest podawany) . Zamówiłem nowy tłok i postanowiłem zrobic szlifa bo jest to niedroga inwestycja . Narazie czekam na tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.