Skocz do zawartości

Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r


Hard Core DTM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do pisowni to sory ze odrazu nie napisałem ze jeste dyslektykiem , moge tez przeprosic za przeklenstwa jakie urzyłęm (choc były cenzurowane) , a co do Lirtusa to podobno bajzelu nie robisz , więc czemu piszesz cos o Mbk Booster w temacie o Aprili Sr ??Chcesz wiedziec czy booster miazdzy po tuningu załuz nowy temat i tam sobie pisz. Zaraz co jeden bedzie sie rozpisywał o boosterach kolegów , a ja dalej nie znajde odpowiedzi na moje pytanie. Od tego są inne tematy . Mi zalerzy o konkretnej odpowiedzi. Pozatym ja Ciebie nie nazywałem "Cycem" i "Burakiem". Masz racje Hubert-Moto bede musiał wymienic , lub podłubać w tym zapłonie . Jednaj zeby zamówic musze wiedziec jakie marki jest zapłon w Sr .

 

Najbardziej co przeszkadza w tym to małą predkosc , wczesniej miałem MBK Flipper , który leciał 80km/h i miał bardzo fajne odejście . Niestety sprzedałem go bo chciałem kupic sobie własny motor(MBK był na spóle z bratem , ale tak sie składało ze to ja najwiecej jezdziłem) , druga zecz to ten przypływy i odpływy mocy , które bardzo denerwóją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niechce sie klocic a o tych tjuningach napisalem przy okazji ... sry ze robilem off topa

Pozdrawiam

 

i jeszcze jedno ? ile wazysz ? bo to ma znaczenie ... jak mojemu kumplowi speed fight 2 wrc smiga 90km/h na tym samym odcinku to mi smigal max 75 bo jestem od niego o 30 kg ciezszy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sr leci 80km\h poiwetrzak(ma kolega ze squadu).J w tym czasie mialem malaguti F15 z tym samym silnikiem tyle ze chldozonego ciecza i jechal mi moze 83 na godzine.bylem minimalnie szybszy od niego ale mialem lepsze odejscie.wiecej niewyciagniesz z tego wehikulu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waże około 63kg :icon_rolleyes: , mi sie tez zdawało ze taka Sr-ka powinna 80km/h lecieć. Niewiecie jakiej marki jest zapłon w takiej Sr?? , druga zecz to jakie powinno byc cisnienie w cylindrze , bo chciał bym zmierzyc, moze i to wpłyneło na spadek osiągów i cylinder nadaje sie na szlifa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis postanowiłem rozebrac mój skuter i sprawdzic cisnienie w cylindrze , na moje oko było zamałe więc sciongłem głowice i cylinder i oczą mojim ukazał sie zapieczony drugi pierscionek tłoka , postanowiłem go jakos sciagnąc i rozruszac. Cylinder wygladał dobrze choc posiadał kilka dorbniutkich rysek , ale był gladki i wyglada na to ze jest niedawno po szlifie . Załorzyłem piersciąki spowrotem na tłoka i wszystko było ok . ale gdy przyszło włorzyc tłoka do cylindra nastapił problem poniewaz za zadne skarby nie chciał wlezc , gdy juz wlazł to sprawiał olbrzymie opory mimo iż posmarowałem gładz cylindra olejem . Wkoncu jakos sie rozruszał ale wystąpił następny porblem , mianowicie pierscienie zachaczały o okno wlotowe od gaznika i nie chciał dalej sie posówac. Troszku je przygiołem i wkoncu zaczoł chodzic po całej płaszczyznie cylindra . Załorzyłem wszystko spowrotem i spróbowałem obrócic magnetem jakcięszko sie obraca , koło obracało sie z odpowiednią ciężkoscia po czym mozna było twierdzic ze kompresja znacznie wzrosła bo jak wczesniej kręciłem to był bardzo mały opór . Więc przystąpiłem do odpalenia machiny . Kopłem go kilka razy poczym kopek nie chciał isc dalej . Sciągłem głowiczke i zobaczyłem ze odłamał sie kwalek tłoka i pękł pierscien zachcaczając o wyzej wymienione okno wlotowe . Naszczęscie cylinder nie został porysowany . W poniedzaiłek musze zamówic nowy tłok i pierscienie. Mam nadzieje ze po zmianie wyzej wymienonych częsci moje problemy z SR znikną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , poprostu przed ponownym załorzeniem pierscieni troszke sie porozsciagały. Juz zamówiłem tłoka ale wiekszego 40,00mm bo postanowiłem szlifa jednak zrobic . Jest ot niedroga inwestycja , a przynajmniej bede wiedział ze wszystko bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną nagłych przyrostów mocy w mojim skuterze nie był modól . Poprostu skuter sie powoli zacierał , jest to widoczne na cylindrze , sworziu i tłoku , na których widac ciemne prypalenia .Nie dostawał on dostatecznej ilosci oleju choc zbiornik na olej był napełniony do połowy. Zawiniła pompka . Ciężko było mu sie przesto zebrac , ale gdy weszedł na obroty to był b.mocny. Szczelanie z rury było wynikiem kiepskiej kompresji wynikajacej z zapieczonego piersciaka(całe paliwo nie dopalało sie i szło w wydech) jeszcze jednym dowodem na to ze była zamała ilosc oleju jest ów zapieczony pierscień . Naszczescie motocykl nie zatarł sie do konca i daleko mu do tego. Gdybym załorzył tłoka poprawnie (nie rozciagając pierscieni) napewno chodził by z powodzeniam . Oczywiscie nalezało by wtedy podkręcic pompke oleju. Ja jezdziłem nieswiadomy tego ze mój motor powoli sie zaciera . Kontrolowałem stan oleju wierząc ze jest on pobierany. Patrzyłem tez na rure wydechową z której sie kopciło (sądziłem ze olej jest podawany) . Zamówiłem nowy tłok i postanowiłem zrobic szlifa bo jest to niedroga inwestycja . Narazie czekam na tłoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...