Pawik Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 witam mam pytanie tak jak w temacie . czy tylko musze odczepic pierwszy waz co idzie do chlodnicy (od dolu) ?? czy jakos inaczej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 odkrecasz korek i sciagasz waż ten ktory idzie do pokrywy silnika(pompy wody)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 okey juz ide to zrobic dzieki dibo :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Do ukladow chlodzenia motocykli nie uzywa sie wody tylko plynu chlodzacego nie powodujacego korozji aluminium. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja zawsze wykrecalem w DT srubke spustowa do plynu na pompce plynu chlodniczego i srubke od wskaznika temperatury na glowicy:) Takim cudem nie zostawalo nic w ukladzie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kiedy kupilem moto chlodnica była zalana wodą i plynem w odpowiednim stosunku . niezmienialem nic ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 myslalem ze aluminium jest niekorozyjne a przedewszystkim nierdzewne:P za to utlenia sie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Czym wg ciebie jest utlenianie sie alu ?Plyn zabezpiecza przed korozja i smaruje pompe ( uszczelnienia ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 akurat w nsr nie ma co msarowac bo cala pompa jest plastikowa.jedynie sruba z nakretką ktora trzyma wirnik jest metalowa.woda niewplywa na dzialanie oringu wrecz przeciwnie mysle ze bardziej plyn by mogl zaszkodzic.Utlenianie sie aluminium to wiazanie sie jego pierwiastkow z tlenem przy przeplywie pradu elektrycznego.w szybszym stoipniu bez tego no utlenianie mozna zaobserwowac gdy np zpolerujemy karter silnika i osiadzie sie szadź gdy niepsikniemy bezbarwnym sprayem.Zresztą plyn chodniczy jest na bazie wody z dodatkiem juz niepamietam czego na chemi i baba mowila co tylko zapobiega jego zamarzaniu.cechy korozyjne są takie same :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.