kuba_195 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witam, potrzebuję tłoka do silnika minarelli Am6. tłok oryginalnie jest bez jakichś otworów czy wyżłobień, i pytanie moje, czy tłok taki jak jest w dt 80 lc z okienkkami można zastosować czy nie?? widziałem że ktoś kiedyś wkładał taki tłok, ale też nie był pewien czy będzie chodził, i teraz nie iwem, taki tłoczek ma fajne nadwymiary więc czekam na odp!!! :bigrazz: :) :buttrock: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Tak można. Te wyżłobienia po bokach polepszają smarowanie tłoka, a kanału mogą trochę zmienić rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 mozna pomyslales troche? nie sadzisz np z dt ma inna charakterystyke silnika i inne otwarcie kanalow? dt ciagnie od dolu a rx dostaje strzala po pewnych obrotach i tlok watpie zeby pasowal bo kupisz i co z nim zrobisz jak nie bedzie pasowal lepiej kup taki jak powinien byc niz kombinowac i wydac kase na 2 tloki a za to bys mial paliwa ho ho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 tlok od dt nic nie da..te otowry w nim sa po to ze miszanka wpada przez cylinder i aby szybciej trafila i w weikszej ilsoci do skrzyni korbowej wiec są te wyciecia..W minareli Gaznik jest przykrecony do bloku silnika i miesznka wpada bezposrednio do komory wstepnego sprezania.Dt ma gaznik przykrecany do cylindra :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Załoz najlepiej tlok ktory powinien byc w am6 i nie kombinuj a przeniez cenowo dobry tok do dt a am6 rozni sie kwestia 50 zł wiec lepiej kupic taki jaki powinien byc bo nie zawsze bedzie pasowac chocby np okno sworznia a denko tloka nie beda sie zgadzac wysokosci i po sprawie ja tak raz mialem ale mialem szczescie ze sklep zgodzil sie odac pozdro:) Załoz najlepiej tlok ktory powinien byc w am6 i nie kombinuj a przeniez cenowo dobry tok do dt a am6 rozni sie kwestia 50 zł wiec lepiej kupic taki jaki powinien byc bo nie zawsze bedzie pasowac chocby np okno sworznia a denko tloka nie beda sie zgadzac wysokosci i po sprawie ja tak raz mialem ale mialem szczescie ze sklep zgodzil sie odac mi pieniadze pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 więc dałem cylinder do szlifu, bo pękł mi pierścień po źle wyrególowanym gaźniku, przegrzał sie. Ziomek zrobił mi szlif, i dostałem tłoczek ten od dt, bo jak wyżej wspomniałem że ktoś taki wkładał to ten koleś. Powiedział ze tamtemu ziomkowi co wtedy robił chodzi dobrze moto. wziąłem tłoczek cylinderzakładam, a tu mała niespodzianka mierz cciśnienie a tam 12Atm:D tłok od dt jest 1.5mm wyższy od hm. zredukowałem uszczelkami do 8,5. ale juz dzis nie chciałem odpalać go. jutor napisze czy odpali czy nie, trzymajcie kciuki!!!pdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 12atm to przyzwoity, żeby nie powiedzieć normalny wynik jak po ciasnym szlifie, i w końcu tutaj masz niskie gary. Masz dobry wał do takiego ciśnienia? Nie redukuj tego ciśnienia aż tak hard, tylko radochę zabijasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 nie chce żeby sie cos z wałem stało. narazie natakiej polatam zoabczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 tak jak mówiłem, tłoczek od dt pasuje mimo otworów od kanału ssącego, co więcej, moto ma lepszy dół. Przeróbki jakie?? grubsza uszczelka pod cylindrem- efekt pełne zadowolenie i moc !!!pozdrawiam:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Pikus91 and who's your daddy?Nie było opcji aby to nie działało, Kuba, a ta uszczelka była konieczna, tzw. grubsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 była konieczna ale pod cylinder, pod głowicą taka sama, pod cylinder trzeba zastosować uszczelkę z tekturki o grubości 2mm , ona po dokręceniu idealnie się spłaszczy!!pozdro Chłopaki chce sprzedać moto, jak ktoś chce kupić takie moto to walcie do mnie na priv lub gg!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 prosze tylko mi nie mow ze zalozyles pizdon kita za 89 zl do minarelki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.