Skocz do zawartości

tłok do minarelli AM6


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, potrzebuję tłoka do silnika minarelli Am6. tłok oryginalnie jest bez jakichś otworów czy wyżłobień, i pytanie moje, czy tłok taki jak jest w dt 80 lc z okienkkami można zastosować czy nie?? widziałem że ktoś kiedyś wkładał taki tłok, ale też nie był pewien czy będzie chodził, i teraz nie iwem, taki tłoczek ma fajne nadwymiary więc czekam na odp!!! :bigrazz: :) :buttrock: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna pomyslales troche? nie sadzisz np z dt ma inna charakterystyke silnika i inne otwarcie kanalow? dt ciagnie od dolu a rx dostaje strzala po pewnych obrotach i tlok watpie zeby pasowal bo kupisz i co z nim zrobisz jak nie bedzie pasowal lepiej kup taki jak powinien byc niz kombinowac i wydac kase na 2 tloki a za to bys mial paliwa ho ho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tlok od dt nic nie da..te otowry w nim sa po to ze miszanka wpada przez cylinder i aby szybciej trafila i w weikszej ilsoci do skrzyni korbowej wiec są te wyciecia..W minareli Gaznik jest przykrecony do bloku silnika i miesznka wpada bezposrednio do komory wstepnego sprezania.Dt ma gaznik przykrecany do cylindra :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załoz najlepiej tlok ktory powinien byc w am6 i nie kombinuj a przeniez cenowo dobry tok do dt a am6 rozni sie kwestia 50 zł wiec lepiej kupic taki jaki powinien byc bo nie zawsze bedzie pasowac chocby np okno sworznia a denko tloka nie beda sie zgadzac wysokosci i po sprawie ja tak raz mialem ale mialem szczescie ze sklep zgodzil sie odac pozdro:)

 

Załoz najlepiej tlok ktory powinien byc w am6 i nie kombinuj a przeniez cenowo dobry tok do dt a am6 rozni sie kwestia 50 zł wiec lepiej kupic taki jaki powinien byc bo nie zawsze bedzie pasowac chocby np okno sworznia a denko tloka nie beda sie zgadzac wysokosci i po sprawie ja tak raz mialem ale mialem szczescie ze sklep zgodzil sie odac mi pieniadze pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc dałem cylinder do szlifu, bo pękł mi pierścień po źle wyrególowanym gaźniku, przegrzał sie. Ziomek zrobił mi szlif, i dostałem tłoczek ten od dt, bo jak wyżej wspomniałem że ktoś taki wkładał to ten koleś. Powiedział ze tamtemu ziomkowi co wtedy robił chodzi dobrze moto. wziąłem tłoczek cylinderzakładam, a tu mała niespodzianka mierz cciśnienie a tam 12Atm:D tłok od dt jest 1.5mm wyższy od hm. zredukowałem uszczelkami do 8,5. ale juz dzis nie chciałem odpalać go. jutor napisze czy odpali czy nie, trzymajcie kciuki!!!pdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była konieczna ale pod cylinder, pod głowicą taka sama, pod cylinder trzeba zastosować uszczelkę z tekturki o grubości 2mm , ona po dokręceniu idealnie się spłaszczy!!pozdro

 

Chłopaki chce sprzedać moto, jak ktoś chce kupić takie moto to walcie do mnie na priv lub gg!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...