Skocz do zawartości

Łożysko(a) wahacza ?


Yamanouchi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was mądrzejsi i bardziej doświadczeni koledzy, no i starsi.... :)

 

 

Mam problem z moto. Yamaha FZ 750- rp.1989. Przebieg 52000 z tego co najmniej połowa w Polsce. Na postoju, gdy ruszam motorek albo przy wsiadaniu (także mojej Kici) dobywa się spod moto przykry, przerywany dzwięk, jakby hurgoatnie, trzeszczenie. Tak własnie myślałem sobie co to może być?? Jak to wymienić, naprawić. Czy dam sobie radę sam :) czy lepiej do serwisu oddać motorek. Jaki jest czas oczekiwanie na części, cena, ile to może wszystko trwać, czy lepiej oddać moto zimą, wiosną, latem. Czy jest to poważna usterka, czy można tak jeździć czy nie i tak dalej itd. Słowem wszystkie refleksje dopuszczalne. Proszę o wypowiedż w tej sprawie.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy to nie aby amortyzator ?

Łozysko raczej przy wsiadaniu czy wysiadaniu nie tukło

Przy wywalonym łoźysku miałbyć uczucie węzykowania tyłu motocykla.

Cała maszyna źle by sie prowadziła.

 

Poproś jakiś kumpli niech Ci zadek podniosą żebyś mógł sobie luzy posprawdzać.

 

Jesli zdecydujesz się na serwis to zrub to teraz albo zima.

Na wiosne będa zajebiste kolejki!

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet lozysk ze sworzniami do KLR kosztuje jakos 400 zl, wymiana jest prosta , mysle ze u ciebie tez to nic spomplikowanego ( ale nie wiem jak z uszczelniaczami).Zrob jak pisze Lolo , zawsze mozna tez rozebrac zawieszenie i umyc/nasmarowac lozyska, moze nie sa na tyle znioszczone aby odrazu wymieniac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet lozysk ze sworzniami do KLR kosztuje jakos 400 zl, wymiana jest prosta , mysle ze u ciebie tez to nic spomplikowanego ( ale nie wiem jak z uszczelniaczami).Zrob jak pisze Lolo , zawsze mozna tez rozebrac zawieszenie i umyc/nasmarowac lozyska, moze nie sa na tyle znioszczone aby odrazu wymieniac

 

Dzięki, ale jak mam to zrobić???

 

Co jest do tego potrzebne??? Czy wystarczy stojak motocyklowy do postawienia tylnego wahacza, jak się w ogóle za to zabrać? Czy moto nie wywali się jak wyjmę ten sworzeń, który tam jest, jakiego smaru mam użyć do przesmarowania tych łożysk???

 

Może ktoś zna jakąś technikę odnoszenia moto lewarkami do auta- jak to zrobić- nigdy tego jeszcze nie robiłem???

 

Piszcie jeśli macie jakieś pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...