Skocz do zawartości

Średnie nakedy [długie]


Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o takim wyborze? Osobiście krytycznie oceniam swoje umiejętności a doświadczenie na GS500 wskazuje na to, że brak owiewki to wielka zaleta a nie wada. Niby dostosowuję tempo do katamaranów (nawyki ze Skody Favorit ;-) , ale czasem jak mi coś palnie....

 

CB 750 - piękny motocykl, genialny w prowadzeniu, niesamowicie niezawodny.

http://republika.pl/zbyhu1/cb.wmv - to filmik mojego brata o jego Sevence. Pod koniec filmu są zdjęcia wypadku w GB. Wiesz, że po tym wypadku młody wyprostował kierownicę, przykleił podnóżek i klamkę powertape'm i wrócił z Anglii do Polski ponad 2000 km - bez najmniejszego problemu? Te motocykle to po prostu niesamowite sprzęty. Piękne i niezawodne..

 

Ale przyznam, że "pokład" GSX 750 jest ładniejszy. Szkoda tylko że ma 4w1, CB wygląda ślicznie ze swoim 4w2 :icon_mrgreen:

 

Jak dla mnie masz wybór między CB a GSX. Chyba obie opcje będą Ci odpowiadać!

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ze swej strony dodam, ze rowniez wolalbym Sevenke od GSXa, ze wzgledu na ksztalt baku - w SF jest bardziej plaski - dobrze lezy na nim tankbag ;).

Inazuma generuje wieksze wibracje od SF, co przy jezdzie turystycznej moze dac w kosc.

Ja zrobilem na SF 14tys.km, zjezdzilem kawal Europy, moto nawet po wypadku (jak pisze brat powyzej) dowiozlo mnie szczesliwie do domu a teraz dalej smiga z nowym wlascicielem.

CB jest niezniszczalna. I tak ulozona, ze bez klopotow poradzisz sobie z nia po GSie. Sam z GSa sie przesiadlem na SF, wiec wiem co mowie :).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak naprawde kazdy swoje chwali ;) te motocykle roznia sie juz tym co preferuje kierowca i wygladem, niestety pewnie tylko nieliczni mieli okazje na jakies dluzsze przejazdy tym i owym ,i maja porownianie ,ale i tak napewno twierdza ze im jezdzi sie lepiej na .. swoim :] to pewnie kwestia przyzwyczajenia

 

EDIT

btw Zbyhu, fajny filmik z CB :)

Edytowane przez Szczota

etz250 -> B6 -> SV650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, własnie koledzy

Podłącze się ze swoją opinią.

Mowa jest o niewątpliwie pięknych motocyklach. SF, GSX 750, Zephyr 750 to esencja motocykla. Mnie szczególnie podoba się ZR7.

Piękno i praktyczność można tez połączyć w jednym. Ale zastanawianie się nad praktycznością pojazdu tak jak w przypadku samochodu jest bezsensowne. Bo na swoim motorku trzeba się poprostu dobrze czuć. No i oczywiście wygoda bez owiewki, to duży znak zapytania.

 

A propos, proponuje więcej owiewek. Taki Fazer 600 z owiewką to tez świetny UJM, albo ZR7S i XJ 600S to też świetne UJM. Powiem też, że Hornet, szczególnie z owiewka to też UJM i do tego świetny motocykl.

Co więcej, ZZR 600 i GSX750F, to też motocykle do wielu rzeczy - bardzo uniwersalne (oprócz piasku). I wszystkie, są w kategorii cenowej SF i GSX.

Choć oczywiście te motorki już tak pięknie się nie prezentują jak GSX - Pure motorcycle Concept. :icon_razz:

 

Tu jest stronka o danych technicznych motocykli <www.motorcyclespecs.co.za>

Są tam niestety błędy, jak na Bikez.com

 

POzdrawiam

 

TDM 850, to też, jak w mordę strzelił UJM, nawet jeszcze bardziej UJM niż te poprzednie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...