Skocz do zawartości

intruder ! tylko który ?


dlugi1974
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie po tym jak zrezygnowałem z drag stara 650 i po pozbyciu się Virago 920 postanowiłem że moim nowym kółkiem będzie Intruder posiadam około 11000 zł i chciałbym kupić coś z rocznika 1991-95 i tutaj pytanie jaka pojemność 750 czy 800 czym one się różnią bo 50cm3 to niewiele ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja tez rozgladalem sie za drag starem650, ale znajomi mi doradzili bym kupil sobie Intruza.Jest duzo zrywniejszy od drag stara650. No i nie zaluje wyboru, jezdzi sie wysmienicie :icon_twisted: . Ale czym sie roznia to nie mam zielonego pojecia.Moze znajdzie sie na forum ktos co bedzie wiedzial :icon_razz: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem szczęśliwym posiadaczem Intruza VS 750 z 1991 roku. I nie żałuję wyboru.

50KM, kardan, niezłe odejście i bardzo mało awaryjny. polecam :icon_twisted:

drag star 650 może trochę lepiej wygląda i jest nowszy no i to typowy mały cruiser ale za Intruzem zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał VS 800. Różnica między VS 750 i VS 800 to inne wykorbienie wału. 8-setka jest dużo lepsza IMHO. Niema praktycznie żadnych wad (jeśli pominąc wady typowe dla wszystkich Intruzów :icon_twisted: ). Wizualnie oba motocykle różnią się przednim kołem w VS 750 koło ma rozmiar 19" a w VS 800 21".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O różnicach między 800 a 750 było na forum. Poszukaj.

 

Z tym, że 800 jest dużo lepsza, niż 750 nie zgodziłbym się. Zmiany w silniku wynikały z wprowadzenia do oferty VX-a (pojemność). A takie szczegóły jak inne siedzenia, półki itd. - to zwyczajna ewolucja modelu. Doradzam jednak 800 - jeżeli znalazłeś egzemplarze w podobnej cenie i stanie. Elementy do tej pojemności (nowe i używki) będą dłużej/łatwiej dostępne (więcej wyprodukowanych egzemplarzy, nowsze roczniki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co Ci radzili ze zrezygnowales z Draga 650 ?

Dla mnie spoko maszyna i sam jezdze i jest OK

Ma potrzebny zapas mocy i odpowiednio ujezdzona potrafi naprawde duzo.

Moj drag ma 40000 ale mil i smiga zajebiscie. Na trasie spokojnie 90 mil i jeszcze ma zapas w manetce.

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś słyszałem, że VS800 było zrobione specjalnie na rynek europejski. Ile w tym prawdy trudno powiedzieć ale faktem jest, że oferta tego modelu jest dużo większa niż VS750. Między innymi ze względu na dostępność części również proponują Ci VS800. Jeździ się świetnie, silnik jest faktycznie dopracowany i mało awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał VS 800. Różnica między VS 750 i VS 800 to inne wykorbienie wału. 8-setka jest dużo lepsza IMHO. Niema praktycznie żadnych wad (jeśli pominąc wady typowe dla wszystkich Intruzów :P ). Wizualnie oba motocykle różnią się przednim kołem w VS 750 koło ma rozmiar 19" a w VS 800 21".

 

Pompka zgadzam się z tobą co do układu korbowego tam zaszły zmiany ale koło 19" też zmieniono na 21" w 88 roku

 

750/800 silnik pozostał dalej ten sam tylko zozwiercono cylindry co tylko poprawiło moment obrotowy-lepiej sią zbiera i spokojniej pracuje na wolnych obrotach :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś słyszałem, że VS800 było zrobione specjalnie na rynek europejski. Ile w tym prawdy trudno powiedzieć.

 

Nie trudno. :icon_eek: Może tylko trochę inaczej. W pierwszych latach (do wprowadzenia VXa) VS miały pojemności 700 (wersja na rynek amerykański) oraz 750 (reszta świata). Wersje 700 różniły się też w zależności od lokalnych przepisów stanowych (kalifornijska np. miała filtr oparów benzyny za sisibarem). Wersje 750tki też miały różne odmiany, dostosowane do dominujących oczekiwań na danym rynku. Te różnice odziedziczyły 800-tki, dostępne już i w Stanach, i na starym kontynencie po 91-roku (nie były produkowane wyłącznie na rynek europejski), skutkiem tego można znaleźć 800-tki z dwoma rozmiarami kół: 21 i 19 cali (rzadziej). Zrezygnowano natomiast z 19-calowych kółek aluminiowych w VSach (pozostały szprychowe).

 

To co napisałeś jest prawdą w tym sensie, że wersja europejska VS800 różniła się od VS800 z USA, ale nie jest prawdą, że VS800 były robione wyłącznie dla Europy (ale np. VS400 były produkowane wyłacznie dla Japonii - taka ciekawostka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie po tym jak zrezygnowałem z drag stara 650 i po pozbyciu się Virago 920 postanowiłem że moim nowym kółkiem będzie Intruder posiadam około 11000 zł i chciałbym kupić coś z rocznika 1991-95 i tutaj pytanie jaka pojemność 750 czy 800 czym one się różnią bo 50cm3 to niewiele ?

za 11tys na pewno znajdziesz jakąś fajną 800 ja za swoja dalem we wrzesniu 12,5tys ale moja ma full dodatkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z Intruzami 700 r 86 ? kolega kupił i podobno jest to zupełnie co innego niż 750. Jakiś wynalazek. Inne świece itd

Też już było. Filtr oleju ma inny gwint, niż w 750-tce, inne: tarcza hamulcowa, mniejsza chłodnica, kierunki obrysowe, lampa bez wyłącznika (świeci od przekręcenia kluczyka do "odkręcenia") itd. W normalnym użytkowaniu i serwisie różnice nic nie znaczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...