Immortal Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 witam ostatnio czytalem archiwum postow dotyczacych kawy gpz 600r i mnie zdziwilo to co wyczytalem. ponoc sprzet ten jest jednym slowem dupny. nic ja mam inne zdanie na ten temat, ale chodzi mi o to czy da rade upchac w rame bez duzej rzeźni silnik z gpx, bo ponoc sa o niebo lepsze. a tak na serio jakie sa parametry techniczne gpx 600? ciekawy jestem bo byc moze dokoncze przygode z silnikiem gpz a przerzuce gpx. prosze Was o wszelkie informacje, rady, porady i doswiadczenia. :) pozdrawiam!!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Różnice między tymi silnikami nie są aż takie duże. Pomijając zmiany które powodują wzrost mocy 75 do 85 (wczesne roczniki GPX-a), to największe różnice dotyczą trwałości rozrządu. Jest trochę lepiej, ale bez przesady. Po drugie do GPZ-ów z ostatniego roku produkcji, 1989, wkładano już silnik z GPX-a. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 czyli w sumie nie oplaca sie bawic w takie rzeczy, jak juz rozrzad walnie to chyba lepiej poszukac glowicy do gpz-ta i ja wymienic. ciekawi mnie czy mozna przerobic ulozyskowanie walkow rozrzadu w gpzcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 czyli w sumie nie oplaca sie bawic w takie rzeczy, jak juz rozrzad walnie to chyba lepiej poszukac glowicy do gpz-ta i ja wymienic. ciekawi mnie czy mozna przerobic ulozyskowanie walkow rozrzadu w gpzcie? Wymiana głowicy na pewno będzie prostsza i tańsza. Pomijając łożyskowanie wałków rozrządu, silniki GPZ nie są aż takiego złe. Trzeba pamietać tylko o trzech rzeczach: - co 5 tys. sprawdzić luzy zaworowe,- pilnować poziomu oleju,- NIE KATOWAĆ NA ZIMNYM, czyli dopóki silnik nie osiągnie normalnej temperatury, nie przekraczać 5 tys obrotów. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 25 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 jezeli chodzi o luzy zaworowe to juz czas najwyzszy je kontrolowac, tyle ze mam pytanie, ponoc sa specjalne plytki zaworowe ktore sie wymienia i to one odpowiadaja za luz zaworowy. wiesz cos na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 a tu nie ma przypadkiem regulacji śrubami jak w mojej vfr?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 jesli na plytkach to mozna je szlifowac ,tylko musisz wiedziec jaka gdzie szla bo potem puzle bedziesz mial :( Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 jezeli chodzi o luzy zaworowe to juz czas najwyzszy je kontrolowac, tyle ze mam pytanie, ponoc sa specjalne plytki zaworowe ktore sie wymienia i to one odpowiadaja za luz zaworowy. wiesz cos na ten temat? Te silniki mają regulację zaworów na śruby, nie na płytki. :( Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 25 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 to spoko, jezeli sruby, mam dane regulacyjne i bede je regulowal. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 jesli na plytkach to mozna je szlifowac ,tylko musisz wiedziec jaka gdzie szla bo potem puzle bedziesz mial :( płytek zaworowych sie nie szlifuje !!!!!!!!a to dlatego, ze sa one utwardzane na powierzchni odpowiednimi powlokami Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 co ty gadasz :( , Adam M zdaje sie sam to stwierdzil ze MOZNA szlifowac , dziwnyn trafem 20 tys km zrobilem na szlifowanych plytkach i wygladaja jak po szlifowaniu ,tak samo krzywki na walku niewidac zuzycia czy zatarcia .Wniosek taki ze plytki utwardzane sa na skros. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amfa Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 cześć geniuszu dałbym ci radę jak naprawić gpzeta - zmień właściciela. A na przyszłość nie kupuj motocykla który spalił 8 opon w jednym sezonie.Zanim kupisz głowice oddaj swoje długi , podobno jeszcze nie spłaciłeś motocykla? Zanim napiszesz coś głupiego najpierw pomyśl (a najlepiej niż nie pisz). Z tego co wiem to twój gpz nigdy nie był katowany na zimnym silniku i powinien chodzić jak igła, nie wiem czego sie czepiasz. narazie pozdrawiam i dołączam foto twego motocykla. PA http://www.zgrywus.neostrada.pl/zloty_2006/arek_amfa/18.JPG http://www.zgrywus.neostrada.pl/zloty_2006/arek_amfa/19.JPG http://www.zgrywus.neostrada.pl/zloty_2006/arek_amfa/20.JPG http://www.zgrywus.neostrada.pl/zloty_2006/arek_amfa/21.JPG http://www.zgrywus.neostrada.pl/zloty_2006/arek_amfa/23.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 cześć geniuszu dałbym ci radę jak naprawić gpzeta - zmień właściciela. A na przyszłość nie kupuj motocykla który spalił 8 opon w jednym sezonie.Zanim kupisz głowice oddaj swoje długi , podobno jeszcze nie spłaciłeś motocykla? Zanim napiszesz coś głupiego najpierw pomyśl (a najlepiej niż nie pisz). Z tego co wiem to twój gpz nigdy nie był katowany na zimnym silniku i powinien chodzić jak igła, nie wiem czego sie czepiasz. narazie pozdrawiam i dołączam foto twego motocykla. PA Tak się zapytam: Ten jego GPZ był katowany, czy nie był?Po drugie nie bądź trollem w pierwszym poście i bez gadek typu: spłać motor, oddaj kasę. Ludzie gadają głupoty na tym forum, ale Ty już przegiąłeś.Bardzo niesmaczny jest Twój post. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 uzywany turystycznie ,przez kobiete jak wszystkie zreszta... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 cześć geniuszu dałbym ci radę jak naprawić gpzeta - zmień właściciela. A na przyszłość nie kupuj motocykla który spalił 8 opon w jednym sezonie.Zanim kupisz głowice oddaj swoje długi , podobno jeszcze nie spłaciłeś motocykla? Zanim napiszesz coś głupiego najpierw pomyśl (a najlepiej niż nie pisz). Z tego co wiem to twój gpz nigdy nie był katowany na zimnym silniku i powinien chodzić jak igła, nie wiem czego sie czepiasz. narazie pozdrawiam i dołączam foto twego motocykla. PA Widać że kolega to prawdziwa inteligencja... znaczy się kulturwa. Osobiste wywody to moze na mejla albo na gg. Pokazałeś na tych zdjęciach kupę baranów palących gumę mototocyklem. A później? Jedziecie na ręcznym w kibelku? Super podnieta, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.