MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Posiadam w swojej Husce zapłon firmy DUCATI sa z nim ciagłe problemy wiec teraz zamowiłem SEMa.Słyszałem o nim same dobre zeczy ale nie wiem jak jest w realu ?? Moze ktos posiada taki zapłon w swoim moto i mi cos powie?? Chciałbym aby moje zapłonowe problemy dobiegły konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Poczytaj temat 620 vs 640Jarek s napisał bardzo dużo o prądnicach SEM i Kokusan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Czytałem ale bardziej by mi zalezało na odpowiedziach uzytkownikow innych motocykli niz LC4 pon tam jest tak odwrotnie skonstruowane a pozatym czytałem tez ze w LC4 rowniez lubia padac koła. Ale mam nadzieje ze jak Jarek bedzie to tez swoje 2 słowa powie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Mówisz masz :bigrazz: Wiesz, to że w Husce jest iskrownik "przeflancowany" na lewą stronę odnosząc to do LC4, to jest raczej kwestia bardziej optyczna niż techniczna.Osobiście oceniam ze jest w porządku, totalnie bezobsługowy (czasem jak poszaleję w wodzie to tylko wylewam ją od czasu do czasu).Problemy z magnesami wynikają najprawdopodobniej ze słabego przejscia z silnika na masę. Załatwiłem w ten sposób półtora wirnika (w jednym popękały magnesy, w drugim udalo się je wkleić, wirnik zostal uratowany). Jeden madry człowiek pomógł mi pożegnac się z tym problemem-pociagnelismy osobny, konkretny kabel masowy z dekla zaworowego do ramy. Problemy zniknęły jak ręką uciął, temperatura iskrownika spadła o dobre kilkadziesiąt stopni (wcześniej pioruńsko się grzał). Nie wiem dlaczego ta prosta naprawa pomogła, nie wnikam. Po prostu jest ok., z magnesami święty spokój.Jakbyś potrzebował ściągacz do wirnika SEM do Husqi, mogę Ci go oddać za 10 PLN-kiedyś zrobiłem go sobie specjalnie żeby móc rozpołowić silnik od Husqi 250, teraz mi jest niepotrzebny.Pzdr. Edytowane 23 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Niestety Jarek musze Cię tutaj poprawic bo zapłon w Husce jest z tej samej strony co w LC4 bynajmniej 620 bo tam jest z prawej i w TE tez jest z prawej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Niestety Jarek musze Cię tutaj poprawic bo zapłon w Husce jest z tej samej strony co w LC4 bynajmniej 620 bo tam jest z prawej i w TE tez jest z prawej:)Nie o to mi chodziło:)Chodzi mi o sposób ustawienia wirnika iskrownika względem wału korbowego-w LC4 masz jakby "doniczkę dnem do dołu", a w Husce (przynajmniej w tej co widziałem) to jest "doniczka dnem do góry"-czyli tak jak w klasycznych iskrownikach.Pzdr. Edytowane 23 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Jemu nie chodzi o strone z której strony jest iskornik, tylko o to że układ cewek masz na deklu. dzięki temu mozesz regulowac zapłon na pracującym silniku bez całkowitego odkręcania dekla zapłonu. Napisał post równo ze mną :bigrazz: Edytowane 23 Października 2006 przez SzaryWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Zapłon deac racing-u mnie w yz rewelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ogromny problem !! SEM w Husce 610!!!!! Problemy z zapłonem ducati zmusiły mnie do zakupu nowej instalacji elektrycznej pare osob poleciło mi SEMa Kupiłem jak zobaczyłem tą instalacje to jestem zielony !! Nie ma modułu zapłonowego !! Nia dał sprzedawca czy nie ma w tym zapłonie ?? jest aby taka duza koloru buraczanego cewka i koło i reszta kabli !! Własciciel mowi ze to wszystko!! Powiedzcie mi jak to podłaczyc ewentualnie czego mi brakuje prosze o pilna odpowiedz!! Pomocy !! Chce na pogon zdarzyc!! A moze ktos ma schemat instalacyjny????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 (edytowane) Jeśli nie masz modułu to musiałbyś mieć przerywacz mech. Edytowane 2 Listopada 2006 przez SzaryWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Podobnie wygląda u mnie motoplat w kozie. Z tego stojana u mnie wychodzą dwa kable, podpina się je pod cewkę i potem z cewki idzie kabel WN, chyba masz podobnie. Czu u Ciebie to tak wygląda: http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7101/motoplat.jpg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 wygladalo by ze impulsator albo cos w rodzaju przerywacza jest wbudowane w stojan .Daj foto tego cuda , albo schemat elektryczny jak masz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 W LC4 nie mam takiego klasycznego modułu zapłonowego-jest tak jak piszesz wirnik, cewki i ta buraczana cewka. Podejrzewam że w tej buraczanej cewce jest jednocześnie i cewka i moduł. Ale na pradach średnio się znam, więc mogę się mylić. W każdym razie u mnie w zapłonie SEM jest dokładnie tyle elementów ile Ty dostałeś w tym zestawie. Jeśli pocieszyłem-to mi miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.