granat Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Ludzie ja zwariuje z tymi ruskami, wyjasnijcie mi czy ruskie co roku produkowali nowy typ gaznika czy mi sie po prostu zdaje? A w ogóle to słyszałem ze K302 leja, o co chodzi?w ogóle zna ktos jakas stronke z gaznikami zebym mógół se poogladac i poczytac? Interesuja mnie wasze opinie jako starych i młodych wyjadaczy jak to jest z tymi gaznikami do rusów, sposoby na regulacje, jak dobrac odpowiednie, które najlepiej od razu po kupnie oddac na złom, w ogóle powymadrzajcie sie troche a ja chetnie poczytam. Dla niecierpliwych zgredów-osobno przeszukuje sobie sam internet jako kopalnie wiedzy, ale ta scieżka jest szybsza i pewniejsza. czekam na wasze posty mądrale:-) Juz wiem ze są K 301, K 302, K 63T, K 65T i nic więcej, co je różni oprócz wyglądu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 nie zapomnij o k68 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jeśli chcesz do Uralka to bez namysłu K68. Są to dobre gaźniki i nie ma z nimi problemu. Przećwiczyłem to przez kilka lat jak i moi koledzy. Do dolniaka zaryzykowałbym chyba chińskie K38. niestety nie mam z nimi doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A co to jest k68?jezu ja jestem lajkonik trzeba mi duzymi literami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Witam ja w swoim Dnieprze mam załozone gażniki K65C i wcale nie narzekam spalanie na nich w normie w trasie do 5l/na 100 po miescie do 6na 100km po zalaniu komór pływakowych w gaznikach i zakręceniu kranika przejeżdzam 800metrów to chyba całkiem całkiem. Na 4,5litrach zrobiłem 90km w trasie od złozenia dniepra zrobiłem 1500km i tylko raz miałem awarie w trasie musiałem wymienic nówkie swiece boscha na starego dezela polskiego i oto cała awaryjnosc dniepra a jak nieraz czytam wypowiedzi że dniepry to dziadostwo ze sie psuje że to że tamto jak sie zrobi dobrze to potem tylko śmigac a jak sie zrobi na odpierdol to potem pretensje do Rosjan albo do Ukrainców że zrobili dziadostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Granat kup sobie książke Pana Dmowskiego "Ciężkie motocykle radzieckie" . Tam masz odpowiedzi na pytania które zadajesz na forum. Naprawde miła lektura. Ja osobiści mam w uralu gaźniki k-63 z plastikowymi pływakami i naprawde nie moge narzekać, nic nie leją, spalanie z koszem w granicach 7 litrów. Tutaj możesz kupić książke, sprawdzona księgarnia wysyłkowa. Naprawde warto: http://www.inbook.pl/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 przekopałem całe forum i znalazłem ciekawy temat sprzed jakiegos czasu polecam zaintereoswanymhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...20K-63%20T&st=0 czyli wiem juz wszystko, a w ogóle to co do ksiązek juz ponad miesiąc czekam na ruska instrukcje kupiona na allego u tego goscia-russian_boxers- i nic lipa, chyba sie tam przejade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ja do swojego Urala zamontowałem gaźniki od Jawy TS 350. Silnik chodzi pięknie, mało pali i nie ma potrzeby przelewania. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Szuryga, 1500km bez awarii to żaden wyczyn nawet dla rometa tuningowanego pilnikiem więc jeszcze nie chwal dnia. Jak przybędzie jeszcze jedno zero do przebiegu to będizesz mógł mówić o sukcesie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Ja też chwale sobie K-68 - polecam je wszystkim, sprawuja sie super przy dolniakach jak i również przy silnikach górnozaworowych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.