Lusssi Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam. XJ 600 N dymi na biało-niebiesko z prawego wydechu. Dzieje się tak głównie na ssaniu i jak silnik jest jeszcze zimny. No i trochę pośmiarduje paliwkiem. Poza tym prawy wydechu pluje, a lewy nie. Może to wina gaźnika, za dużo paliwa podaje, czy może już bierze olej. Przebieg ponad 28000 km.Pozdr i dzięki za posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezdomny Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 mozliwe,ze masz uszkodzona cewke na 2 i 3 cylinder. ja mialem taka sama sytuacje, pomogla wymina cewki( obecnie od cbr) i wszystko teraz jest ok. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Cewka powiadasz :icon_mrgreen: , ok, sprawdzę to. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Cewka powiadasz :bigrazz: , ok, sprawdzę to. Dzięki.... przy okazji sprawdź świece ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) "Jeżeli dym ma barwę niebieską, to prawdopodobnie silnik spala olej. Powodem mogą być zarówno zużyte pierścienie tłokowe, tłoki i cylindry, jak też zużyte uszczelniacze zaworowe. W drugim przypadku koszt jest nieporównywalnie mniejszy, niż w przypadku wymiany pierścieni, tłoków i cylindrów. Rodzaj awarii można sprawdzić w czasie jazdy próbnej. Jeżeli silnik dymi przez cały czas, zarówno podczas odkręcania gazu, jak i podczas jazdy ze stałą prędkością, to głównymi podejrzanymi są pierścienie, tłoki i cylindry. Jeżeli dym pojawia się wyłącznie podczas zmniejszania gazu, to winę prawdopodobnie ponoszą zużyte uszczelniacze." Wziete stad: http://www.scigacz.pl/Na,co,zwracac,uwage,...ocykla,277.htmlPozdro P.S.: Zapraszam na http://www.yamaha.livenet.pl/forum/ - forum dla posiadaczy XJ-tek Edytowane 23 Października 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Dzięki za info. Tylko dlaczego kopci tylko z prawego wydechu? Hm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Trzeba wziac pod uwage, czy dymi tylko na poczatku czyli przy odpalaniu czy w czasie jazdy. Lusssi pisze ze dzieje sie tak glownie na ssaniu i jak silnik jest zimy, mam dokladnie to samo i tez prawy wydech. Gdy motorek sie rozgrzeje nic nie dymi i jest spoks. W takim przypadku tak jak pisze Lime sa to napewno uszczelniacze zaworowe, gdyz olej zawsze troche splynie gdy motorek stoi a po rozgrzaniu i wypaleniu tego oleju juz nie ma i nie ma co dymic. Biore sie za to w zime... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dzięki za info. Tylko dlaczego kopci tylko z prawego wydechu? Hm...Bo masz problem tylko z drugim i trzecim garem. Wystarczy przyjrzec sie ukladowi wydechowemu i zobaczyc ktore kolektory lacza sie z ktorymi i w jaki wydech przechodza.Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 u mnie jest tak , że dymi tylko przy odpalaniu po nocy , kiedy go trzymam na ssaniu , później już jest ok ... oleju bierze malutko ... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Bo masz problem tylko z drugim i trzecim garem. Wystarczy przyjrzec sie ukladowi wydechowemu i zobaczyc ktore kolektory lacza sie z ktorymi i w jaki wydech przechodza.Pozdro To że chodzi tylko o 2 i 3 gar, to się wi. Ale co, bierze olej tylko na te twa gary? Może i tak, ale przecież wszystkie pracują razem, tak samo i od początku. Dzisiaj pojeżdżę to popatrzę, co tam w rurce słychać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Chodzilo mi o to ze masz uszczelniacze do wymiany tylko w drugim i trzecim garze. W pierwszym i czwartym sa w porzadku, przynajmniej tak mi sie wydaje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) hej przepraszam ze sie podpinam ale co mmyslicie o tym , bo nadal nie wiem co jest.PZDR http://forum.motocyklistow.pl/V-Storm-dymi...sel-t59174.html moze zeby koledze nie syfic tematu odpiszcie w powyższym a nie tu. pzdr Edytowane 24 Października 2006 przez MYCIOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Chodzilo mi o to ze masz uszczelniacze do wymiany tylko w drugim i trzecim garze. W pierwszym i czwartym sa w porzadku, przynajmniej tak mi sie wydaje. OK, no to czeka mnie trochę roboty.Pojeździłem dzisiaj ze 3 godzinki i nic się nie zmieniło. Najpierw podymił na zimnym. A później, jak silnik był gorący to tylko na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lusssi Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Mam jeszcze jedno pytanie? czy warto wymieniać samemu uszczelniacze? czy może lepiej oddać do serwisu? jak Wy robicie? dużo z tym zachodu. Szczerze wolał bym sam wymienić, bo bym się czegoś nowego nauczył. Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.