jarek s Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 jak ktos straci cierpliwosc do dellorto a zastepcze mikuni albo kiehin nie zasze sa da kupienia na aukcjach , a jak sie pojawia to cena dosc wysoka . Zato te od DR i KLR zawsze ktos ma za naiewielki pieniadz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Byłem oglądnąć ten motorhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595235Zagadał dopiero chyba za 50 tym razem (podobno na dell orto tak moze byc) ale co mnie zaniepokoiło to taki metaliczny dzwiek przy sprzegle,jakby gwizd.Sprzedajacy mowil ze to nie honda ani yamaha i ze katy tak chodza.Poza tym zawiecha ok,zero luzu.Acha..i jeszcze pod głowica wylewał sie jakis silikon,pewnie nie zainwestowali w uszczelke.No i z ceny zjechał na 8,3.Chyba go odpuszcze.P.S.A oglądał ktoś z Was ten egzemplarz:http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=299613144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 tego 1 cena i tak wysoka jak za ten rok , mialem okazje w lato kupic z rocznika 95 w idealnym stanie za 6500 zl , palil od 1 kopa zimny czy cieply , nic nie gwizdalo , nie swiszczalo i nie pusczal dymka nawet jak gosc zadal mu na biegu w piz..e , zawieche, taracze cham. tez mial ok, bodobnie jak ten mial biale oryginalne plastiki , wiec mysle ze 8.500 do rejestarcji to przesadzona cena o 1.5 - 2 tys zl , Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rizo Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Koledzy - kolerzanki :D nam problem jak zaczyna sie chłodno koło " 0C " mam wielgaśny problem odpalić motor - kopniak motorek LC4 620 sc 99r jak odpali i troche pochodzi to potem odpala prawie z " ręki "zawory były sprawdzane wszystko ładnie chodzi i lataale moje wyjście na motorek odbywa sie z 40 min. odpalaniem może jakoś ten tłok trzeba ustawić, coś podobno z kompresją - na wszystkie sposoby i nie mam pojęcia co robić temat jest o KTM lc4 więc moze ktoś pomoże :wink: ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 nie ty pierwszy zrozpaczony posiadacz Dellorto :flesje: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rizo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 nie ty pierwszy zrozpaczony posiadacz Dellorto ;) a już myślałem że coś żle robie.......... to w garażu postawie grzejnik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 to chyba jedyne sesowne wyjcie , albo suszarka i grzanie 15 min przed odpaleniem :icon_razz: imho w tych gaznikach jest cos zje..ne z ukladem ssania. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 nie ty pierwszy zrozpaczony posiadacz Dellorto :P A co to ma wspólnego ? rizo w okresie zimowym, gdy temperatur są bliskie zera. Trzeba, zminic dysze w gaźniku i świecę na zimową. Im bardziej motocykl wyczynowy tym delikatniejszy. Dla przykładu w mojej CRF, gdy jest poniżej 10 C musze wymieniać dysze. LC4 jest trochę toporniejsza, dlatego jest mniej czuła. I jest to po prostu standard że zimą motocykle gorzej palą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rizo Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A co to ma wspólnego ? rizo w okresie zimowym, gdy temperatur są bliskie zera. Trzeba, zminic dysze w gaźniku i świecę na zimową. Im bardziej motocykl wyczynowy tym delikatniejszy. Dla przykładu w mojej CRF, gdy jest poniżej 10 C musze wymieniać dysze. LC4 jest trochę toporniejsza, dlatego jest mniej czuła. I jest to po prostu standard że zimą motocykle gorzej palą. z mechaniki to mam lewe ręcewięc poprosze o info jaka dysza - większa czy mniejsza ( w tej chwili od standartowej mam większą )i najlepiej jaką świece dzięki :buttrock: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 z mechaniki to mam lewe ręcewięc poprosze o info jaka dysza - większa czy mniejsza ( w tej chwili od standartowej mam większą )i najlepiej jaką świece dzięki :icon_mrgreen: :icon_evil: Na odległość gaźnika się nie reguluje. W manualau masz odpowiednia tabele jaka dysza do jakich temperatur. I od tego są odchyły większe mniejsze zalezy od danego egzemplarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rizo Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Na odległość gaźnika się nie reguluje. W manualau masz odpowiednia tabele jaka dysza do jakich temperatur. I od tego są odchyły większe mniejsze zalezy od danego egzemplarza ok dzięki poczytam zobacze ale jak by nie patrzec to mugł gy odpalić............... a coś nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 WitamKupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze? P.S.Jakby ktoś szukał gaznika mikuni :http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=306589356 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 SM ma krotszy skok zawieszenia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 WitamKupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze? P.S.Jakby ktoś szukał gaznika mikuni :http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=306589356 Inne zębatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.