Skocz do zawartości

620 vs 640


DEAD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak ktos straci cierpliwosc do dellorto a zastepcze mikuni albo kiehin nie zasze sa da kupienia na aukcjach , a jak sie pojawia to cena dosc wysoka . Zato te od DR i KLR zawsze ktos ma za naiewielki pieniadz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Byłem oglądnąć ten motor

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595235

Zagadał dopiero chyba za 50 tym razem (podobno na dell orto tak moze byc) ale co mnie zaniepokoiło to taki metaliczny dzwiek przy sprzegle,jakby gwizd.Sprzedajacy mowil ze to nie honda ani yamaha i ze katy tak chodza.Poza tym zawiecha ok,zero luzu.Acha..i jeszcze pod głowica wylewał sie jakis silikon,pewnie nie zainwestowali w uszczelke.No i z ceny zjechał na 8,3.Chyba go odpuszcze.

P.S.A oglądał ktoś z Was ten egzemplarz:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=299613144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego 1 cena i tak wysoka jak za ten rok , mialem okazje w lato kupic z rocznika 95 w idealnym stanie za 6500 zl , palil od 1 kopa zimny czy cieply , nic nie gwizdalo , nie swiszczalo i nie pusczal dymka nawet jak gosc zadal mu na biegu w piz..e , zawieche, taracze cham. tez mial ok, bodobnie jak ten mial biale oryginalne plastiki , wiec mysle ze 8.500 do rejestarcji to przesadzona cena o 1.5 - 2 tys zl ,

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - kolerzanki :D nam problem

 

jak zaczyna sie chłodno koło " 0C " mam wielgaśny problem odpalić motor - kopniak

 

motorek LC4 620 sc 99r

jak odpali i troche pochodzi to potem odpala prawie z " ręki "

zawory były sprawdzane wszystko ładnie chodzi i lata

ale moje wyjście na motorek odbywa sie z 40 min. odpalaniem

może jakoś ten tłok trzeba ustawić, coś podobno z kompresją - na wszystkie sposoby i nie mam pojęcia co robić

 

temat jest o KTM lc4 więc moze ktoś pomoże :wink: ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba jedyne sesowne wyjcie , albo suszarka i grzanie 15 min przed odpaleniem :icon_razz:

 

imho w tych gaznikach jest cos zje..ne z ukladem ssania.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ty pierwszy zrozpaczony posiadacz Dellorto :P

 

 

A co to ma wspólnego ? rizo w okresie zimowym, gdy temperatur są bliskie zera. Trzeba, zminic dysze w gaźniku i świecę na zimową. Im bardziej motocykl wyczynowy tym delikatniejszy. Dla przykładu w mojej CRF, gdy jest poniżej 10 C musze wymieniać dysze. LC4 jest trochę toporniejsza, dlatego jest mniej czuła. I jest to po prostu standard że zimą motocykle gorzej palą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to ma wspólnego ? rizo w okresie zimowym, gdy temperatur są bliskie zera. Trzeba, zminic dysze w gaźniku i świecę na zimową. Im bardziej motocykl wyczynowy tym delikatniejszy. Dla przykładu w mojej CRF, gdy jest poniżej 10 C musze wymieniać dysze. LC4 jest trochę toporniejsza, dlatego jest mniej czuła. I jest to po prostu standard że zimą motocykle gorzej palą.

 

z mechaniki to mam lewe ręce

więc poprosze o info jaka dysza - większa czy mniejsza ( w tej chwili od standartowej mam większą )

i najlepiej jaką świece

 

dzięki :buttrock: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mechaniki to mam lewe ręce

więc poprosze o info jaka dysza - większa czy mniejsza ( w tej chwili od standartowej mam większą )

i najlepiej jaką świece

 

dzięki :icon_mrgreen: :icon_evil:

 

 

Na odległość gaźnika się nie reguluje. W manualau masz odpowiednia tabele jaka dysza do jakich temperatur. I od tego są odchyły większe mniejsze zalezy od danego egzemplarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odległość gaźnika się nie reguluje. W manualau masz odpowiednia tabele jaka dysza do jakich temperatur. I od tego są odchyły większe mniejsze zalezy od danego egzemplarza

 

ok dzięki poczytam zobacze ale jak by nie patrzec to mugł gy odpalić............... a coś nie moge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze?

 

P.S.Jakby ktoś szukał gaznika mikuni :

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=306589356

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kupiłem lc4 sm i mam zamiar kupic kółka enduro.No i mam pytanie z tym związane,czy wystarczy tylko zmiana kół z tarczami,czy jeszcze slizg łancucha...a może cos jeszcze?

 

P.S.Jakby ktoś szukał gaznika mikuni :

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=306589356

 

 

 

Inne zębatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...