paolo Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 to jeden i ten sam h..... tylko pod inną nazwą ogólnie lc4 to motocykl "z klocków" z racji na mnogość wersji ps kup wreszcie jakiegos "recha" i sam się przekonaj :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 no na zime/wiosne napewno cos wezme , tylko nie wiem jaka wersje , z jednej strony chcial bym lekka ale z 18 litrowym bakiem ( nie lubie myslec czy mi paliwa starczy w lesie :D ) , ale i wytrzymala na szosie co w przypadku SC i SXC moze byc klopotem bo maja mniejsza ilosc oleju , znowu GS - y i 640 sa ciezsze i maja gorsza zawieche . Ogolnie celuje w 625 SXC , ale nie wiem czy wyrobie sie z kasa , potem kukne za 640 , a na koncu 620 E i zwykla 620 GS Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 No jasne ze EPC zamula silnik, i większość właścicieli demontuje w swoich LC4 ten system po to by silnik nabrał lepszego charakteru. Jest to dość powszechny proceder, odłączanie EPC jest mało skomplikowane.Tak jak podejrzewam-w tej LC4 640 właściciel najprawdopodobniej nie mial czasu jeszcze odłączyć tego systemu, stąd ten soft w reakcji na gwałtownie odkręcony gaz. Sprawdzę, bo mam cały czas kontakt z włascicielem.I dlatego potwierdziłem wcześniej Twoją hipotezę-nie rozumiem więc skąd????????? To co wcześniej napisałeś o EPC i "spokojnym" gaźniku membranowym Mikuniego zgadza się. Witam! Mam LC4 na tym właśnie gaźniku, poprzedni właściciel mówił że odłaczył..ale odnoszę wrażenie że ma troche mało wiatru, a nie mam jak porównac. Poprosiłbym o procedurę odłaczania tego okropnego urządzenia lub link do tematu... Z góry dzięki! ..dodam że wyszukiwarka mnie dziś chyba nie lubi... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ogolnie na mikuni to nie jest to samo co na dellorto bo ten jest mechaniczny i zawsze bedzie agresywniejszy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamońAMAtoR Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 No diabła się nie spodziewam, ale jak przeczytałem zasadę działania tego urządzenia to odnoszę wrażenie ze jednak na 2 biegu jest słabszy...może juz mi mocy brakuje. Jednak gdybym dopadł instrukcje usuwania tego ustrojstwa byłbym pewien co i jak...a i może innym by się przydało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 no na zime/wiosne napewno cos wezme , tylko nie wiem jaka wersje , z jednej strony chcial bym lekka ale z 18 litrowym bakiem ( nie lubie myslec czy mi paliwa starczy w lesie :D ) , ale i wytrzymala na szosie co w przypadku SC i SXC moze byc klopotem bo maja mniejsza ilosc oleju , znowu GS - y i 640 sa ciezsze i maja gorsza zawieche . Ogolnie celuje w 625 SXC , ale nie wiem czy wyrobie sie z kasa , potem kukne za 640 , a na koncu 620 E i zwykla 620 GS Masz tutaj sxc, taniej nie znajdziesz (12500)http://moto.allegro.pl/item382295484_ktm_625_lc4_2005_rok_sxc_super_stan_pilnie_.html Wyglada na dobrze utrzymany a cena rewelacyjna pojezdzisz i sie przekonasz ze to super sprzet, tylko zbiornik troszke maly, ale zawsze morzna wiekszy kupic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 czy fioletowe kolanko w kacie to normalka ? czy trez objaw zlej regulacji badz nieszczelnych zaworow ? np tu prawie swieci na fioletowo http://moto.allegro.pl/item391616716_okazj...legro_2006.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 a orientuje sie ktos czy w 625 sxc da rade pozbyc sie sprzegla magury i wstawic linkowe ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 norma oj niezawsze. moj np. nie ma przebarwień. ale jest to model 400 cc.znajomego lc4 640 tez fioletowy na rurze nie jest.pewnie zalezy to od regulacji gaznika Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) czy fioletowe kolanko w kacie to normalka ? czy trez objaw zlej regulacji badz nieszczelnych zaworow ? np tu prawie swieci na fioletowo http://moto.allegro.pl/item391616716_okazj...legro_2006.htmlNo śmiesznie to wygląda, zwłaszcza że jest filetowe tak daleko a przy głowicy już nie jest takie przebarwione. Trochę bym się bał takiego kolanka, może rzeczywiście języki płomieni sięgały aż tak daleko, bo chyba od głowicy się tak nie nagrzały.Ale jest taka też prawda że widziałem świecące na czerowo w nocy kolanko w LC4 (rozgrzał się tak stojąc na podnóżkach na wolnych obrotach). Napewno z thefexem trzeba się zgodzić, bo główny wpływ na temperature spalania ma skład mieszanki paliwo-powietrze czyli regulacja gaźnika. Edytowane 14 Lipca 2008 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 witam Chciałem zapytać czy ktoś z Was dokonywał regulacji zaworów w swoim KTMie??przejechalem juz troche bez regulacji wiec przydaloby sie to zrobic...posiadacie jakies serwisówki?? albo zdjecia jak to pokoleji robić??pozdrawiam i czekam na odp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Podaj mejla, wyśle Ci wszystko co mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Co prawda filmik nie przedstawia LC4 tylko EXC, ale zasada regulacji na śrubkach się nie zmienia. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 (edytowane) Wielkie dzięki a jeszcze jedno pytanko co ile robi się regulacje w silniku 640 ?? I ile powinny wynosić luzy zaworowe?? Edytowane 18 Lipca 2008 przez Buli DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.