zoltecek Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Mam problem bo zapłon w simaku sie mi przestawia i nie wiem co zrobic pochodzi troche dobrze a po krotkiej jezdzie sie przestawia i simek słabnie,dusi sie wali w tłumik i teraz mam pytanie czy da rade wstawic do niego elektryczniy zapłon? instalacja jest chyba 6V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Chyba będzie dało radę, ale jeżeli pytasz o przestawianie, to na każdą śrubkę podkładkę sprężynującą i loctite powinno załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 zplonelektronik jest to ze ma tylko elektryczny przerywacz a cala ta plytke ustawiasz recznie wiec dajesz podkladke sprezynujaca i przykrecasz mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Albo stator nire jest właściwie zamocowany albo masz takie luzy na łożyskach że magneto zaczepia o nadbiegunniki cewek lub też samo magneto jest krzywe. Chyba że odkręca się przerywacz to juz sam musi stwierdzić czy stator czy przerywacz się przestawia. Elektroniczny zapłon możesz oczywiście załozyć potrzebny bedzie stator z impulsatorem, magneto bez krzywki i moduł zapłonowy. Cewki można przełożyć, co prawda zapłony platynkowe w simsonie chodziły na 12V a elektroniczne na 6V ale i tak ci zadziała prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 krzywki które mocuja stator do karteru sa wygiete musisz je lekko podgiąć i juz powinno byc dobrze po warunkiem ze nie marz duzych luzów na wale i jesli koło magnesowe nie zaczepia o cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) ja to nie mam problemów z przestawianiem zapłonu mam elektroniczny(oryginalnie) Edytowane 24 Października 2006 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 chyba sie pomyliłes orginalnie w ogarach 200 były montowane zwykłe przerywacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Punkbuster miec motor a nie wiedziec co w nim jest brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.