viader Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 WitamMam pytanko do wszystkich w temacie. Hmm zauważyłem w moim Junaczku ciekawą rzecz. Zacznę od czegoś co mi niektózy napiszą że jest standardem w junaku - otórz wali mi olej odmą na łańcuch. jest jednak wielkie ale... dzieje siętak tyko jak przejadę sięmotorem... i co ciekawe.. spuszczałem olej ze zbiornika oleju.. i o dziwo jest jego więcej niż powinno być i jest rozrzedzony... moje podejrzenie to mieszanie sięoleju z benzyną... a jak?? przypuszczalnie kompresja ucieka przez pierścienie i mieszanka cofa siędo zbiornika głównego oleju. Jeżeli mam rację to domyślam się że muszęwymienić pierścienie i moje kolejne pytanie - od osób doświadczonych - gdzie i jakie pierścienie kupować do Junaka. Jeżeli jednak jestem w błędzie proszę o naprowadzenie na przyczynę i pomoc...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Jedyna firma w Polsce robiaca w miare dobre pierscienie do Junaka jest warsztat pani Derdy w Poznaniu. Wejdz na strone Jacota, albo Dzikiego Junaka i poszukaj adresu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 WitamMam pytanko do wszystkich w temacie. Hmm zauważyłem w moim Junaczku ciekawą rzecz. Zacznę od czegoś co mi niektózy napiszą że jest standardem w junaku - otórz wali mi olej odmą na łańcuch. jest jednak wielkie ale... dzieje siętak tyko jak przejadę sięmotorem... i co ciekawe.. spuszczałem olej ze zbiornika oleju.. i o dziwo jest jego więcej niż powinno być i jest rozrzedzony... moje podejrzenie to mieszanie sięoleju z benzyną... a jak?? przypuszczalnie kompresja ucieka przez pierścienie i mieszanka cofa siędo zbiornika głównego oleju. Jeżeli mam rację to domyślam się że muszęwymienić pierścienie i moje kolejne pytanie - od osób doświadczonych - gdzie i jakie pierścienie kupować do Junaka. Jeżeli jednak jestem w błędzie proszę o naprowadzenie na przyczynę i pomoc...PozdrawiamŻeby tak nabierać bęzyny to by musiało nie być wcale pierścieni, a jeżeli silnik ma jako taką kompresję to może nie tu tkwi problem. Moim zdaniem może masz poprostu cieknący kranik w połączeniu ze zbyt dużym poziomem paliwa w gaźniku i jak jeszcze motocykl stoi nachylony to przez noc ci nacieknie paliwa na tłok a z tamtąd to chodzby jakie pierścienie były to rzecz jasna przecieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 hmm motocykl stoi na nóżce centralnej więc niejest nachylony - a kranik jest szczelny.. więc to nie tego wina.. co do kompresji to faktem jest że kompresja jest oki... z tego względu sam niebardzo wiem gdzie leży przyczyna...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 hmm motocykl stoi na nóżce centralnej więc niejest nachylony - a kranik jest szczelny.. więc to nie tego wina.. co do kompresji to faktem jest że kompresja jest oki... z tego względu sam niebardzo wiem gdzie leży przyczyna...pozdrawiamA spalanie masz ładne, czy wali z rury czarnym dymem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 hmm czy na czarno to bym niepowiedział. według mnie kopci zbyt mocno ale nie na czarno. jak składałem silnik zastanawiałem isę nad ułożeniem osi pod rozrząd... pod kołami otwierającymi zawory. po włożeniu ich w otwory niczym nie są blokowane mimo kołnierzy i mogą obracać sięw kółko, a domyślam suię że muszą być włożone w konkretny sposób - tak mi się przynajmniej wydaje... na dniach spróbuję przesłać foto.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ostatnio-czyli 3dni temu robiony byl szlif w moim janku. tłok z almotu,pierścienie od P.Derdy (łatwo znaleźc na necie w goglach)i powiem ze jest super jak narazie.tłok nie puchnie,pierscienie pracuja dobrze-stoisz na kopniaku i nic.czyli zakup udany. poki co polecam pierscienie i tlok wyzej wymienione. z tego co sprawdzilem,to nawet waga jest podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.