Skocz do zawartości

problem z junakiem + jakie pierścienie??


viader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanko do wszystkich w temacie. Hmm zauważyłem w moim Junaczku ciekawą rzecz. Zacznę od czegoś co mi niektózy napiszą że jest standardem w junaku - otórz wali mi olej odmą na łańcuch. jest jednak wielkie ale... dzieje siętak tyko jak przejadę sięmotorem... i co ciekawe.. spuszczałem olej ze zbiornika oleju.. i o dziwo jest jego więcej niż powinno być i jest rozrzedzony... moje podejrzenie to mieszanie sięoleju z benzyną... a jak?? przypuszczalnie kompresja ucieka przez pierścienie i mieszanka cofa siędo zbiornika głównego oleju. Jeżeli mam rację to domyślam się że muszęwymienić pierścienie i moje kolejne pytanie - od osób doświadczonych - gdzie i jakie pierścienie kupować do Junaka. Jeżeli jednak jestem w błędzie proszę o naprowadzenie na przyczynę i pomoc...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanko do wszystkich w temacie. Hmm zauważyłem w moim Junaczku ciekawą rzecz. Zacznę od czegoś co mi niektózy napiszą że jest standardem w junaku - otórz wali mi olej odmą na łańcuch. jest jednak wielkie ale... dzieje siętak tyko jak przejadę sięmotorem... i co ciekawe.. spuszczałem olej ze zbiornika oleju.. i o dziwo jest jego więcej niż powinno być i jest rozrzedzony... moje podejrzenie to mieszanie sięoleju z benzyną... a jak?? przypuszczalnie kompresja ucieka przez pierścienie i mieszanka cofa siędo zbiornika głównego oleju. Jeżeli mam rację to domyślam się że muszęwymienić pierścienie i moje kolejne pytanie - od osób doświadczonych - gdzie i jakie pierścienie kupować do Junaka. Jeżeli jednak jestem w błędzie proszę o naprowadzenie na przyczynę i pomoc...

Pozdrawiam

Żeby tak nabierać bęzyny to by musiało nie być wcale pierścieni, a jeżeli silnik ma jako taką kompresję to może nie tu tkwi problem. Moim zdaniem może masz poprostu cieknący kranik w połączeniu ze zbyt dużym poziomem paliwa w gaźniku i jak jeszcze motocykl stoi nachylony to przez noc ci nacieknie paliwa na tłok a z tamtąd to chodzby jakie pierścienie były to rzecz jasna przecieknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm motocykl stoi na nóżce centralnej więc niejest nachylony - a kranik jest szczelny.. więc to nie tego wina.. co do kompresji to faktem jest że kompresja jest oki... z tego względu sam niebardzo wiem gdzie leży przyczyna...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm motocykl stoi na nóżce centralnej więc niejest nachylony - a kranik jest szczelny.. więc to nie tego wina.. co do kompresji to faktem jest że kompresja jest oki... z tego względu sam niebardzo wiem gdzie leży przyczyna...

pozdrawiam

A spalanie masz ładne, czy wali z rury czarnym dymem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czy na czarno to bym niepowiedział. według mnie kopci zbyt mocno ale nie na czarno. jak składałem silnik zastanawiałem isę nad ułożeniem osi pod rozrząd... pod kołami otwierającymi zawory. po włożeniu ich w otwory niczym nie są blokowane mimo kołnierzy i mogą obracać sięw kółko, a domyślam suię że muszą być włożone w konkretny sposób - tak mi się przynajmniej wydaje... na dniach spróbuję przesłać foto.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio-czyli 3dni temu robiony byl szlif w moim janku. tłok z almotu,pierścienie od P.Derdy (łatwo znaleźc na necie w goglach)

i powiem ze jest super jak narazie.tłok nie puchnie,pierscienie pracuja dobrze-stoisz na kopniaku i nic.czyli zakup udany. poki co polecam pierscienie i tlok wyzej wymienione. z tego co sprawdzilem,to nawet waga jest podobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...