PrzemekB Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Witam.Poszukuję bezskutecznie manuala do mojego GS`a 500F K4 i stąd to pytanie...Wiem, że luz zaworowy przy zimnym silniku w GS 500E to: ssące 0,03-0,08mm ,wydechowe 0,03-0,08mm. Czy w moim modelu są takie same wartości?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Przeciez te modele roznia sie tylko owiewka - silniki maja identyczne. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Witam proponuje abyś jeszcze raz sprawdził dane bo luz 0,03 na zimnym silniku to moim zdaniem to trochę mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Przeciez te modele roznia sie tylko owiewka - silniki maja identyczne.no identyczne to nie są bo przecież wersja E chłodzona jest tylko powietrzem. Poza tym czytałem gdzieś, że wersja F ma o dwa koniki więcej (choć w to nie wierzę). W każdym razie chcę mieć dokładne i potwierdzone dane techniczne zanim się za to wezmę. Witam proponuje abyś jeszcze raz sprawdził dane bo luz 0,03 na zimnym silniku to moim zdaniem to trochę małona forum było już o tym wiec myślałem, że to dobre wartości ZAWORY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 to są identyczne silniki wersja f ma tylko chłodnice i to dla tego że jest obudowany a luzy są małe bo jest regelacja płytkowa.... rozrząd nie ma dużo elementów ruchomych krzywki bezpośrednio napierają na popychacze dlatego luz jest mały a luzy są te same 0,03 -0,08 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Metoda regulacji nie ma znaczenia, tylko konkretny silnik, model motocykla, marka itp. Czasami śrubowo jest to 0.1 mm, innym razem na płytkach prawie 0,3. GS ma 0.03 do 0.08 i TAK MA BYĆ. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 :icon_mrgreen: wielkie dzięki :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.