lukasz_vip Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Mam DR600R w wersji Dakar. Już dwa razy zagotował mi się akumlator, przez co wyparował cały elektrolit. Aku jest teraz tylko do wyrzucenia bo już wcale nie trzymie prądu. Mam go narazie w moto, gdyż DR musi mieć akumlator. Drugim problemem jest ładowanie. Już trzy razy wymieniałem żąrówke z przodu bo poprostu się spaliła. Chyba jest zbyt duże napięcie bo żarówka najpierw świeci dość jasno a potem tylko błyśnie i już po niej.W tamtym tygodniu ładownie było OK. W tym tygodnu było znowu bardzo słabe, a dzisiaj stoje sobie na przejeździe więc wyłączyłem silnik. Następnie odpalam go i już mi się nie podobają kontrolki bo jakoś mocno świecą. Właczyłem światała i ruszyłem bo podnieśli szlabany. Jade chwile i tylko widze z przodu błysk. Spaliły się światła mijania, więc sobie myśle, że włącze długie. Włączyłem i już żarówka do wywalenia bo się całkowice spaliła. Wjeżdzam na parking patrze a tu wypaliła się jeszcze żarówka z tyłu. Także wracałem po ciemku do chaty mając tylko kierunki i oświetlenie zegarów. Co może być przyczyną zbyt dużego napięcia?? Czyżby regulator był do wymiany?? Co to może być?? Edytowane 13 Października 2006 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 objawy wskazuja na regulator wymien jak najszybciej bo moze cos ci jeszcze sie spalic i bedzie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Dzisiaj wziąłem się za wymianę żarówek i co się okazało przypadkiem, że mam suchy akumlator. A więc doszedłem do wniosku, że kiedy mam suchy akumlator to wypala mi żarówki. Musze podjechać do jakiegoś elektryka i zmierzyć ładowanie. Wszystko wskazuje tak jak mówisz właśnie, że to wina regulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 W regulatorze nie dziala ograniczenie pradowe, wygotowuje akumulator ktory w stanie suchym przestaje byc buforem, wiec nastepne leca zarowki.Pojezdzij jeszcze troche, a po zarowkach pojdzie modul zaplonowy i wtedy naprawde bedziesz mial spore wydatki, a silnik przestanie dzialac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Dzisiaj zmierzyłem napięcie ładowania. Aż mnie zatkało, gdyż bez włączonych świateł przy 2tys. obr wynosiło 19-20V, a z światłami 18-19V. Kupie regulator napięcia do DR600!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.