Skocz do zawartości

Simson- ile atmosfer ?


MiND
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ural_zgora czyli trzeba znalezc wymiary ile mozna zplanowac i jedziesz a nie na oko a pozniej tlok wali o glowice i wsadzaja uszczelki to po co to robiles jesli wyszlo nawet na gorsze napewno cos puszcza miedzy uszczelka i dupa

 

na oko mowisz ... :D to nie jest obrobka pilnikiem. Ten kto zbiera warstwe wierzchnia widzi czy np po przejsciu freza nie zostaly jakies nierownosci, i bedzie tak dlugo zbieral (w miare mozliwosci) az doprowadzi do idealnie plaskiej powierzchni. Pozniej w zaleznosci, ile on tego materialu zebral wkladasz odpowiednia podkladke, uszczelke po to aby uzuskac odpowiedni stopien sprezania, oraz aby zapobiec (najczesciej w nowszych silnikach 4T) zderzeniu sie tlokow z zaworami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i do tego wlasnie sluzy ta uszczelka blaszana.. ale jak to w polsce jest tylko 1 grubosc a powinno ich byc wiele aby mozna bylo dokladnie ustalic odleglosc glowicy od tloka. ta odleglosc mierzy sie odpowiednio wkladajac do cylindramiedziany drut i sprawdzajac jak mocno go zgnotlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...