Skocz do zawartości

Asfalt fajny, ale teren chyba fajniejszy :)


Qóba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko :D

 

3 lata temu dostałem crossówke - KX 80, to było moje pierwsze moto, nauczyłem sie na niej jezdzic, opanowałem podstawy, ale po jakims czasie zaczeło wkurzac mnie to, że nie moge sam dojechac do lasu (brak homologacji) ani na tor, wiec postanowiłem sprzedać bzyka. Sprzedałem moją niunie i po jakims czasie (o zgrozo!) kupiłem skuter, chyba nie muszę opisywac jakie to były emocje przesiadajac sie z 25 konnego potworka na osiołka, ktory w porownaniu do crossówki ledwo jechał.

Nauczyłem sie jezdzic w ruchu ulicznym, mam juz 16 lat, w maju bede mial prawko a1, więc w marcu, najpozniej w kwietniu musze kupic moto - 125kę :)

Wybor padł na sciga - RS/Mito/NSR albo inny taki ...

Ostatnio jednak podczas spaceru z psem po pobliskim lesie podziwiałem slady enduro na lesnej drodze i podjąłem szybką decyzje, hard-enduras 125 to bedzie cos :)

Do dyspozycji bede miał max. 7000 - 7500 zł ...

W związku z podjętą na gorąco decyzją mam do Was - miszcze pare pytanek, mam nadzieje, że pomogą mi one do końca sie na cos zdecydowac.

 

1. Jakie enduro 125 cm3 do tych 7500 zł znajdę?

2. Czy w każdym takim enduro jest możliwosc założenia kapci asfaltowych i latania nim po ulicach?

3. Czy silniki w WRkach, EXC etc. są tak samo mocno wyżyłowane co w crossach, tzn. trzeba robić poważne remonty co parenascie motogodzin?

4. Czy na endurasach klasy 125 można poskakać na mniejszych hopach, czy są one na tyle silne, nie padnie zawiecha?

 

To tak z grubsza, od razu mówie, że odpada KMX - totalnie mi się nie podoba :)

 

Pewnie moja decyzja co do wyboru moto sie jeszcze zmieni (może chopper :) :)), ale Wasze wypowiedzi na pewno mi pomogą w dokonaniu ostatecznego wyboru.

 

Czołem ;)

Edytowane przez QóBa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC sa delikatnie mniej wysilone od wersji crosowek (zdaje sie SXC) ,ale nie spodziewaj sie tam zywotnosci LC2 albo DT, tak samo z WR i YZ . Chyba najlepiej bylo by kupic LC2 125, albo DT 125 to takie najbardziej uniwerslane i popularne maszyny

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item133156688_ktm_ex..._kx_sx_wr_.html to rozwiazanie dla ciebie!! na tym poskaczesz jak na crossie a jesli chodzi o kwestie remontow to przy amatorskiej jezdzie jaka zapewne bedziesz uprawiał to wystarczy jak raz na rok tłoka zmienisz. Ten motor to pewna maszyna kolegi z forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.

 

Nitomen - oczywiscie, nie spodziewam sie, ze bedzie to motocykl w ktorym zmieniac trzeba tylko olej, zdaje sobie z tego sprawe, ale wymiana czesci w crossie była tragiczna, co parenascie motogodzin trzeba było wymieniac tłok ... DT, KMX są takie "zbyt lajtowe", szukam czegos o mocy conajmniej 30 KM :)

 

Gawron - EXC super, bardzo mi się podoba, to jeden z typów za jakimi się bede rozgladał w marcu - dopiero w marcu... :)

 

Witson - Extra, ale 9500zł nie mam zamiaru wydawać na 125kę :)

 

...

 

Czy do EXC albo WR da sie założyć kapcie na asfalt?

 

Czekam na info :D

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś wziąć coś pokroju KDX/RX, no ale po co jak masz kase na EXC.

Ja bym brał EXC. Ma super moc, niewiele odstaje od crossówek. Crossy 80ccm są strasznie wyżyłowane i tam można się przerazić kosztami utrzymania, ale w takiej 125 już koszty są dużo mniejsze i napewno odrazu to poczujesz. Tłok na sezon i jeździsz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z częściami nie będzie problemu! Ten exc z 1998r dosc drogi ale moze rzeczywiscie w super stanie.

Ta husa podejrzanie tania! Ciekawe czy ma papier...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.sendspace.com/file/msqs0d Huska WR125

http://www.sendspace.com/file/1og3zl jeszcze jeden KTM EXC 125

Dowiedz się jakz częsciami do Husqvarny zanim kupisz, bo zdania co do dostępności są podzielone.

Mimo wszystko wziąłbym KTMa, ale to moze tylko moje "widzimisie" :)

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z częściami nie będzie problemu! Ten exc z 1998r dosc drogi ale moze rzeczywiscie w super stanie.

Ta husa podejrzanie tania! Ciekawe czy ma papier...

drogi?? takie chodza po 8.500 a pozatym ten jest dopieszczony :buttrock:

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...