kawis Opublikowano 24 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2003 Witam!!!Piszę do was ,bo mam mały problem. Przerobiłem Simsona z 50 na 70 i szczerze mówiąc jestem zawiedziony! Mój problem jest taki, że pomimo większej mocy i lepszych przyśpieszeń mam takiego samego maxa jak 50 przy zwiększonej zębatce przedniej! Mam również problem z przyśpieszaniem z wolnych obrotów, bo jest wtedy bardzo przymulony. Czego to może być kwestia? Gaźnik jest od 50 i zapłon jest też ustawiony na 50 (Electronic), bo jeżeli chodzi o regulacje zapłonu to nie wiem jak mam go ustawić na 70. Może w okolicy Szczecina są jakieś zakłady zajmujące się tym?PozdrawiamKawiś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 50ccm 1,8 mm przed gmp70ccm 1,4 mm przed gmp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2003 Czsem i tak bywa :wink: Często spotyka się takie Simki, cylinder 70 wszysko git lecz "nowy silnik" nie wkręca się na wyższe obroty niż 50 a nawet nie osiąga takich prędkosci.Kumpel robionc 70 zastosował w niej podobne przeróbki jakie stosuje się przy rasowaniu 50. Efekt, siklnik wkręca sie wyżej niz "podrasowana" 50 V max na zębatce 16 to 90 km/h a jest jeszcze 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.