August~VF1000 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam Wszystkich!! Dziś przeglądająć strych natknęłem się na komarka:) Jego obecność tam już kiedyś odnotowałem:) No i moja babusia stwierdziła że trzeba go i inne graty na złom wywalić. Wtedy stwierdziłem że go zrobie. Kupiła go swojemu synowi w 77r a na trychu stał już koło 18l!! Oczywiciew na kopke nie chciał przekręcić. Wywaliłem ten ilnimk, pościagałem głowice, z cylindrem było troche gorzej ale po paru próbach i perswazji zszedł. Tłok oczywici pokryty jest rdzą, tak jak i cylinder troche. Najlepsze jest to że nie ma luzu na wale. Ale jest delikatny luz na boki. Moj pytanie brzmi- ile kosztuje tłok i szlif cylindra?? Czy silnik rozpoławiać i wyczyścić tam też wszystko czy moge to zostawić. Czy może po takim czasie lepiej dać ten wał do zrobinia?? Powiem tylko tyle że ładnie chodzi, nie chaczy się nic. Co o tym powiecie?? Silnik jest już z tym cylindrem kwadratowym ale biegi są w rączce :) Chce reszte ladnie rozłozyc , poczycić i wymalować:biggrin: A niech sobie stoi furka:) Może babcinka znajdzie jeszcze papiery. :buttrock: Po tym wszytkim bede chciał go przerejestrować, ubezpieczyć... No i następne moje pytanie- co będe musiał zrobić, komar jest na mojego wuja czyli syna babci?? Pozdrawiam :biggrin: Aha, no wuja już nie żyje od 12lat... Mam jakiś sentyment do tego i żal mi wywieżć go na złom. Niech sobie stoi a od czasu do czasu można się polanować po mieście na nim co nie;d :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Szlif w mojej miejscowości to koszt 20 zł, tłok z pierścieniami to 15zł. Jeżeli wał ma tylko luzy góra-dół to nie trzeba go regenerować.Ale silniczek rozłóż, wyczyść, i poskładaj na cacy.Jeżeli komarek jest na wuja to nie weim, ale jak na kogoś innego to spisać umowę i tyle.Miłego odnawiania! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 1)szlif cynidra do 20zł + pierścionki i tłok też w zależy max 20zeta wał może mieć drobne luzy na bok ale w góre nie w resztą nie ma się co dziwić jak łożysko nie skorodowało bo będziesz miał git wał. Jak już wuj jest już św. pamięci to jest troche problemu nawet to chyba o notariusza zachaczy aby ktos jakby to powiedzić dostał go w spatku i miał papier że jest teraz jego właścicielem. Jak miał olej w silniku to chyba skrzyni nic się złego nie stało spróbuj założyć cylinder po tylu latach to i simeringi musiał byś wymieniać. A i jeszcze skoro kupiła w 77 to raczej kwadratowe cylindra nie powinien mieć ale niech się inni wypowiedzą jak wiedzą jak chcesz to ja w wakacje rozłorzyłem mój silnik w komarze 82r moge zapodać jak jest skrzynia złożona itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Jeżeli wał ma tylko luzy góra-dół to nie trzeba go regenerować.Co ty pierdzielisz jak wał ma luz osiowy to nie trzeba go regenerować , natomiast jeśli jest góra dól to do regeneracji wał niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 HAHAHAHA!!!Luz gora dol.... Czyli wedlug ciebie jak tlok by skakal o rozne wartosci to normalne?? Nie ustawisz wtedy wolnych obrotow, bedzie malo mocy i silnik sie szybciej zuzyje :/Co do simaka to jak najbardziej go rob. Duzo cie to nie wyniesie a frajda gwarantowana :) Co do tego zagladania to ja bym tylko wylal stary olej wlal nowy i troche posmigal a nastepnie wylal ten nowy i wlal jeszcze jeden zeby wszystko bylo cacy :buttrock: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 dzięki chłopaki!! mam jeszcze jedfno pytanko. Domyślam się że kręcąc magneetem wał powinien iść w obydwie strony tak?? Bo jak kręce w ta strone jak normalnie chodzi to git ale jak kręce ``do tyłu`` to idzie kawałek dobrze a potem jest opór... Co o tym powiecie?? aha, a co do tego cylindra to on chyba jest założony od nowszgo silika bo wątpie żeby wtedy już takie były.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A biegi próbowałes zmieniać? może jakiś syf mi się wydaje że coś może blokowac zębatke zdawczą albo biegi nie doregulowane w końcu komar stał i nic w nim nie ruszał więc skrzynia sama by sie nie popsuła. (no chyba że sprężyna na starterze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 sorki przyjaciele!! Zapomniałem że jest właczony bieg jak kręce a to już ma chyba wpływ co nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No raczej :) Bieg stawia opor jak przerkecasz :) Zrzuc bieg i sprawdz to sie przekonasz <lol> POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 tzn żle mnie zrozumiałeś. Mam silnik wywalony, bieg jest włączony i do przodu moge elegancko kręcić, zębatka też się kręci, wiadomo. A do tyłu kręcąc magnetem idzie kawałek dobrze, zębatka też idzie no i stawia opor i nici... Ide teraz spać. Pozdro. Do jutra!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No to wyrzuc bieg i wtedy przekrec i bedzie wiadomo :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Panowie, a powiedżcie mi jaką mieszanke się stosuje do tego potwora?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Chyba 1:20 ale na 100% nie jestem pewien. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 1:33 tzn 33 ml miksolu czy innego podobnego ustrojstwa na 1 litr beznynya w okresie docierania 40 ml oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (edytowane) 1:33 tzn 33 ml miksolu czy innego podobnego ustrojstwa na 1 litr beznynya w okresie docierania 40 ml olejuTo jest błedne myślenie. 1:33 nie oznacza, że na litr paliwa leje sie 33 ml oleju. Oznacza to, ze na 33 litry paliwa leje sie litr oleju. Na mojej stronie przygotowałem gotowe przeliczenia dla okresu docierania i normalnej eksploatacji. http://www.motorower.skutery-motocykle.pl/stosunek.html Edytowane 11 Października 2006 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.