Strzalek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Strzalek chodzi ci o ten "smark" spawem w jednym miejscu na tm pierscieniu zaraz przy wlocie?? Bo u mnie w klxie 650 tez cos takiego jest i zastanawialem sie czy ten pierscien to nie jakas blokada ale chyba nie. Trzeba to na gladko zeszlifowac ??Nie jest to jakąś specjalną blokadą stosowaną przez fabryke ale jednak troszke blokuje. W 250 u mnie i u Pucka motocykl bardzo odżył po zeszlifowaniu tego na gładko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ktoś mnie wołał :) hehe :crossy: Kawasaki zastosowało łączenie tej rury z pierścieniem mocującym wewnątrz rury ze względu na nisze koszty produkcji :) gdyby zastosowali spaw po zewnętrznej stronie rury musieliby jeszcze go szlifować :biggrin: Przeróbka jest prosta:1. Kładziesz nowy spaw (najlepiej w osłonie argonowej, żeby metal nie zmienił koloru) na zewnętrznej stronie rury!!2. Szlifujesz zewnętrzny spaw tak, żeby mógł najść pierścień dociskający rurę wydechową do cylindra ;) 3. Szlifujesz wewnętrzny spaw - najlepiej kamieniem szlifierskim do wiertarki (koszt 1zł)4. Regulujesz skład mieszanki :buttrock: Dzięki temu w wydechu nie następują niepotrzebne zawirowania spalin co w efekcie powoduje ze maszyna szybciej wkręca się na obroty :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A w ktorym miejscu na zewnatrz bo ten pierscien wyglada jak by byl wcisniety w rure i tylko wewnatrz na laczeniu przyspawany, masz na mysli zeby wywiercic otwor i tam przyspawac go do zewnetrznej powieszchni?? Bo jak to zeszlifuje nawet bez spawania to ten pierscien nie ma mozliwosci cofniecia sie do cylindra ani tez nie pojdzie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 yyyy.... :D Kładziesz nowy spaw (CZERWONY) i go szlifujesz Aby mógł najść pierścien mocujący/dociskający!!! Następnie niwelujesz (wygładzasz kanał) stary spaw (ZIELONY)!!! Nic nie wiercisz, ucinasz... nie klepiesz młotkiem :) Tu macie to na bazie wydechu do twina... Paint rulez :) Kolektor wydechowyFOTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A co z tą końcówką ? Można to gdzieś dokupić ? Dorobić ? Czy tylko jako uzywka od orginalnego KLX'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.