ZIGGI Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Witam. Moje doświadczenie na motocyklach to około 300 km.Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem mtx-a 125.Jako zupełny świeżak chciałem zapytać bardziej doświadczonych co taki mtx jest warty?ile taka maszynka wytrzyma pod moją 100-kilową dupą?Moto 87r. 24 000 przebiegu, szwajcaria, nigdy piachu i błota nie widziało...Jak dotąd leżałem raz i od razu połamałem manetkę od sprzęgła - już wymieniona. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 miałem MTX i powiem Ci ze przez 5 lat jak nim jezdziłem nigdy ale to przenigdy nic mi sie nie zepsuło chyba ze z mojej głupoty i to były drobiazgi. Bardzo zywotny i przyjemny motorek. Po uwolnieniu wydechu (przelotowa końcówka) moto nie staje sie wiele głosniejsze a dostaje niezłego kopa :icon_mrgreen: Jak cos to mam taki tłumiok do przedania. W jakis ostry teren sie raczej nie nadaje chocby nawet dlatego ze ma tylko jedna chłodniczke i w górach to czesto musiałem zatrzymywac ekipe zeby moto mi ostygło, a do skoków to juz wogule nie nadaje bo ma za miekkie zawieszenie zwłaszcza na 100kg (wiem bo sam prawie tyle waze). Gwarantuje Ci ze nie bedizesz miał z nim problemów i ze bedzioesz zadowolony Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olin Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 miałem MTX i powiem Ci ze przez 5 lat jak nim jezdziłem nigdy ale to przenigdy nic mi sie nie zepsuło chyba ze z mojej głupoty i to były drobiazgi. Bardzo zywotny i przyjemny motorek. Po uwolnieniu wydechu (przelotowa końcówka) moto nie staje sie wiele głosniejsze a dostaje niezłego kopa :buttrock: Jak cos to mam taki tłumiok do przedania. W jakis ostry teren sie raczej nie nadaje chocby nawet dlatego ze ma tylko jedna chłodniczke i w górach to czesto musiałem zatrzymywac ekipe zeby moto mi ostygło, a do skoków to juz wogule nie nadaje bo ma za miekkie zawieszenie zwłaszcza na 100kg (wiem bo sam prawie tyle waze). Gwarantuje Ci ze nie bedizesz miał z nim problemów i ze bedzioesz zadowolonyGawron :icon_mrgreen: Tez mam od niedawna MTX i teraz czuje sie pocieszony. A uwolnienie wydechu to trudna sprawa dla średnio zaawansowanego mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) Gawron :icon_mrgreen: Tez mam od niedawna MTX i teraz czuje sie pocieszony. A uwolnienie wydechu to trudna sprawa dla średnio zaawansowanego mechanika?hehe!! nie to nie jest trudna sprawa :buttrock: kolo 3 min. Poprostu odkrecasz 2 srubki i zmieniasz koncówke wydechu (tłumik). oryginalna wazy kolo 5kg! i jest w niej mase przegrudek i wypelłnień co osłabia i obciaża motocykl. :clap:http://www.bikepics.com/members/trtyjetyjgdhjdtjd/86mtx125/na pierwszej fotce widac oryginalny tłumik. Na drugiej niewyraznie ale widac ten co sam zrobiłem i co go chce sprzedac a na nastepnej widac moje cacko ARROW dzieki któremu moto uzyskało 10000000000% wiecej mocy :offtopic: Edytowane 6 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olin Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 No więc jutro przedpołudnie w garażu i może choć zobaczę co i jak... Bardzo dzięki za radę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ja w swojej Hondzie w ramach odblokowania jeszcze wybebeszyłem dyfuzor - foto. Po tym zabiegu również dostał większego kopa. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 A może powie mi kto jeszcze jaki rozmiar opony założyć z tyłu?Jakiś barbarzyńca założył szosówki na mój motorek a ja szczerze mówiąc chyba nie łapię o co chodzi z tymi numerkami na oponie :clap: Bez kostki ślizga się strasznie co podnosi mi krzywą wk....wienia. :offtopic: a i doświadczony mój kolega zaliczył parter przy podjeździe po trawie. Z resztą trzy z czterech osób które na ten motor wsiadły miały glebe przez te opony. :icon_mrgreen: może ktoś mi coś doradzi co do opon??? :buttrock: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 U siebie w Crm załorzyłem 110, i to juz max., ponoć wahacze są te same. :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) na tył 18 cali kup o szerokosci 110 a na przód 21 cali 80 lub 90. Opony kostki to totalna podstawa :icon_mrgreen: najlepiej MITAS boi sa najtansze i wszyscy na nich smigaja. Edytowane 7 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Dzięki za info. Mam jednak pytanie: 18 cali - rozumiem - średnica felgi110 - chyba 11 cm szerokościJest też trzeci numer - nie rozumiem Wysokość??? W samochodzie jest prosto: 155/70 r 13 szerokość/wysokość felga W motorkach ten środkowy wymiar jest(110/80/18 np.) albo go nie ma. jest też jakiś numer taki oddzielny np:(nr 80) (nr 129) itd Czy mi ktoś ten temat rozjaśni nieco? :offtopic: I z tego co wiem to są różne kostki. Jakie są dobre, w jakich warunkach :icon_mrgreen: :buttrock: :clap: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Dzięki za info. Mam jednak pytanie: 18 cali - rozumiem - średnica felgi110 - chyba 11 cm szerokościJest też trzeci numer - nie rozumiem Wysokość??? W samochodzie jest prosto: 155/70 r 13 szerokość/wysokość felga W motorkach ten środkowy wymiar jest(110/80/18 np.) albo go nie ma. jest też jakiś numer taki oddzielny np:(nr 80) (nr 129) itd Czy mi ktoś ten temat rozjaśni nieco? :offtopic: I z tego co wiem to są różne kostki. Jakie są dobre, w jakich warunkach :icon_mrgreen: :buttrock: :clap:no to jest dokładnie tak jak w samochodach :buttrock: ten trzeci nr to wysokosc opony. inne nr sa nieistotne. (110/80/18 np.) to jest wymiar dla CIebie. a co do rodzajów kostek itp itd to mozna by sie duzo rozpisywac i trzeba by jakies fotki załączc. Z mitasa najczesciej spotykana na motocyklach jest model C-10. Opony o bardzo zróznicowanym ukłasdzie kostek sa na błoto. Taki które maja kostki w układnie bardziej rzędowym na piasek itp a takie które maja po bokach kostek (z boku opony) takie jakby wzmocnienia (pióra albo cos w rodzaju błony "międzypalczastej :D ) to są oponki typowo na kamienie. Ta C-10 jest najbardziej uniwewrsalna (srodek rzedowy a po bokach na przemian). Są jeszcze rózne twardzosci opon ale to Ci narazie nie jest potrzebne ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Dzięki CI GAWRONIE :icon_mrgreen: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Co do MITASÓW: Spotkałem się niestety z bardzo złymi opiniami na ich temat: że się kostki urywają i łamiąże guma pęka przy byle uderzeniuże byle co je przebijeże na asfalcie latają jak po lodzie i że strasznie szybko się ścierają.Ogólnie, że jakość taka jak cena czyli najniższa. Najbardziej jednak mi przeszkadza to nieprzystosowanie do asfaltu. Będę po nim jeździł prawie tyle co po terenie a nie będę przecież zmieniał opon co parę dni. Ktoś mi polecił oponę MICHELIN AC10 jako taką co w terenie świetnie się sprawuje a po asfalcie nawet dynamiczna jazda nie zrobi jej krzywdy. Czy może ktoś z Was ma doświadczenie z AC10 i skomentowałby jej rzekome magiczne właściwości. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Co do MITASÓW: Spotkałem się niestety z bardzo złymi opiniami na ich temat: że się kostki urywają i łamiąże guma pęka przy byle uderzeniuże byle co je przebijeże na asfalcie latają jak po lodzie i że strasznie szybko się ścierają.Ogólnie, że jakość taka jak cena czyli najniższa. Najbardziej jednak mi przeszkadza to nieprzystosowanie do asfaltu. Będę po nim jeździł prawie tyle co po terenie a nie będę przecież zmieniał opon co parę dni. Ktoś mi polecił oponę MICHELIN AC10 jako taką co w terenie świetnie się sprawuje a po asfalcie nawet dynamiczna jazda nie zrobi jej krzywdy. Czy może ktoś z Was ma doświadczenie z AC10 i skomentowałby jej rzekome magiczne właściwości.że się kostki urywają i łamią - mi sie nie urywaja i łamią jakoś specjalnie, jak miałem dunlopa było tak samoże guma pęka przy byle uderzeniu nigdy mi sie nie zdazyłoże byle co je przebije przez 6 lat jazdy na mitasach złapałem 2 razy góme jak mi wentyl w dentce zciełoże na asfalcie latają jak po lodzie i że strasznie szybko się ścierają. jak kazda crossowa kostka Stary ktoś Ci strasznych głupot naopowiadał :icon_mrgreen: 90% endurzystów i motocrossowców jezdzi na mitasach. Popatrz na zawodach jakie ludzie opony maja :P prawie same mitasy. Wiadomo ze moze jakis tam wysoki model Michelina bedzie lepszy pod jakimis tam wzgledami ale bedzie kosztował dwa razy tyle :) nawet sie nie wygłupiaj z michelinami do MTX :crossy: kostek nim nie pourywasz to Ci gwarantuje bo moj ojciec MTXem juz 3 rok lata na jednej oponie a jezdzi 50% aswalt 50% teren. Opona wyglada nadal bardzo dobrze. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 A czy mitas E-09 dużo gorzej radzi sobie w terenie od typowych crossówek?Może opona enduro zamiast crossowej to jest sposób napołączenie asfaltu i terenu?Co o tym sądzisz drogi Gawronie? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.