Puzel Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Miałem ten sam przypadek - uszczelki do K-750, trzeba było je troche zmodyfikować - powiększyć otwory, lub wyciąć nowe obok, a po złączeniu 2 elementów wystające kawałki uszczelki wyciąć skalpelem, ale pod dekiel rozrządu nie było możliwości aby przypasować tą "oryginalną" uszczelkę. Lepiej wycinać samemu z klingierytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 &*^%%#@%!!!!!!! Ach te ruskie, ide po klinkieryt, i polecam to innym, zamiast kupowac orginalne uszczelki wykonac samemu, oszczedzi to kasy i nerwów:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 &*^%%#@%!!!!!!! Ach te ruskie, ide po klinkieryt, i polecam to innym, zamiast kupowac orginalne uszczelki wykonac samemu, oszczedzi to kasy i nerwów:-)A nie lepiej było zapytac na forum co to za produkty? Jest całe mnóstwo takich właśnie (firmowo zapakowanych) nowych części , które nijak maja sie do rzeczywistej produkcji . Najbardziej popularny jest zestaw wycisku sprzęgła i właśnie zestawy uszczelek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Przepraszam, juz wiecej nie bede podejmował samodzielnej inwencji, zachowałem sie jak gówniarz:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.