mr-z Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) rozebrałem dzis po raz kolejny gaźniki aby sprawdzic jaki mam poziom paliwa i o dziwo był mocno wysoki w porownaniu z tym co pisza w serwisowce bo był na 16mm a w serwisowce jest 18mm a w starszym roczniku nawet 20mm (chyba ze ja jakos zle mierze ta wysokosc :/ )no ale nic podbiołem blaszki poskładałem wsystko i katastrofa obr jałowe nie do ustawienia :/ trzeba trzymac 2,5tys zeby palił i gazu trzeba dodawac tak powoli ze az strach bo wystarczy lakko szybciej i odrazu kicha :/ no i max oborty to jakies 5000 bo dalej juz sie nie kręci :/jaka powinna być prawidłowa wysokosć ?? bo niechce mi sie tego wszystkiego rozbierac i na czuja podginac, bo to zajmie mi pare dni takie cos :/ bo do kazdej proby mosze wszystko złorzyc :/ Edytowane 4 Października 2006 przez mr-z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 no to musisz powrócić do tych 16mm, jak przedtem było dobrze. innego wyjścia nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 dono własnie oto chodzi ze wczesniej tez było zle bo albo się pływak zawieszał albo przy gwałtownym dodaniu gazu dławica na maxa :/ wiec myslałem ze jak ustawie tak jak w serwisowce to będzie dobrze a tu taki zonk :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 No to zostaje metoda prob i bledow :/ Ja bym najpierw ustawil 17 i wtedy obczail a pozniej 15 :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 na 17 jest identycznie jak na 18 czyli totalna lipa wiec ustawiłem na 15 i wrociło do stanu z jakiego robiłem zmiany czyli jest mozna powiedziec dokładnie tak jak na 16 mm i teraz juz niewiem co robic :/ jeszcze zwiekszyc poziom ?? czy to ze niechce mi się ładnie wkręcac to moze byc wina innych ustawien ?? bo jezeli dodam gazu gwałtownie ale tak do połowy tylko to ładnie wyskoczy z jałowych i wkręci się idealnie na obroty ale jak gwałtownie dodam na maxa to juz jest lipa :) poradzcie cos bo jazda z tak działającymi gaźnikami to męczarnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 może opuść iglice na sam dół. to jest gaźnik podciśnieniowy? może membrana padła i trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 własnie to nie jest gaznik podcisnieniowy w całosci przepustnica i iglica jest podnoszona linką w prawdzie jest z boku pierwszego gaźnika taka mała membranka ale niemam pojęcia do czego ona moze byc :| i na tej membrance niema zadnej regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.