rozek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Ani rg ani mbx nie maja rozrusznika Moc maja podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 ns1 ma 16KM a mbx około 10KM a za te pieniadze najpredzej dostaniesz mbxa lub rg bo za dobrą ns1 to trzeba dac koło 4 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas1991 Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Jakie są jeszcze motory z minimum 10KM za 2500zł Cytuj http://radio.elektroda.net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 jak ns1 ma 15KM to ja ku*wa mam turban alibaby wytatułowany na czole ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xardas1991 Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Może jednak lepiej wybrać crossa??? Cytuj http://radio.elektroda.net Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Może jednak lepiej wybrać crossa???Jeżeli lubi jazdę po asfalcie, albo po miescie to po co mu cross?? Ja też wolę jeździć po drogach utwardzonych więc mam szosówkę :) Polecam Zündappa KS 80. MBX, RG, MB wymiękają przy nim (oczywiście wersje niestuningowane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Polecam Zündappa KS 80. MBX, RG, MB wymiękają przy nim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 jak ns1 ma 15KM to ja ku*wa mam turban alibaby wytatułowany na czole ! ehh ja jeździłem ns1 sprowadzoną z niemiec po serwisie z przebigiem 13 000 i moge uwieżyć że ma te 16 km latało to masakrycznie 130km\h to była naprawde szybko osiągalna prędkość :):D Polecam Zündappa KS 80 a co to w ogóle jest ??? :]:] Możesz powiedzić czym to jest chłodzone ????? i jaki v-max??? A części to chyba gorzej jak z ns1 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) :lalag: EJ bejbe to masz ten turban bo ns-1 ma 15 km(15-16) :biggrin: z tym turbanem to jeszcze nieslyszalem a cichobiegi firmy szelest tez masz :bigrazz: ?Hubert Ja Tam ns1 nie jezdzilem.ale na old timer bazar mialem starcie z taką.Do 60 km\h Mtxem wyzbieralem sie lekko szybciej ale potem zaczelem zakladac mache gazowoą bo koles ostro dozownik mial podkrecony:P ;) Edytowane 5 Października 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Dibo, nie darażnij mnie.. dla mnie jest śmieszne te podniecanie się wypocinami 80ccm, każdy ścigaczo podobny wpół alumioniowy i plastikowy sprzęt jest do dupy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 hubertmtx z racji tego że jesteś moim imiennikiem nie dostaniesz zjeby :biggrin: Zündapp to niemiecka firma produkująca motocykle od 1917-1985r. Najwiekszym jej dziełem był KS 750 Sahara (ten model chyba wszyscy znają) Firma ta stała na poziomie BMW, a nawet przewyższała ją. Do wojny produkowali motocykle od 200ccm do 800ccm. Po wojnie produkowali motocykle od 50-175ccm. Firma istniała do 1985r. kiedy to wykupili ją chińczycy :bigrazz: :lalag: A model KS 80 został wprowadzony na rynek bodajrze w 1980r i było kilka wersji tego modelu ( KS 80, KS 80 Touring, KS 80 Super, KS 80 Sport, KS 80 Super Sport [ w poście o Zündappie użytkownika motorzeszow opisałem trochędanych technicznych tego pojazdu. Z częsciami jest bardzo kiepawo, można dostać zestawy tłoków (125zł), zębatki (95zł/szt) klocki hamulcowe, korki od baku (78zł/szt.). Sporo częsci można znaleźć na ebay.de, ale koszty przesyłki trochę zniechęcają do zakupów, a i częsci nie są tanie. Cylinder jest pokryty powłoką nikasilu... A z resztą przeczytaj tamten temat, są opisane ważniejsze dane techniczne. A co do prędkości to na standardowych zębatkach (16x39) można bez problemu utrzymywać prędkość 80-90km/h, a prędkość maksymalna na tym przełożeniu to ok.120km/h ;) Możesz wpisać w google Zündapp to zobaczysz wytwory tej fabryki :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muma Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Czlowieku zastanów sie co mówisz myślisz że ns-1....... 50cm3 ma 16 koni weź mnie nierozśmieszaj :biggrin: ns1 ma 16KM a mbx około 10KM a za te pieniadze najpredzej dostaniesz mbxa lub rg bo za dobrą ns1 to trzeba dac koło 4 tys.Powiem ci tak jeśli gustujesz w alfaltach to śmiało bierz suze rg (13km) albo mbx a jeśli gustujesz w blotach i lasach to śmiało polecam ci dt 80 (podobne ceny do wyzej wymienionych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 niewiadomo czy koleś miał doczynienia z takim ścigiem małym, ma wpisane że ogar i wsk, no... chłopie, jeśli chcesz ścigacza to weź pod uwage wysoko obrotowy silnik, czyli bieg jałowy 2000obr/min ruszanie przy 5000obr/min (simson ma 5500obr/min maksymalnie i "miękki gaz")od 7000 do 12000obr/min przyśpieszanie, zbiera się taki sprzęt ładnie, mi osobiście to nie pasowało bo to jest męczące, a pozatym niemiłosierny dzwięk z tłumika, pirdzik.. bierz jakieś enduro.. wysokie miękkie silnik bierze od dołu polecam suzuki dr 125 na motorower, 4T i nie ma problemu prędkość ok. 100km/h ale za to nie ma momentu zamulenia na obojętnie jakim biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) niewiadomo czy koleś miał doczynienia z takim ścigiem małym, ma wpisane że ogar i wsk, no... chłopie, jeśli chcesz ścigacza to weź pod uwage wysoko obrotowy silnik, czyli bieg jałowy 2000obr/min ruszanie przy 5000obr/min (simson ma 5500obr/min maksymalnie i "miękki gaz")od 7000 do 12000obr/min przyśpieszanie, zbiera się taki sprzęt ładnie, mi osobiście to nie pasowało bo to jest męczące, a pozatym niemiłosierny dzwięk z tłumika, pirdzik.. bierz jakieś enduro.. wysokie miękkie silnik bierze od dołu polecam suzuki dr 125 na motorower, 4T i nie ma problemu prędkość ok. 100km/h ale za to nie ma momentu zamulenia na obojętnie jakim biegu za 2500zzl napewno kupi dr125 na motorower.... Edytowane 6 Października 2006 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 ns-1 80 ma 16 KM!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.