Skocz do zawartości

MBX,NS1,RG? co wybrać?


xardas1991
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może jednak lepiej wybrać crossa???

Jeżeli lubi jazdę po asfalcie, albo po miescie to po co mu cross?? Ja też wolę jeździć po drogach utwardzonych więc mam szosówkę :) Polecam Zündappa KS 80. MBX, RG, MB wymiękają przy nim (oczywiście wersje niestuningowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ns1 ma 15KM to ja ku*wa mam turban alibaby wytatułowany na czole !

 

ehh ja jeździłem ns1 sprowadzoną z niemiec po serwisie z przebigiem 13 000 i moge uwieżyć że ma te 16 km latało to masakrycznie 130km\h to była naprawde szybko osiągalna prędkość :):D

 

Polecam Zündappa KS 80

 

 

a co to w ogóle jest ??? :]:]

 

Możesz powiedzić czym to jest chłodzone ????? i jaki v-max??? A części to chyba gorzej jak z ns1 :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lalag: EJ bejbe to masz ten turban bo ns-1 ma 15 km(15-16) :biggrin: z tym turbanem to jeszcze nieslyszalem a cichobiegi firmy szelest tez masz :bigrazz: ?Hubert Ja Tam ns1 nie jezdzilem.ale na old timer bazar mialem starcie z taką.Do 60 km\h Mtxem wyzbieralem sie lekko szybciej ale potem zaczelem zakladac mache gazowoą bo koles ostro dozownik mial podkrecony:P ;)

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hubertmtx z racji tego że jesteś moim imiennikiem nie dostaniesz zjeby :biggrin: Zündapp to niemiecka firma produkująca motocykle od 1917-1985r. Najwiekszym jej dziełem był KS 750 Sahara (ten model chyba wszyscy znają) Firma ta stała na poziomie BMW, a nawet przewyższała ją. Do wojny produkowali motocykle od 200ccm do 800ccm. Po wojnie produkowali motocykle od 50-175ccm. Firma istniała do 1985r. kiedy to wykupili ją chińczycy :bigrazz: :lalag: A model KS 80 został wprowadzony na rynek bodajrze w 1980r i było kilka wersji tego modelu ( KS 80, KS 80 Touring, KS 80 Super, KS 80 Sport, KS 80 Super Sport [ w poście o Zündappie użytkownika motorzeszow opisałem trochędanych technicznych tego pojazdu. Z częsciami jest bardzo kiepawo, można dostać zestawy tłoków (125zł), zębatki (95zł/szt) klocki hamulcowe, korki od baku (78zł/szt.). Sporo częsci można znaleźć na ebay.de, ale koszty przesyłki trochę zniechęcają do zakupów, a i częsci nie są tanie. Cylinder jest pokryty powłoką nikasilu... A z resztą przeczytaj tamten temat, są opisane ważniejsze dane techniczne. A co do prędkości to na standardowych zębatkach (16x39) można bez problemu utrzymywać prędkość 80-90km/h, a prędkość maksymalna na tym przełożeniu to ok.120km/h ;)

 

Możesz wpisać w google Zündapp to zobaczysz wytwory tej fabryki :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czlowieku zastanów sie co mówisz myślisz że ns-1....... 50cm3 ma 16 koni weź mnie nierozśmieszaj :biggrin:

ns1 ma 16KM a mbx około 10KM a za te pieniadze najpredzej dostaniesz mbxa lub rg bo za dobrą ns1 to trzeba dac koło 4 tys.

Powiem ci tak jeśli gustujesz w alfaltach to śmiało bierz suze rg (13km) albo mbx

a jeśli gustujesz w blotach i lasach to śmiało polecam ci dt 80 (podobne ceny do wyzej wymienionych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiadomo czy koleś miał doczynienia z takim ścigiem małym, ma wpisane że ogar i wsk, no... chłopie, jeśli chcesz ścigacza to weź pod uwage wysoko obrotowy silnik, czyli bieg jałowy 2000obr/min ruszanie przy 5000obr/min (simson ma 5500obr/min maksymalnie i "miękki gaz")

od 7000 do 12000obr/min przyśpieszanie, zbiera się taki sprzęt ładnie, mi osobiście to nie pasowało bo to jest męczące, a pozatym niemiłosierny dzwięk z tłumika, pirdzik.. bierz jakieś enduro.. wysokie miękkie silnik bierze od dołu polecam suzuki dr 125 na motorower, 4T i nie ma problemu prędkość ok. 100km/h ale za to nie ma momentu zamulenia na obojętnie jakim biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiadomo czy koleś miał doczynienia z takim ścigiem małym, ma wpisane że ogar i wsk, no... chłopie, jeśli chcesz ścigacza to weź pod uwage wysoko obrotowy silnik, czyli bieg jałowy 2000obr/min ruszanie przy 5000obr/min (simson ma 5500obr/min maksymalnie i "miękki gaz")

od 7000 do 12000obr/min przyśpieszanie, zbiera się taki sprzęt ładnie, mi osobiście to nie pasowało bo to jest męczące, a pozatym niemiłosierny dzwięk z tłumika, pirdzik.. bierz jakieś enduro.. wysokie miękkie silnik bierze od dołu polecam suzuki dr 125 na motorower, 4T i nie ma problemu prędkość ok. 100km/h ale za to nie ma momentu zamulenia na obojętnie jakim biegu

 

za 2500zzl napewno kupi dr125 na motorower....

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...