marcs Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 witam wszystkich forumowiczów!mam pytanie co do wolnych obrotów w jawie 350 (nie ts)otóż nie wiem jak ustawić wolne obroty w jawieczy ktoś wie?? jak tak to piszcie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 O ustawianiu obrotow bylo juz kilkaset razy!!!!!!!!! Ja sam pisalem ten sam txt okolo 10 razy :/ Wiec poszukaj troche bo to naprawde nie boli :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcs Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 O ustawianiu obrotow bylo juz kilkaset razy!!!!!!!!! Ja sam pisalem ten sam txt okolo 10 razy :/ Wiec poszukaj troche bo to naprawde nie boli :) POZDRO szukałem i nie znalazłemznalazłem tylko jak ustawić obroty w jawie ale TS a ja potrzebuje do zwykłej 350 6Vwięc piszcie jak możecie. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 (edytowane) Było wiele razy, Tak w telegraficznym skrócie:Masz 2 śrubki w tym gaźniku, od regulacji składu mieszanki i tą co podpiera przepustnice (zderzakowa). Śrubkę od regulacji składu mieszanki wykręcasz o 1,5 obrotu, zapalasz motocykl. Śrubką zderzakową ustawiasz tak aby motocykl nie gasł, śrubką od regulacji składu mieszanki kręcisz delikatnie tak długo aż osiągniesz maksymalne obroty, gdy tak się stanie to wykręcasz śrubkę od przepustnicy aż obroty spadną do pożądanych. Ja tak robię i nie mam problemów z regulacją gaźnika. PS. Jak znalazłeś sposób regulacji w Jawie TS to jest on analogiczny do sposobu regulacji w zwykłej 6-cio voltówce. Edytowane 4 Października 2006 przez Yool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcs Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Było wiele razy, Tak w telegraficznym skrócie:Masz 2 śrubki w tym gaźniku, od regulacji składu mieszanki i tą co podpiera przepustnice (zderzakowa). Śrubkę od regulacji składu mieszanki wykręcasz o 1,5 obrotu, zapalasz motocykl. Śrubką zderzakową ustawiasz tak aby motocykl nie gasł, śrubką od regulacji składu mieszanki kręcisz delikatnie tak długo aż osiągniesz maksymalne obroty, gdy tak się stanie to wykręcasz śrubkę od przepustnicy aż obroty spadną do pożądanych. Ja tak robię i nie mam problemów z regulacją gaźnika. PS. Jak znalazłeś sposób regulacji w Jawie TS to jest on analogiczny do sposobu regulacji w zwykłej 6-cio voltówce. dzięki ale od niedawna zostałem posiadaczem jawy więc jakbyś mógł napisać w którym dokładnie miejscu jest ta śrubka od regulacji składu mieszanki i ta zderzakowa to byłbym bardzo wdzięczny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) http://img145.imageshack.us/my.php?image=gaznikcz43lnhh7.jpg 1- śruba od podnoszenia przepustnicy2- śruba od regulacji składu mieszanki Najlepiej załatw sobie jakąś książkę do Jawy Edytowane 5 Października 2006 przez Yool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Z tego co ja wyczytalem srube od powietrza powinno sie zakrecic na cacy i potem odkrecic ja na 2,5 obrotu a potem obroty wyregulowac wedlug potrzebPozdro =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 (edytowane) Z tego co ja wyczytalem srube od powietrza powinno sie zakrecic na cacy i potem odkrecic ja na 2,5 obrotu a potem obroty wyregulowac wedlug potrzeb to nie ma znaczenia możesz jej wcale nie wykręcać odpalić moto i przepustnica trzymać obroty i potem wykręcać.........i tak jej położonie końcowe w każdym silniku sie rózni nie ma recepty że np 6 obrotów tak jak yool podał reguluje sie 90% silników o małej pojemności są oczywiście nieliczne wyjątki np ogar 200 ale generalnie większość ........ o sory nier zauważyłem daty.........można do kosza Edytowane 2 Września 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.