Skocz do zawartości

obroty jawa 350


marcs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O ustawianiu obrotow bylo juz kilkaset razy!!!!!!!!! Ja sam pisalem ten sam txt okolo 10 razy :/ Wiec poszukaj troche bo to naprawde nie boli :) POZDRO

 

szukałem i nie znalazłem

znalazłem tylko jak ustawić obroty w jawie ale TS a ja potrzebuje do zwykłej 350 6V

więc piszcie jak możecie. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było wiele razy,

 

Tak w telegraficznym skrócie:

Masz 2 śrubki w tym gaźniku, od regulacji składu mieszanki i tą co podpiera przepustnice (zderzakowa). Śrubkę od regulacji składu mieszanki wykręcasz o 1,5 obrotu, zapalasz motocykl. Śrubką zderzakową ustawiasz tak aby motocykl nie gasł, śrubką od regulacji składu mieszanki kręcisz delikatnie tak długo aż osiągniesz maksymalne obroty, gdy tak się stanie to wykręcasz śrubkę od przepustnicy aż obroty spadną do pożądanych.

 

Ja tak robię i nie mam problemów z regulacją gaźnika.

 

PS. Jak znalazłeś sposób regulacji w Jawie TS to jest on analogiczny do sposobu regulacji w zwykłej 6-cio voltówce.

Edytowane przez Yool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było wiele razy,

 

Tak w telegraficznym skrócie:

Masz 2 śrubki w tym gaźniku, od regulacji składu mieszanki i tą co podpiera przepustnice (zderzakowa). Śrubkę od regulacji składu mieszanki wykręcasz o 1,5 obrotu, zapalasz motocykl. Śrubką zderzakową ustawiasz tak aby motocykl nie gasł, śrubką od regulacji składu mieszanki kręcisz delikatnie tak długo aż osiągniesz maksymalne obroty, gdy tak się stanie to wykręcasz śrubkę od przepustnicy aż obroty spadną do pożądanych.

 

Ja tak robię i nie mam problemów z regulacją gaźnika.

 

PS. Jak znalazłeś sposób regulacji w Jawie TS to jest on analogiczny do sposobu regulacji w zwykłej 6-cio voltówce.

 

dzięki ale od niedawna zostałem posiadaczem jawy więc jakbyś mógł napisać w którym dokładnie miejscu jest ta śrubka od regulacji składu mieszanki i ta zderzakowa to byłbym bardzo wdzięczny. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img145.imageshack.us/my.php?image=gaznikcz43lnhh7.jpg

 

1- śruba od podnoszenia przepustnicy

2- śruba od regulacji składu mieszanki

 

 

Najlepiej załatw sobie jakąś książkę do Jawy

Edytowane przez Yool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Z tego co ja wyczytalem srube od powietrza powinno sie zakrecic na cacy i potem odkrecic ja na 2,5 obrotu a potem obroty wyregulowac wedlug potrzeb

 

to nie ma znaczenia możesz jej wcale nie wykręcać odpalić moto i przepustnica trzymać obroty i potem wykręcać.........i tak jej położonie końcowe w każdym silniku sie rózni nie ma recepty że np 6 obrotów

 

tak jak yool podał reguluje sie 90% silników o małej pojemności są oczywiście nieliczne wyjątki np ogar 200 ale generalnie większość ........

 

o sory nier zauważyłem daty.........można do kosza

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...