adamejro Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Z kumplem na suzuki gsx 600 f z 97r we dwóch jechaliśmy 220 na maksa.Więc ja bym się nie przejmował na twoim miejscu tymi osiągami, jeśli chcesz poprawić osiągi zmieni zębadki z tyłu miej a z przodu więcej zębów daj. Ale wtedy stracisz na przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Kto Ci to powiedział ? Gdzie to przeczytałeś ? W szkole 5 lat zarówno to jak i wiele innych rzeczy wałkowałem na ten termat. Nie wiesz jaki ma wpływ liczba oktanowa na spalanie mieszanki? A czemu w dobre sportowe wozy można zalewać tylko 98 i czemu wycofano z rynku zółtą etylinkę niskooktanową? Nie twierdze że po zalaniu 98 moto Ci z pod dupska ucieknie ale różnica musi być odczuwalna o ile moto jeszcze kompreche trzyma :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Miałem też GSXa 600 z 92 roku, sam nie miałem okazji go sprawdzić ale gość który go kupił napisał mi że na maxa idzie 245 :icon_mrgreen: Co do paliwa to napewno na 98 będzie lepiej śmigał ale co w takim razie mają powiedzieć amerykańcy na tej swojej przechrzczonej wodzie. Ten twoj kupiec to byl mocny optymista -:biggrin:Co do amerykanskiego paliwa to mimo nizszych wartosci liczbowych w nazwach jest pod wzgledem liczby oktanowej rownowazne europejskiemu, a cala roznica wynika z innego sposobu jej mierzenia. Poza tym mozesz tutaj kupic po prostu benzyne 100 oktan, co prawda nie na kazdej stacji, ale mozna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mam GSX600F-a z 1999roku. Jest to wersja otwarta-87KM, Z tym ze motocykl osiaga predkosc 210km/h. Co moze byc przyczyna?Podobno one jezdza 230-240km/h. Aha i jeszcze jedno-przy tej predkosci bardzo duzo pali(wir w baku:)-czy ten typ tak ma??Moze to wina oryginalnego tlumika??I drugie pytanie-przy jezdzie bez trzymanki po pewnym czasie kierownica zaczyna ostro chodzic na boki-czy to te slynne shimmi?? Pisałeś ten post w wersji dla niedowidzących :icon_idea: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Kolego ! Mialem GSX F'a. W Brief'ie predkosc max podana byla 215 km / h. I tyle tez jedzie. Po dobrym wyregulowaniu gaznikow i zaworow szybkosciomierz pokazywal 220 km/h. ( blad licznika ) Wszelkie podawania V-Max powyzej 215 to po prostu bujda. POZDRAWIAM :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Ja miałem Jajko noweczk e z salonu '98 , bez zadnych przerubek i powim ci ze to moto jest ciezkie i chyba te 10 -15 km/h to zalezy tez od warunków na drodze. Leciałem nim sam 225, ale czasem 215 było ciezko osiągnąć. Zgadzam sie z przedmówca ze predkosci w jajku rzedu 240 sa wyssane z palca. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.