dżej_si Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Wielkie dzięki wszystkim za porady. Jestem już prawie na 100% zdecydowany na zakup. Jeszcze tylko muszę przespać się z tematm, krótka rozmowa z żoną :) i heja. Jeszcze jedno (nie mające wpływu na decyzję):Maślak napisał, że przy moim wzroście (176 cm) nie muszę niczego przerabiać przy podnóżkach, wtedy będę czuł się prawie wygodnie. Czy to znaczy, że przy podłodze, z moim wzrostem, będzie gorzej? Taką podłogę właśnie chciałem sobie zamontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 czolem,Ja osobiscie nie jestem zwolennikiem podlog. Ja bym kupil inne gmole na przod oraz zamontowal spacerowki. To jest o wiele wygodniejsze rozwiazanie niz podlogi - ale to sprawu gustu rzecz jasna. Pozdro,cender Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Zakładając, że zarówno spacerówki, jak i podłoga, będą wyglądać OK, najważniejsza dla mnie będzie funkcjonalność i wygoda. Co do gmoli, dlaczego byś je zmienił? Estetyka, czy może względy praktyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Zakładając, że zarówno spacerówki, jak i podłoga, będą wyglądać OK, najważniejsza dla mnie będzie funkcjonalność i wygoda. Co do gmoli, dlaczego byś je zmienił? Estetyka, czy może względy praktyczne?Bo te gmole są tak malutkie, że wątpię, żeby ochroniły silnik i inne graty przy ew. glebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) Czolem,Z kilu powodow:- te co masz niewiele chronia- brzydkie- jak bedziesz mial szersze gmole na ktorych zamontujesz spacerowki bedzie ci po prostu wygodniej - zbiornik w XVS650 jest dosc szeroki Pozdro,Cender Edytowane 2 Października 2006 przez Cender Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Argumenty sa przekonujące. Mam jeszcze jeden problem/pytanie, który dla mnei jest dość istotny:wstępnie planowałem stawiać moto w garażu razem z Garbem. Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę? Niestety nie mam nikogo z motorem, kto mógłby mi to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę? Może być problem.Będzie ciasno... Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Argumenty sa przekonujące. Mam jeszcze jeden problem/pytanie, który dla mnei jest dość istotny:wstępnie planowałem stawiać moto w garażu razem z Garbem. Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę? Niestety nie mam nikogo z motorem, kto mógłby mi to sprawdzić.2,5 m szerokości, to masz miejsca że ho ho. Garbi po prawej ścianie, a moto po lewej i wszystko pasi, i motkiem wjedziesz i z autka wysiądziesz. Ja mam mniej miejsca i daję radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 2,5 m szerokości, to masz miejsca że ho ho. Zwróć uwagę, że w drugą stronę jest tylko 1,60 m, a Dragstar jest sporo dłuższy. No, chyba że będzie parkował w poprzek. Ale też może być ciasnawo, bo Dragstar ma 2,45 m. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Moto można ustawić po przekątnej prostokąta, poza tym teoretycznie jakiś kawałek wejdzie między auto a ścianę. Zobczymy jak to będzie w praktyce, bo trzeba będzie w ten sposób ustawić ok. 240 kg. Ale myślę, że dam radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Zwróć uwagę, że w drugą stronę jest tylko 1,60 m, a Dragstar jest sporo dłuższy. No, chyba że będzie parkował w poprzek. Ale też może być ciasnawo, bo Dragstar ma 2,45 m.Zrozumiałem, że przed autkiem jest 1,6 m, a z boku 2,5 m. Ale jak wolny jest tylko taki prostokąt, to faktycznie ciężkawo będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Zrozumiałem, że przed autkiem jest 1,6 m, a z boku 2,5 m. Ale jak wolny jest tylko taki prostokąt, to faktycznie ciężkawo będzie. Tak, garaż ma 2,50 m (no, może 2,60) szerokości, a za Garbem do wjazdu, jest 1,60 m. Kurcze, to mnie zmartwiłeś, bo myślałem, że wprowadzając go tyłem jakoś go postawię w poprzek garażu. Może się uda obok, wzdłuż, ale musiałbym wiedzieć, jaka jest, po postawieniu go na nóżkę, szerokość motoru, to znaczy od lewego do prawego skrajnego punktu. Nie chciałbym, żeby się opierał o samochód.A co powiecie o takim rozwiązaniu: Garb ma 1,50 m, garaż j.w., tak więc zostaje ok. 1,10 m szerokości garażu. Czy można w takim przypadku dorobić jakąś podstawę pod nóżkę, żeby motor tak się nie kładł i postwić go wzdłuż? To znaczy dorobić można, ale czy spełniałoby to swoją funkcję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 A co powiecie o takim rozwiązaniu: Garb ma 1,50 m, garaż j.w., tak więc zostaje ok. 1,10 m szerokości garażu. Czy można w takim przypadku dorobić jakąś podstawę pod nóżkę, żeby motor tak się nie kładł i postwić go wzdłuż? To znaczy dorobić można, ale czy spełniałoby to swoją funkcję?Jeśli podłożysz jakiś grubszy klocek pod stopkę, aby się moto nie kładł za bardzo, to może...? Choć motocykl ma właśnie ok. 1.10 szerokości w najszerszym miejscu. Ale powinien się mieścić. Ale sakwy będziesz musiał demontować do garażu. Mam ten sam problem, tylko szerszy (3,2 m) garaż i "ciut" szerszy samochód (2 m). Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Drag ma ok 2,45 długości ale przy skręconej kierownicy powinieneś zyskać ok 15-20 cm, co przy twoich rozważaniach ma duże znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.