Skocz do zawartości

Drag Star - czy wart tych pieniędzy?


dżej_si
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki wszystkim za porady. Jestem już prawie na 100% zdecydowany na zakup. Jeszcze tylko muszę przespać się z tematm, krótka rozmowa z żoną :) i heja.

 

Jeszcze jedno (nie mające wpływu na decyzję):

Maślak napisał, że przy moim wzroście (176 cm) nie muszę niczego przerabiać przy podnóżkach, wtedy będę czuł się prawie wygodnie. Czy to znaczy, że przy podłodze, z moim wzrostem, będzie gorzej? Taką podłogę właśnie chciałem sobie zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że zarówno spacerówki, jak i podłoga, będą wyglądać OK, najważniejsza dla mnie będzie funkcjonalność i wygoda.

Co do gmoli, dlaczego byś je zmienił? Estetyka, czy może względy praktyczne?

Bo te gmole są tak malutkie, że wątpię, żeby ochroniły silnik i inne graty przy ew. glebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem,

Z kilu powodow:

- te co masz niewiele chronia

- brzydkie

- jak bedziesz mial szersze gmole na ktorych zamontujesz spacerowki bedzie ci po prostu wygodniej - zbiornik w XVS650 jest dosc szeroki

 

 

Pozdro,

Cender

Edytowane przez Cender
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argumenty sa przekonujące.

 

Mam jeszcze jeden problem/pytanie, który dla mnei jest dość istotny:

wstępnie planowałem stawiać moto w garażu razem z Garbem. Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę? Niestety nie mam nikogo z motorem, kto mógłby mi to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę?

Może być problem.

Będzie ciasno...

Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Argumenty sa przekonujące.

 

Mam jeszcze jeden problem/pytanie, który dla mnei jest dość istotny:

wstępnie planowałem stawiać moto w garażu razem z Garbem. Kiedy "upcham" Garba w garażu, zostaje mi 1,60 m długości i 2,5 m szerokości. Jak myślicie, da się wcisnąć Yamaszkę? Niestety nie mam nikogo z motorem, kto mógłby mi to sprawdzić.

2,5 m szerokości, to masz miejsca że ho ho. Garbi po prawej ścianie, a moto po lewej i wszystko pasi, i motkiem wjedziesz i z autka wysiądziesz. Ja mam mniej miejsca i daję radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5 m szerokości, to masz miejsca że ho ho.

Zwróć uwagę, że w drugą stronę jest tylko 1,60 m, a Dragstar jest sporo dłuższy. No, chyba że będzie parkował w poprzek. Ale też może być ciasnawo, bo Dragstar ma 2,45 m.

Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto można ustawić po przekątnej prostokąta, poza tym teoretycznie jakiś kawałek wejdzie między auto a ścianę. Zobczymy jak to będzie w praktyce, bo trzeba będzie w ten sposób ustawić ok. 240 kg. Ale myślę, że dam radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę, że w drugą stronę jest tylko 1,60 m, a Dragstar jest sporo dłuższy. No, chyba że będzie parkował w poprzek. Ale też może być ciasnawo, bo Dragstar ma 2,45 m.

Zrozumiałem, że przed autkiem jest 1,6 m, a z boku 2,5 m. Ale jak wolny jest tylko taki prostokąt, to faktycznie ciężkawo będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałem, że przed autkiem jest 1,6 m, a z boku 2,5 m. Ale jak wolny jest tylko taki prostokąt, to faktycznie ciężkawo będzie.

 

Tak, garaż ma 2,50 m (no, może 2,60) szerokości, a za Garbem do wjazdu, jest 1,60 m. Kurcze, to mnie zmartwiłeś, bo myślałem, że wprowadzając go tyłem jakoś go postawię w poprzek garażu. Może się uda obok, wzdłuż, ale musiałbym wiedzieć, jaka jest, po postawieniu go na nóżkę, szerokość motoru, to znaczy od lewego do prawego skrajnego punktu. Nie chciałbym, żeby się opierał o samochód.

A co powiecie o takim rozwiązaniu: Garb ma 1,50 m, garaż j.w., tak więc zostaje ok. 1,10 m szerokości garażu. Czy można w takim przypadku dorobić jakąś podstawę pod nóżkę, żeby motor tak się nie kładł i postwić go wzdłuż? To znaczy dorobić można, ale czy spełniałoby to swoją funkcję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o takim rozwiązaniu: Garb ma 1,50 m, garaż j.w., tak więc zostaje ok. 1,10 m szerokości garażu. Czy można w takim przypadku dorobić jakąś podstawę pod nóżkę, żeby motor tak się nie kładł i postwić go wzdłuż? To znaczy dorobić można, ale czy spełniałoby to swoją funkcję?

Jeśli podłożysz jakiś grubszy klocek pod stopkę, aby się moto nie kładł za bardzo, to może...? Choć motocykl ma właśnie ok. 1.10 szerokości w najszerszym miejscu. Ale powinien się mieścić. Ale sakwy będziesz musiał demontować do garażu. Mam ten sam problem, tylko szerszy (3,2 m) garaż i "ciut" szerszy samochód (2 m).

Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...