simsonkr Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Czy ten dodatek naprawde jest tak istotny i czy on zwiększa liczbę oktanów czy zmniejsza. A tak po drodze:D czy da sie jakoś zwiększyć liczbe oktan....i czy ktoś z was jechał na eterze wymieszanym z paliwem:D ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 o jaki dodatek Ci chodzi-ten który niby zalecali po wycofaniu wachy uniwersalnej? jeśli o to Ci chodzi to to jest pic na wode-niczemu to nie pomaga,jedynie miało to zapobiec w starzych samochodach wypalaniu gniazd zaworowych a ja mam starego poldka i nie używam tego od początku i nic się nie dzieje a do motocykli nie trzeba tego w ogóle używać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 WitamCytat z forum Dziki Junak:Chcialbym Wam przedstawic krotka autentyczna historie : kolekcjoner starych samochodow spod Krakowa bardzo dbal o dawkowanie dodatku potasowego do paliwa. Pech chcial,ze podczas tego zabiegu mial ranke na palcu i ten srodek potasowy dostal mu sie do krwioobiegu. Po zaledwie dwoch godzinach wdalo sie zakazenie tak wielkie, ze trzeba bylo amputowac reke.Historie opowiedzial mi syn chirurga,ktory przeprowadzal zabieg.Roland >Normalnie straszne....Az sie nie chce wierzyc...Generalnie - potas jest w wielu lekarstwach - ale w wiekszejdawce szybko zabija - patrz pani doktor - ksywa - potasek - z pogotowiaratunkowego miasta UC ._______________________________________________Hej. Kumpel pracuje w pogotowiu i jest ratownikiem. Kiedys mowil mi odnosnie"afery lowcowskor" ze jakas sol potasowa jest idealnym srodkiem do usmiercania bowystarczy niewielkadawka i zgon murowany, i ciezko wykryc to po smierci. Oczywiscie on nikogonie zlowil,tylko to mi mowil. Widocznie jakas sol potasowa w "Unikacie"dziala tak samo" Czy to rzeczywiście możliwe?? nie chce mi sie wierzyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) Czy ten dodatek naprawde jest tak istotny i czy on zwiększa liczbę oktanów czy zmniejsza. A tak po drodze:D czy da sie jakoś zwiększyć liczbe oktan....i czy ktoś z was jechał na eterze wymieszanym z paliwem:D ?????? A zatem tobie jest to do niczego nie potrzebne poniewaz masz dwusuwa który ma głowice aluminiową...podobnie w poldku kolegi wyżej który równiez ma głowice aluminiową...ten dodatek jest potrzebny tylko wprzypadku głowic zeliwnych (np skoda, maluch) poniewaz paliwo P/b czyli bezołowiowe ma wyższa temperature spalania i w przypadku głowic żeliwnych które wolniej oddają energie cieplną moze powodowac (ta podwyższona temperatura się znaczy) wypalanie przylgni zaworowych :icon_mrgreen: co skutkuje ich złym przyleganiem oraz strata kompresji a co za tym idzie strata i tak mizernej mocy silnika :wink:....dlatego do dwusuwów i aut z głowicami aluminiowymi jest to kompletnie nie potrzebne poniewaz w dwusuwie nie masz zaworów a aluminiowe głowice szybciej rozpraszają ciepło przez co przylgnie się nie wypalają....(przykłądowy poltek tak samo jak fiat 125p który ma włąsnie głowice alu :eek:) Pozdrówka i nie lej szkoda kasy chyba że masz skodzie :cool: co do zatrucia to niestety ale gdyby zauwazył w pore że zapaprał sobie tą ranke to mógł ja przmyć wodą i by nic mu nie było...że się wdała infekcja to inna sprawa...zatrucie potasem jest mozliwe ale nie az tak baaardzo prawdopodobne...a co do soli potasowej to słynny PAWULON ;) który to powoduje rozluźnienie wszystkich mięsni łacznie z oddechowymi co skutkuje uduszeniem się pacjenta... :biggrin: POZDRO :crossy: ETER powiadasz :crossy: no cuż jak chcesz by twój silniczek poleciał w kosmos albo ty w ten kosmos poleciał w nieco inny sposób OK....ale nie polecam z dwóch powodów -> pierwszy to taki że jak mówiłem rozwalisz silnik ( no może wymieszany z benzyna nie będzie miał takiego kopa i twój tłoczek nie poleci na Azory po paraboli) a po drugie cięzko jest zdobyć eter etylowy.... Zwiększanie liczby oktanowej?...Jak do P/b 95 wlejesz drugie tyle P/b98 to uzyskach liczbę oktanową 96.5 czyli zwiększysz ją :)....tylko że zwiększenie liczby oktanowej NIC ci nie da bo masz zafiksowany kąt wyprzedzenia zapłonu i czy wlejesz 95 czy 98 będzie to samo....ale jak juz chcesz zwiększać to powiem Ci że bez aparatury łatwo nie da się jej zwiększyć...no chyba z epowyższym sposobem :P Edytowane 27 Września 2006 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZWYROLL69 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ja odradzam dodatkow przekonałem se ze w 2t moze tylko zamieszanie w silniku zrobic wypaliło mojemu kuzynowi 2 razy dzior w tłoku zawsze po dolaniu stp czy innego dadatku :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 poszukaj, było już o tym :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Kiedyś zasłyszałem, coś takiego, że w wiosce obok mojego miasteczka, koleś jeździł komarkiem ok 90km/h na właśnie eterze, czy też eterze wymieszanym z paliwem, ale komar wytrwał tydzień. Czy to prawda, to wątpie, bo za długo by wytrzymał :icon_twisted:.Samo wlanie Pb98 najczęściej osłabia silnik, czyli więcej oktanów nie wiąże się koniecznie z wzrostem mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 HAHAHA Komarek 90km/h... Tam by nie wytrzymal wal tlok a zreszta wszystko by nie wytrzymalo standardowe!! Dopre :icon_twisted: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.