bocian1989 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Siema !!!Mam problem z moja honda ns1. Problem polega na tym, że czasami wchodzi na obroty, a czasami nie. Jak sie przełamie i złapie wysokie obroty i jade sobie w miare szybko powyżej 5. tys obr. to normalnie chodzi. Ale gdy musze zwolnic, nacisne spszęgło i puszcze gaz i wskazówka opusci 5 tys. obrotów to motor dostaje muła i zatrzymuje sie na 2. tys . obr. i jak dodaje gazu to nic sie nie dzieje tylko ma takiego muła i póżźniej juz jest trudno zrobic aby wszedł na wysokie obroty. Czasami wystarczy pare chwil i wchodzi na obroty, a czasami to w ogóle nie chce wejsc. Co moze byc tego przyczyną ?? Prosze odpiszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Mysle ze dobrze by bylo przeczyscic gaznik i filtr powietrza i zobaczyc jakiego koloru jest swieca :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Dolkadnie - regulacja gaznika i przeczysczenie filtra :icon_eek: Jak to nie pomoze to zobaczylbym do zaworu :notworthy: PODZRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 a jeśli to nie pomaga to obniż iglicę, bo chyba ci się zalewa. albo możesz dać mniejszą dyszę główną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian1989 Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 (edytowane) A jak prawidłowo wyregulowac gaznik w NS1 ?? Ile obrotów trzeba krecic ta sróbką, i w którą strone ?? Odpiszcie Edytowane 27 Września 2006 przez bocian1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 MOżesz też mieć za duży pozim paliwa w komorze pływakowej, jak rozbierzesz gaznik do czyszczenia to zwróć na to uwagę.Pozdrawiam. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 A jak prawidłowo wyregulowac gaznik w NS1 ?? Ile obrotów trzeba krecic ta sróbką, i w którą strone ?? OdpiszcieJezeli Ci chodzi o srubke od powietrza to najpierw zagkrec ja na maxa i zobacz czy moto zgasnie albo bedzie sie dusisc jesli tak bedzie to dobrze bo to oznacza ze nie lapie lewego powietrza a jezeli lapie juz to lewe powietrze to musisz dojsc gdzie jest lapane. Regulujesz tak: odkrecajac(w lewo) zwiekszasz ilosc powietrza w mieszance a zakrecajac(w prawo) zmniejszasz iosc powietrza. Ja jak reguluje to zawsze patrze jak moto zchodzi z obrotow i wchodzi oraz czy rowno chodzi pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 heheh ja mialem to samo w mojej dt i to byla wina świecy :icon_exclaim: chodzilo o to ze za duza przerwa byla na elektrodzie i czasem iskra byla czasem nie. na niskich obrotach bylo ok ale na wysokich masakra przerywalo strasznie. pozdro! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 U mnie w nsr była to wina brudnej gąbki w filtrze powietrza POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio1981rr Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Siema !!!Mam problem z moja honda ns1. Problem polega na tym, że czasami wchodzi na obroty, a czasami nie. Jak sie przełamie i złapie wysokie obroty i jade sobie w miare szybko powyżej 5. tys obr. to normalnie chodzi. Ale gdy musze zwolnic, nacisne spszęgło i puszcze gaz i wskazówka opusci 5 tys. obrotów to motor dostaje muła i zatrzymuje sie na 2. tys . obr. i jak dodaje gazu to nic sie nie dzieje tylko ma takiego muła i póżźniej juz jest trudno zrobic aby wszedł na wysokie obroty. Czasami wystarczy pare chwil i wchodzi na obroty, a czasami to w ogóle nie chce wejsc. Co moze byc tego przyczyną ?? Prosze odpiszcieMiałem kiedyś ns1,ona ma gażnik z niewłaściwymi dyszami(za mały otwór w dyszy niskich obrotów)zwiększ otwór w tej dyszy a bez rozbierania gażnika wkręć do oporu śrubę od składu mieszanki.PS jestem mechanikiem motocyklowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 wiecie może jaka byłaby cena za naprawe takiej usterki?? ponieważ chciałbym kupić ns1 od tego kolegi jednak nie wiem ile mnie to bedzie kosztowało. odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 a ja mimo ze mechanikiem nie jestem to sie grzecznie zapytam skad wies, ze dysza wolnych jest za mala? wtedy gaslby na wolnych. druga sprawa to co ma dysza niskich do wkrecania sie na wysokie? najpierw to przeczysc gaznik i filtr i dopiero mozna rozmawiac na ten temat:) mile widziana dobrze "ustawiona" swieca(przerwa) bo ten egzemplarz lubi dokladnosc:)poza tym od kiedy kazdy silnik dwusuwowy reguluje sie w ten sam sposob? to, ze u ciebie dziala, nie oznacza tego, ze i u niego to bedzie dzialac. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 hmmm... ta zamała dysza to moze być to. Czy te motocykle były jakoś blokowane np. przezzweżke w krućcu? Jeśli tak to mozliwe ze dysza jest zbyt mała. Co do tego co dysza wolnych obrotó ma do wkrecania tojuzo odpowiadam gaźnik skała sie z kilku przyrządów odpowiadajach za kilka krańcowych otwarć przepustnicy jeśli któreś z nich jest wadliwe to gaźnik niebedzie poprawnie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 tak, ale dysza wolnych w tym wypadku nie wydaje mi sie ze bedzie miala az tak duzego znaczenia. wiadome, iz gaznik nie jest prosta konstrukcja, ale nie ma co przesadzac... zreszta wez pod uwage, ze na forum pojawilo sie ostatnio z osiem tysiecy nowych uzytkownikow z honda NS1(ahhh, te granice...) i zaden nie narzekal na za male dysze... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 A powiedzcie mi jaka powinna byc swieca do ns1, bo jak sprawdzałem to moja była raz zakopcona a raz mokra. I czy nieodpowiednia świeca moze miec wpływ na mój problem ?? I jeszcze jedno. Jak w ns1 wyczyscic filtr powietrza ?? Tam w srodku nie ma żadnej gąbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.