koks Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 jak w temacie. jak oceniacie to moto? i jak jest z jego serwisem i niezawodnoscia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 niestety duzo nie moge powiedziec bo za krotko jestem jej posiadaczem. mam wersje E 119kg i 50 KM. zawieszenie jest w tej wersji od RMZ. poprostu starch w trampkach. wg mnie zadne seryjne enduro sie z nim nie rowna ;d pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 (edytowane) niestety duzo nie moge powiedziec bo za krotko jestem jej posiadaczem. mam wersje E 119kg i 50 KM. zawieszenie jest w tej wersji od RMZ. poprostu starch w trampkach. wg mnie zadne seryjne enduro sie z nim nie rowna ;d pzdrNiestety, ale nawet wersja E nie ma zawiechy od rmz. Dr-z ma z przodu zwykłe, a rm-z juz ma ups. Jedyne co to marka zawieszeń jest ta sama. Ale nawet pewny nie jestem.Seryjnych enduro jest dużo wiecej lepszych w tej klasie, chodźby ktm exc400, czy Yamaha wr400f Edytowane 26 Września 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 zawieszenie nie jest od rmz-ty, ale daje rade w terenie i na torze. oczywiście nie ma co stawiać drz-ty koło wyczynowych sprzętów, bo jest tylko parametrami na papierze podobna, ale w rzeczywistości spokojniej oddaje moc. co nie umniejsza jej wartości, bo jak ktoś takiego właśnie sprzętu potrzebuje, którym da się poszaleć a do tego nie jest uciążliwy w eksploatowaniu to jets to dobry wybór. wymiana oleju co 60 godzin w wersji E, w wersji S co 6 tys. kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuRi Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Czy ja wiem czy takie bezawryjne... Moze w porównaniu do innych enduro to tak ,ale przynajmniej dla mnie eksploatacja Dr-Z nie jest taka tania. Moze dlatego ze moja jest po lekkim tuningu i wlasnie to wiąże się z wiekszymi kosztami. Mam wymieniony cały układ wydechowy na yoshimure titanium, zmienione wałki rozrządu, gaźnik keihin mx fcr 41 od ktm'a dakarówki i pare innych drobiazgów. Faktem jest ze moc jest na prawde przyzwoita a raczej była bo sinik wygląda tak: http://bikepics.com/pictures/679482/http://bikepics.com/pictures/679480/http://bikepics.com/pictures/679492/http://bikepics.com/pictures/679484/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 O ja to niezle w niego pewnie wpakowales :notworthy: Zmieniales juz oklad korbowo-tlokowy?? Ile taka wymiana kosztuje w DRZ ?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 fuck a sadzilem ze zawiecha jest od rmz... mhm ok moze i wr400f i tego typu sprzety sa lepsze ale ja biore tez pod uwage cene... i jakos jak to kupowalem to wr exc itp odpadly w przedbiegach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.