xx CiNeK xx Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Miałem 100 procent ten sam problem. Na forum opisalem to dokładniej. Jest ten temat po tytułem Kaszląca Suzi GS500E. U mnie pomogło odblokowanie bo jednak miałem zdławioną wersję. Więc może jednak masz kastrata:) Z chęcią dowiem się co to takiego bo ostatnio też mi raz zakaszlała pomimo tego odblokowania. I stało się to przy większej prędkości:/ Ale nie zgasła. Pozdrowienia. Marcin. Ale skoro podgięcie coś dało to dobrze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 ja mam gsx 550 i problem dławienia występuje takze u mnie... przy spokojnej jezdze np przy 3-4 tys rpm silnik zaczyna sie dlawic i jak nie odkrece to po prostu stanie tak jakby paliwa nie dostawal , nie wspomne o tragicznym uruchamianiu silnika , nie raz krece tak dlugo rozrusznikiem az siada aku , pozniej pod prostownik krece dalej i predzej przy pozniej wkoncu odpali :/ , dodam ze jak tam krece to swiece sa suche wiec ewidentnie paliwo nie dochodzi ... co robic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xx CiNeK xx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 U mnie palił normalnie. Raz zakręciłem i już. A gasł przy wyższych obrotak a nie niższych. Może zabrudzony układ paliwowy... Ja bym sprawdził i przeczyścił filtr paliwa i gaźniki. Na moje niedoświadczone oko w tym jest u Ciebie problem bo jak odkręcisz to podciśnieniowy kranik wytwrza większe ciśnienie i przez brudny filtr przelatuje jakoś paliwo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 tez tak wlasnie mysle ide dzisiaj po nowy filtr paliwa :) , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Musisz sprawdzic przeplyw paliwa poczynajac od kranika a konczac na gaznikach.Czyli najpierw kranik do polozenia PRI i sprawdzasz czy leci, potem zdejmujesz wezyk paliwowy i krecisz w pozycji ON ( wezyk wkladasz do sloika zeby sie nie oblac ) wreszcie spuszczasz benzyne z gaznikow sprawdzajac czy wszedzie jest jej jednakowo duzo - zdaza sie ze zanieczyszczone sa filtry paliwa umieszczone na zaworkach iglicowych i to je trzeba wyczyscic po rozebraniu gaznikow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.