Xzibitos Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Witam wszystkich !!! Mam problem z moja Suzi. Gdy odpale ja jest wszystko ok wkreca sie na obr. zchodzi normalnie lecz gdy przejade ok 15 km zaczyna sie cos z nia dziac. Mianowicie zaczyna ja dlawic i po chwili staje wtedy musze chwilke poczekac i po 2 min moge znow jechac ale to tylko starcza na ok 2 km bo problem znow sie powtarza w kolko. Niemam pojecia co sie z nia dzieje, porozkrecalem gazniki poprzeczyszczalem to doczego moglem sie dostac kranik bak a ona dlaej nic. Prosze was o porady w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 W momencie pojawienia sie czkawki otworz wlew zbiornika paliwa i wtedy zobacz czy problemy ustana. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 W momencie pojawienia sie czkawki otworz wlew zbiornika paliwa i wtedy zobacz czy problemy ustana. Zainteresowałeś mnie tym, o co chodzi? Że dopływ powietrza do zbiornika jest odcięty i nie chce lecieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czesto krotkotrwala czkawka to wynik zatkanego odpowietrznika w zbiorniku. A ze trik latwy i do wykonania bez poslugiwania sie zadnymi narzedziami to polecam sprawdzic na poczatek. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xzibitos Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 W moim przypadku to nie jest wina zatkanego zbiornika. Sprawdzalem i dalej to samo. Pomocy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Jezeli masz w kraniku polozenie PRI, to zdejmij wezyk paliwa z krocca gaznika i sprawdz czy w tym polozeniu leje sie z niego benzyna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xzibitos Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Leje sie paliwo w tej pozycji !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżako28 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Leje sie paliwo w tej pozycji !!! a nie powinno , kranik jest na podciśnienie i po włączeniu silnika dopiero otwiera paliwo, sprawdz czy po rozgrzaniu śmierdzi paliwem z oleju w silniku, pewnie olej do wymiank, kranik do naprawy albo nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 dżako mylisz sie - w pozycji PRI paliwo spływa niezaleznie od tego czy jest wlaczony czy wylaczony silnik - od tego jest ta pozycja zeby zalac gazniki np po czyszczeniu lub po spuszczeniu z komor paliwa. pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiusiu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Witam, miałem dosyć podobne zachowanie mojej Suzi :) Okazało się, że to filtr powietrza był zabrudzony. Wpakowałem nowy filtr i GS śmiga jak powinna, bez żadnego dławienia. Możesz spróbować zrobić dziurę w filtrze, np. śrubokrętem i pojeździć, wtedy zobaczysz czy się dławi. Gorzej jeśli nadal będzie to samo, bo wtedy zostaniesz z dziurawym filtrem... :icon_rolleyes: Niektórzy też "piorą" filtr, osuszają i wsadzają ponownie... ale ja jakoś bym tego nie praktykował. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 dżako mylisz sie - w pozycji PRI paliwo spływa niezaleznie od tego czy jest wlaczony czy wylaczony silnik - od tego jest ta pozycja zeby zalac gazniki np po czyszczeniu lub po spuszczeniu z komor paliwa. pzdro Racja.Jezeli paliwo leci to teraz zostaw kranik w tej pozycji i przejedz sie kilkanascie km aby sprawdzic czy czasem dlawienie nie zniklo. Napisz jak bylo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xzibitos Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Dlawienie wystepuje dalej. Bede prubowal jeszcze podgjac blaszki kture sa na plywakach. Obnize je bo cos mi sie wydaje ze niedostaje tyle paliwa co czeba i dlawi go po przejechaniu tych kilku km a po postoju komory plywakowe sie napelniaja i dalej mozna jechac. Nic dzis zatestuje i dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżako28 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 dżako mylisz sie - w pozycji PRI paliwo spływa niezaleznie od tego czy jest wlaczony czy wylaczony silnik - od tego jest ta pozycja zeby zalac gazniki np po czyszczeniu lub po spuszczeniu z komor paliwa. pzdroprawdpodobnie masz rację, ale kolega z GSem lepiej niech sprawdzi zapach oleju, piszę bo miałem taki przypadek jak zostawiłem motocykl na zalewaniu i paliwo przelało się ze zbiornika do silnika a motocykl po rozgrzaniu zdychał a po ostygnięciu (chwila ) zapalał i tak wkółko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Dlawienie wystepuje dalej. Bede prubowal jeszcze podgjac blaszki kture sa na plywakach. Z tym trzeba uwazac, bo jak to zrobisz "na oko" to rozne rzeczy moga sie zaczac dziac.Poziom radze podwyzszyc nie wiecej niz o 1 mm, czy wiesz jak sie go mierzy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xzibitos Opublikowano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Niemam pojecia jak sie go mierzy. Pojgiolem je do dolu troszke tak o 3 mm zeby dostawal wiecej paliwa i zadzialalo chodzi plynnie i niegasnie jak poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.