dodi Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 hey Co może być przyczyną strzałów (ognistych) :P z rury kiedy trzymam motor na równych obrotach, w momencie odkrecania pracuje w miare normalnie.HONDA CRF 450R POMOCY ! dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Źle ustawiony zapłon? Tzn. zbyt opóźniony albo przyspieszony? Tak mi się wydaję ale to raczej jest strzał :P . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 No ja bym wlasnie tez tak powiedzial :P Zbyt opozniony i mieszanka sie spala po uchyleniu zaworow od wydechu i tam czesc energii odklada sie i zapala resztki spalin itp :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) No ale jak jest to moto w miare nowe to przeciez ma zaplon elektroniczny bez mozliwosci regulacji. Chyba ze w tym konkretnym motocyklu jest regulacja.A jak wyglada kwestia luzow zaworowych, czy czasem nie sa za male ?Jezeli jest to 4 suw oczywiscie. Adam M. Edytowane 24 Września 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 jest to 4T i właśnie po wymianie zaworów ale luz był OK, muszę jeszcze raz sprawdzić poprawność założenia łańcuszka rozrządu. Zapłon jest elektroniczny. Zastanawiam się jeszcze nad dużym stanem paliwa w gaźniku dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 to raczej musi być coś powiązane z zapłonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 No to sprawdz ustawienie rozrzadu, bo to jedyna mozliwosc zeby przestawic zaplon ( przestawienie rozrzadu o 1 zab ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Mysle własnie ze to wina rozrządu. Niewiem czy to ma gaznik czy wtrysk jesli gaznik to moze wina tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 jest gaźnik :P ale od rozrzadu musze zaczac dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Siemka Może to właśnie gaźnik - za bogata mieszanka i nie spala wszystkiego a to czego nie spalił dostaje się do wydechu i tam następuje zapłon. Czy strzela na zimnym i na ciepłym silniku ?Jaki jest kolor świecy ? Choć przeważnie silniki strzelają jak jest za uboga mieszanka z tym że wtedy strzela w gaźnik. Ale taj jak wcześniej powiedziano pewnie to wina rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodi Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 zapaliłem go i odrazu tak srzelał przjechalem tylko trosze i go zgasiłem także cięzko mi odpowiedzieć czy na bardzo rozgrzanym będzie to samo ale raczej tak, musze sprawdzić ten rozrząd bo dodatkowo nie trzyma wolnych obrotów. dodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.