nerlst Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Witam Mam taki mały problem tzn. dzisiaj wymieniłem tarcze sprzęgłowe i strasznie ciężko wchodzą biegi. Sprzęgło wyregulowałem tak:- odkręciłem linke od sprzęgła- wkręcałem śrube od regulacji do mometnu, aż wyczułem opór- odkręciłem o 1 obrót śrube od regulacji sprzęgła- przykręciłem linkę- dokręciłem o 1 obrót śrubę od regulacji sprzęgłaSprzęgło chodzi bardzo dobrze i się nie ślizga, ale ciężko wchodzą biegi, a luz da się włączyć tylko z dwójki i to też nie łatwo. Jutro wkręcę tą śrubę od regulacji trochę głębiej, ale czy to nie spowoduje ślizgania się sprzęgła? (nie zdążyłem sprawdzić bo nie miałem czasu) Może znacie jakieś lepsze sposoby regulacji sprzęgła, albo wiecie co mogłem zrobić nie tak? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 a nalales oleju do sprzegla ?? ;p;p;p;a tak na serio czy wlales stary olej czy nowy i jakiej gestosci bo to prawdopodobnie sklejaja ci sie tarcze sprzeglowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 a moje pytanie takie jaki masz sprzet ?? to lepiej bedzie nam odpowiedziec na twoje pytanie kolego nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Motocykl taki jak na fotce czyli Jawa CZ 350, olej nowy Hipol, lepkość 80W90 (zawsze taki lałem i problemów nie było), nowe tarcze namoczyłem w oleju przed włożeniem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 moim zdaniem to jest normalne przy nowych tarczach-pojeździj trochę i powinno ustąpić-jak tak mialem u mnie w moim moto i po jakiś 100 km ustawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Wychodzi na to że nie wysprzęgla ci do końca-problem ze zmianą biegu!Spróbuj pokręcic jeszcze śrubkami(inne ustawienia) :biggrin: Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 80W90? Coś mi się wydaje, że za bardzo gęsty. Czasami tarcze są za grube, przez prywaciarzy robione "na oko". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 nie bedzie gesty podciagnij sprzeglo i zobacz jak chodzi lub rozgrzej CZte podstaw ja na stopki centralne tylne kolo w gorze wbij bieg i zobacz czy zatrzymasz kolo noga jesli nie to masz zle wyregulowane sprzeglo i dlatego biegi tak ciezko chodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Okazało się, że przy regulacji warto wyjąć krzywke od półautomatu sprzęgła bo przeszkadza podczas regulacji tzn. jak wkręca się tą śrube od regulacji sprzęgła to łapka która trzyma linke idzie do góry, gdy łapka przestaje iść do góry tzn. że dalsze wkręcanie spowoduje włączenie sprzęgła. Jak przy regulacji jest włożona ta krzywka to łapka od linki przestaje iść do góry wcześniej przez co trudniej wyregulować sprzęgło. Wyjąłem krzywke i jak łapka przestała iść do góry, odkręciłem śrube od regulacji o 3 obroty, włożyłem krzywke i dokręciłem śrube od regulacji o 2,5 obrotu. Sprzęgło działa super :buttrock: Dominik D. gdzie śmigasz, bo ja jeżdżę po Radomiu i nie widziałem jeszcze Jawy :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbt Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 No to w końcu chodziło ci źle sprzęgło czy biegi?Jakby nie wysprzęglał to by ślizgał na tarczach, jak biegi ciężko wchodzą to prędzej już sprzęgło jest za słabo naciągnięte i biegi są wbijane na niepełnym sprzęgle. Hipol radzi sobie doskonale w tych sprzętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 To chyba jedno z drugim się wiąże, czyli jeśli ciężko wchodzą biegi to główną przyczyną może być źle wyregulowane sprzęgło. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.