Skocz do zawartości

KAWASAKI KLX 300r.


Rekomendowane odpowiedzi

Pragnę poznać opinie forumowiczów na temat tego moto. Są jacyś użytkownicy?

Szukam powoli lekkiego moto na przyszły sezon i jakoś tak najbardziel leży mi klx...Tyle że ciężko go u nas (Polska) spotkać (na allegro AŻ 1 sztuka obecnie!) Ma ktoś pojęcie jak się sprawuje ten motocykl w cięższym terenie - strome podjazdy, bagienka, hopy, wąwozy itp. Jak z trwałością kosztami utrzymania tego moto na sezon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze wystarczy poszukać, nieraz wole poszukać, bo szybciej znajde odpowiedź, czy to takie trudne kliknąć???

 

Widocznie nie umiesz wiec dam pare linków

 

 

A ty widocznie nie umiesz czytać ... :icon_mrgreen: i wychodzisz z błędnego założenia że większość forumowiczów to osoby niezdolne do kliknięcia myszką... ZMIEŃ NASTAWIENIE!

 

Mnie NIE interesuje KLX 250 (większość podanych przez ciebie linków)!!! Interesują mnie konkretne info od UŻYTKOWNIKÓW tego moto a nie zasłyszane opinie od niewiadomo kogo.

z całym szcunkiem - forum przeszukałem (jak również gooogle yahoo itp).

Wyszukane na forum posty przeszukałem i ...nic konkretnego nie znalazłem na temat KLX 300r.

 

planetklx.com !

 

 

DZIĘKI! Znam tę stronkę.... tak samo jak http://www.klxzone.co.uk/mainlinks.html

Jet tam faktycznie wiele informacji. Widzę że śmigasz na 300r? Jak się moto sprawuje w praktyce...

Edytowane przez jaruso13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 250 R czy 300 to praktycznie te same motocykle więc opinie o nich są takie same. Miałem KLXa 250 R przez kilka miesięcy. W terenie motocykl sprawdza się naprawde dobrze. Nawet werjsa 250 daje sobie rade lepiej niż np dr 350.

 

Czytałem gdzieś artykuł porównujący KLX 250 i 300r (chyba na KLXZONE) wg opisu 300r wypadał lepiej od KLX 250 pod wieloma względami m.in. lepsze zawieszenie,moment obrotowy (bo fabryczne modele mocą niewiele się różnią: 250 - 29 km, 300 - 33km -proszę mnie poprawić jeśli się mylę)

 

No właśnie jak to jest z tą mocą? Nie brakowało Ci jej w terenie? (w tej chwili śmigam na KLR 650 i ok 48 km - 150 kg bez płynów) Trzeba mocno kręcić silnik np w porównaniu z dr 350?

 

Teraz zauważyłem Strzałek, że jesteś z Ostródy - może znasz tego sprzęta: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M261917

...zastanawiam się czy nie wyruszyć na oględziny (bagatela 600 km) Może ktoś go oglądał?

Edytowane przez jaruso13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś artykuł porównujący KLX 250 i 300r (chyba na KLXZONE) wg opisu 300r wypadał lepiej od KLX 250 pod wieloma względami m.in. lepsze zawieszenie,moment obrotowy (bo fabryczne modele mocą niewiele się różnią: 250 - 29 km, 300 - 33km -proszę mnie poprawić jeśli się mylę)

 

No właśnie jak to jest z tą mocą? Nie brakowało Ci jej w terenie? (w tej chwili śmigam na KLR 650 i ok 48 km - 150 kg bez płynów) Trzeba mocno kręcić silnik np w porównaniu z dr 350?

Po klr bedzie Ci brakowało troszke mocy i szczególnie momentu. Klxa trzeba kręcić, że szybko się przemieszczać. W porównaniu do Dr 350 to na wysokich ma taką sama moc ale w średnim zakresie jest troche gorzej. KLX nadrabia prowadzeniem, wagą i poręcznościa w terenie. Mojego ważyliśmy z połową paliwa to ważył 116kg.

Ja miałem terenowe przełożenia i max jechał mi około 110-115 km/h za to w terenie jeżdziłem jeżdzłem z WRKami i KTMami i na prostych mi odchodzili ale w kretym i ciężkim terenie klx dawał sobie rade praktycznie jak wyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po klr bedzie Ci brakowało troszke mocy i szczególnie momentu. Klxa trzeba kręcić, że szybko się przemieszczać. W porównaniu do Dr 350 to na wysokich ma taką sama moc ale w średnim zakresie jest troche gorzej. KLX nadrabia prowadzeniem, wagą i poręcznościa w terenie. Mojego ważyliśmy z połową paliwa to ważył 116kg.

Ja miałem terenowe przełożenia i max jechał mi około 110-115 km/h za to w terenie jeżdziłem jeżdzłem z WRKami i KTMami i na prostych mi odchodzili ale w kretym i ciężkim terenie klx dawał sobie rade praktycznie jak wyczyny.

 

Cenne wskazówki.No teraz mam już lepsze wyobrażenie na temat KLX-a!

Jeśli o mnie chodzi to pewnie po KLR-ce docenie szczególnie niską wage i poręczność KLX-a:). KLR w ciężkim terenie uczy pokory....

Jak wyglada sprawa z wytrzymałością tego sprzętu, co ile serwis, regulacja zaworów itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenne wskazówki.No teraz mam już lepsze wyobrażenie na temat KLX-a!

Jeśli o mnie chodzi to pewnie po KLR-ce docenie szczególnie niską wage i poręczność KLX-a:). KLR w ciężkim terenie uczy pokory....

Jak wyglada sprawa z wytrzymałością tego sprzętu, co ile serwis, regulacja zaworów itp?

Co 2-3tys przydało by się wyregulowac zaworki i zmienic olej z filtrem, choć instrukcja podaje więsze przebiegi.

Regulacja zaworów jest metodą płytkową ( jak w WR) czyli troche droższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując sprzęt jest godny uwagi w przedziale do 10tys pln i pojemności do 400 cm3 dla kogoś kto cokolwiek miał z enduro do czynienia? Z czystym sumieniem poleciłbyś go mnie?

 

Co myślisz o tym:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M261917

 

lub http://allegro.pl/item128735289_kawasaki_klx_300r.html

 

więcej na allegro nie ma teraz

Edytowane przez jaruso13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena pierwszego KLX'a to jakieś nieporozumienie.. zresztą dokładasz 2 tys. i masz sprzęta młodszego o 3 lata.. wydaje mi sie , że ten z 2000 będzie lepsza inwestycją. Za swojego dałem 6300.. stan troche do roboty jest ale coraz bardziej cacy.. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena pierwszego KLX'a to jakieś nieporozumienie.. zresztą dokładasz 2 tys. i masz sprzęta młodszego o 3 lata.. wydaje mi sie , że ten z 2000 będzie lepsza inwestycją. Za swojego dałem 6300.. stan troche do roboty jest ale coraz bardziej cacy.. :icon_mrgreen:

 

Z którego roku masz moto? Co było do roboty? Pytam, bo może wiesz co w tych sprzętach najczęściej wysiada.

Oglądałem jednego KLX z 97r za 7 tys.pln to oprócz problemów z zapaleniem to miał kompletnie zużyte zawieszenie- amory do regeneracji, cięknące lagi i luzy...

Ile skłonny byłbyś zapłacić za KLX z 97r w powiedzmy idealnym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze KLX 650 R ?? mocy napewno nie braknie :icon_mrgreen: a i wagowo nie za duzy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem model 97' .. a do roboty to uszczelniacze lag , no i łańcuszek rozrządu czyli podstawa , nie strzelało nic , palił od kopa , nie kopcił.. Jeszcze leciutki luz na wachaczu za który nawet sie nie brałem i elektryka z której nie korzystam więc odpiąłem.. ale w miare wolnego czasu wszystko sobie po kolei zrobie.. no i widać , że jeździł bo wizualnie nie jest bdb.. ale myśle , że jak na KLX'a to było warto. :icon_mrgreen:

 

Co do ceny , no to myśle , że do 8.500 tys.

Edytowane przez RO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego 250R z 97 roku sprzedałem za 5700. Był zarejstrowany, miał zrobiony całyu tył, łożyska w kołach, wymieniony łańcuszek rozrządu, oraz 2 nowe zawory.

Co dziwne na allegro stał 2 miechy, kupił go pierwszy klient który go oglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...