Merh Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 eee-spoko! dzieki za foty :icon_twisted: chyba skorzystam z podpowiedzi.a jaki rozmiar simeringu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Mam słąbą pamięć a notatek pod ręką nie mam.Ale średnica simerra - chyba 25 x 37 x 7 - coś koło tego. Pomierz, wałek i co ci się uda kupić.Do tego klej dwuskładnikowy epoksydowy - taka plastelina Technicol-a - chyba tak to się nazywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 wielkie dzieki za odpowiedz! moze to uratuje moja skrzynie przed zatarciem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 jak z Junaka nie cieknie olej to znaczy, że nic nie ma i trzeba dolać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 i tu sie mylisz! tak bylo kiedys,kiedy nie mozna bylo niczego zalatwic. dzis sobie mozesz uszczelnic podatne na tą bolączek punkty na rozne sposoby. np takie jak podany wyżej. wystarczy sie przyłożyc :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatka Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Skrzydlaty ten simmer to chyba odwrotnie :D sprężynką do oleju :D A frezowanie to przedewszystkim z założenia, że jak coś robić to profesjonalnie :D Nie stosuje żadnej kropelki czy innej poxiliny bo może wytrzyma :) PozdrawiamArtur Sprzedam Junaka M07/10 http://allegro.pl/item136232891_junak_m07_10.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Skrzydlaty ten simmer to chyba odwrotnie ;) sprężynką do oleju :D A frezowanie to przedewszystkim z założenia, że jak coś robić to profesjonalnie :cool: Nie stosuje żadnej kropelki czy innej poxiliny bo może wytrzyma :biggrin: Masz dużo racji.Tak jak np. z tą sprężynką, ale nie w tym przypadku i przy takim rozwiązaniu. Może prostym, prymitywnym nawet ale sprawdzonym. Z tym frezowaniem, też zasadniczo masz rację - też tyle, że junak to słabo zaprojektowana konstrukcja, w wielu momentach mocno przekombinowana. Frezując dekiel spowodujesz skrócenie tulejki startera, która i tak ma ciężki żywot. Zastanawialiśmy się niedawno, czyby nie zastąpić tulejki brązowej długą tuleją stalową, ale i tak pozostaje problem jej stabilności w cienkim deklu. Jest to rozwiązanie stosowane w motocyklach NSU, a tam w tym miejscu Nie ma uszczelnienia i Nie cieknie :) A na marginesie - podparcie wałka startera w deklu zewnętrznym to naprawdę niefortunne rozwiązanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 o własnie! może szrzej na temat tego podparcia :icon_razz: jak duży wpływ ma wyrobienie tulejki w pokrywie silnika na szczelność oringu w deklu skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatka Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jest też patent z dłuższą tulejką startera w pokrywie skrzyni biegów - wtedy trzeba wykonać podtoczenia na 2 oringi.Niestety nie wiem jak się to sprawdza - podobno również działa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jest też patent z dłuższą tulejką startera w pokrywie skrzyni biegów - wtedy trzeba wykonać podtoczenia na 2 oringi.Niestety nie wiem jak się to sprawdza - podobno również działa ... To ja właśnie mówię o tulejce w deklu skrzyni biegów, bo ona jest najważniejsza.Ta zewnętrzna w pokrywie silnika, tylko psuje sprawę, bo jest przeważnie nieosiowa z tą w skrzyni. A jak się ma wyrobienie tulejki do sczelnosci oringu??Proste, jeśli masz luz poprzeczny powyżej 0,2 mm zwykły simmering jeszcze to ztoleruje, ale oring już nie.Zreszta uszczelnienie oringiem jest naprawdę mocno symboliczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Az z ciekawosci zajrzalem jak to angole rozwiazali w mojej BSA - walek kopniaka podparty jest z 2ch stron : - w deklu zamykajacym skrzynie biegow, - w wewnetrznej pokrywie silnika zakrywajacej mechanizm startera i mechanizm wyciskowy sprzegla jest sporej dlugosci nadlew z otworem i dluga tuleja trzymajaca walek z drugiej strony, - pokrywa zewnetrzna silnika ma tylko otwor w alu przez ktory wystaje walek kopniaka z podcieciem na srube mocujaca kopniak.Nie ma zadnego uszczelnienia ani pokrywa wewnetrzna, ani zewnetrzna ale nic stamtad nie cieknie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.