Skocz do zawartości

POMOCY simson tuning


ADID
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!

 

Mam zamiar kupic sobie simsona sr50 i kupic do niego:

1. TŁUMIK LEO-VINCE

2. Cylinder Simson s70 z głowicą (70ccm)

3. FILTR STOŻKOWY

5. Zębatka 17 lub18 zębów

6. Tuning kosz sprzęgła simson S70 niemiecki

7. WAŁ TUNINGOWY S70

WSZZYSTKO Z ALLEGRO !!!!

CO OTYM SADZICIE (moze znacie jakies lepsze sklepy z lepszym towarem)

 

Głuwne pytanie to co sadzicie o cylindrze 70ccm????????? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

 

Mam zamiar kupic sobie simsona sr50 i kupic do niego:

1. TŁUMIK LEO-VINCE

2. Cylinder Simson s70 z głowicą (70ccm)

3. FILTR STOŻKOWY

5. Zębatka 17 lub18 zębów

6. Tuning kosz sprzęgła simson S70 niemiecki

7. WAŁ TUNINGOWY S70

WSZZYSTKO Z ALLEGRO !!!!

CO OTYM SADZICIE (moze znacie jakies lepsze sklepy z lepszym towarem)

 

Głuwne pytanie to co sadzicie o cylindrze 70ccm????????? :biggrin:

 

Lepszy będzie oryginalny szlifowany na 60cm, bo w S70 jest zbyt ciężki tłok a poza tym więcej pali

Kolega ma s70 i ja go wyprzedzam moją sześcdziesiątką :bigrazz:

Na temat Leo vince'a nie wiem nic poza tym że jest cholernie drogi :biggrin:

Na allegro nie masz pewności co do jakości części a na http://www.simson.strona.pl/cennik.html masz napisane, jakie części kupujesz

Na osiemnastce będzie się za wolno zbierał (Przy koszu s70) a na czwórce nie wejdzie na największe obroty

polecał bym ci jeszcze binga 17

A tak poza tym to nowy tuningowy silnik (skrzynia V biegów, 60cm, koszyczek s70, wypełniany wał)

KOSZTUJE 2000 złotych (http://www.simson.strona.pl/cennik.html pytałem gościa mailem) do tego kupujesz ramę z papierami (za 500zł powinieneś dostać) i masz motor na 10 lat!!!!!!!!

Twój wybór, ja tylko sugeruję. POZDRAWIAM :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000 za NOWIUTKI silniczek 60cm (złożony na niemieckich częściach) to jest całkiem rozsądna cena

Lepsze coś takiego niż ma kupić sima za 1500zł i wrąbać osiem stów w tuning ---> to tylko dwie stówki różnicy a skrzyni V-cio biegowej i tak nie będzie miał

Nówka jest pewna

A co do silniczka kartingowego to se go można wsadzić w d... bo ani części do niego ani nie będzie dobrze do sima pasował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, wygląda na to jakbyś Ty był tym spec "tjuningerem".

Człowieku jak za 1000zł silnik z gokarta, to ja bym się nawet nie zastanawiał co wybrać, i nie mów, że ten tuningowany silnik simsona wytrzyma 10 lat i tekst też świetny, bo tłok za ciężki z S70.

Edytowane przez malys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może nie wytrzyma?! ja mam simka '89 i wszystkie części poza platynami, zębatką i tłokiem mam oryginalne i nie wciskaj mi tu kitu że nówka 10 lat nie wytrzyma. A co do s70 to widziałeś różnicę na własne oczy??Ja widziałem --> jak bym nie wiedział co piszę to bym nie pisał

A to na temat tłoka to powiedział mi mechanik, który ma sima o Vmax=95km/h przy pojemności 60cm. Siedemdziesiątka dymku nie powącha!!!!

Edytowane przez simson 56cm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, ale masz argumenty wyszukane. Idę o zakład, że jeżeli dałbyś mi taki silniczek na początku sezonu to w jego połowie albo pod koniec oddawałbym Ci go do kapitalki. :biggrin:

Ach i och, te opowieści o simsonach gnających z zawrotnymi przyspieszeniami, zrzucanymi ze skał dzięki czemu w locie osiągają 200 km/h. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buehehe silnik 60cmm na niemieckich czesciach za 2tys;]Po 1 to nieistnieje niemiecki tlok o srednicy takiej jaka ma 60cmm;]Byly tylko 50 i 70cmm mniemiecikie z tym ze do 70 wątpliwa sprawa ze oryginal dostaniesz;]Za 140 zl Kupisz silnik od Pana Noglego przerobiony na karing razem z wydechem i naprawde na niemieckich czesciach :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!

 

Mam zamiar kupic sobie simsona sr50 i kupic do niego:

1. TŁUMIK LEO-VINCE

2. Cylinder Simson s70 z głowicą (70ccm)

3. FILTR STOŻKOWY

5. Zębatka 17 lub18 zębów

6. Tuning kosz sprzęgła simson S70 niemiecki

7. WAŁ TUNINGOWY S70

WSZZYSTKO Z ALLEGRO !!!!

CO OTYM SADZICIE (moze znacie jakies lepsze sklepy z lepszym towarem)

 

Głuwne pytanie to co sadzicie o cylindrze 70ccm????????? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą propozycją jak już nawet Dibo wspomniał jest zmiana silnika taniej i lepiej, tymbardziej teraz wchodzi on do składu rzeczy wymiennych. Tyle z mojej strony.

Tuning jest dobry ale w maszynie która ma do tego olbrzymi potencjał (osiągnięcie mocy ponad dwukrotnie przewyższającej fabryczną moc silnika) i po paru przeróbkach się nie rozpadnie, tu akurat simson jest nieopłacalny, za dużo kasy trzeba by wsadzić w tuning który chce wykonać autor tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam silnik na sprzedaz od simaka z gokarta!!!fakt ze jest to 50cm3 bo niemoze przekraczac 50cm3 na zawodach (m.in. zaplon bateryjny bez magneta, sama krzywka 2x wiecej srub w srodku silnika ktore go trzymaja w calosci, jakis odpowietrznik czy cos takiego u gory zeby wyrownac cisnienie oleju w silniku-chyba, splanowana glowica duzo wieksze kanaly itd... niewiem co ze skrzynia biegow i sprzeglem bo nierozbieralem, no i niewiem jak wal-pewno korki sa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...